The Beaver en Chicken Run lijkt mequote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
bij alle andere inzendingen herken ik maar 4 films.... wtf is die kip en die bever??
Nog héél eventjesquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef Patch het volgende:
pyramide zal wel Apocalypto zijn niet?
Daarom dacht ik dat het een brede weg was oidquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens andersquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
dat was dit ook, noemen we minimalisme.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik beloof volgende keer meer artistiek verantwoord te painten
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens anders
(en in de vraag stond dat ik ze moest herkennen! dat ik zo bijziend als een schaap ben, moet je maar zien als extra hindernis)
?quote:
leg uit aubquote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
hahah deze is kennelijk te moeilijk, ga wel een andere vraag stellen ok? Iemand die mn hint begrijpt weet t meteen
doe ik zo na de nieuwe vraagquote:
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef RanTheMan het volgende:
antwoord op mn vorige vraag: mensen die wel eens picdumps bekijken komen vaak onderstaande afbeeldingen tegen.
[ afbeelding ]
Met andere woorden ze zijn zo snel dat je ze niet ziet: antwoord was dus Ninja of ninja assassins.. Maar kennelijk te flauw
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
sorry sorry....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens.
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca, DF heeft wel gepost hoe hij heette maar ik ben het alweer kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:44 schreef RanTheMan het volgende:
Welke film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er ook nooit op gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca,
Of doel je op "Sam", zijn character naam?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef Patch het volgende:
en 1 Ray Charles is nu ge-edit naar 2 mensen die 'oeh' doen...
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Ik kan alleen die eerste nog niet uitvogelen.. heeft het iets met een getal te maken toevallig?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is het dan die met Tom Cruise?
quote:
Da's gelogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt, ik zie jouw plaatjes nooit
Stomme imgur, de helft van de plaatjes wil die niet uploadenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's gelogen.
Misschien regelmatig, maar zeker niet nooit.
En zeker niet dat ik dan 4 foto's post waarvan er eentje het net doet, da's nog erger dan dat ze het allemaal niet doen.
En op jouw aanraden ben ik met imgur begonnen pic
Ik kan tinypic nog steeds niet zien. Imgur werkt primaquote:Op woensdag 7 september 2011 14:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Stomme imgur, de helft van de plaatjes wil die niet uploaden
van welke soort?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Ik ga even een Patch-vraag knutselen.
Die van vanochtend.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef Patch het volgende:
[..]
van welke soort?
Heb er wel meer uitgevonden waar ik trots op ben
eigen serverquote:Op woensdag 7 september 2011 14:58 schreef hornage het volgende:
photobucket mensen, werkt bij mij al jaren perfect
maar werkt dus niet naar behoren?quote:
Die is direct vanaf IMDb gelinkt, dat geeft wel vaker problemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
maar werkt dus niet naar behoren?
Ik zie Sam nog steeds niet.
dat was een img url van imdbquote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
wat grappig, die staat hier ook altijd open op 1 van mn drie schermen, iets zegt dat we misschien wel t zelfde werk bijna doenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is direct vanaf IMDb gelinkt, dat geeft wel vaker problemen.
Tevens Ran, je James Last heeft de naam gewoon in de bestandsnaam staan. Ik heb de helft van de tijd een developer scherm open met de broncode erin van welke pagina ik dan ook bekijk (ben tenslotte op mijn werk) dus dan zie ik nog wel eens een bestandsnaam.. voortaan even renamen of gewoon op een site zetten die de bestandsnaam verandert (zoals imgur)
Idem hierquote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef Asap het volgende:
Punch Drunk Love
From Russia with love
Saint John Las Vegas?
Front-end developer. HTML en shit.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wat grappig, die staat hier ook altijd open op 1 van mn drie schermen, iets zegt dat we misschien wel t zelfde werk bijna doenmaar ik had haast want er werd om een vraag gezeurd
Maya tempel is geen pyramide, Sam!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er staat er een op de poster
Zie nu ook dat je een woordje miste, het is Saint John of Las Vegas.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Asap het volgende:
Haha de titel film zei me helemaal niets
nope doen we toch niet t zelfdequote:Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Front-end developer. HTML en shit.
Ik heb wel eens gelezen dat Patch blond was idd volgens mij...quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rise of the Planet of the Apes
Rise of the Silver Surfer(moet nog een getalletje voor, maar tel ik goed)
Hitler: Rise of the Evil(The Rise of Evil)
Rise of the Footsoldier
Rise and Fall
1 compleet dusquote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef DragonFodder het volgende:
rise of the planet of the apes - james franco
transformers 2: rise of the fallen - shia leboeuf(Revenge of the Fallen)
En dat is in totaal 4quote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Asap het volgende:
Terminator 3: Rise of the Terminators, Arnold Schwarzenegger
Rise of the planet of the apes: James Franco
FF4, Rise of the Silver Surfer: Ioan Gruffud
Hitler: Rise of Evil: Robert Carlyle(en Jena Malone natuurlijk)
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:33 schreef Patch het volgende:
Hitler Rise of Evil is toch een mini-tv-serie??
Lijkt me een tv-film dus?quote:Hitler: The Rise of Evil (2003) (TV)
ik doe niet aan tv-films en mini-seriesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een tv-film dus?
oeh, die is slecht!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:37 schreef Patch het volgende:
En Van Wilder 2: The Rise of Taj; Kal Penn
Die was nog vrijquote:Op woensdag 7 september 2011 15:35 schreef Patch het volgende:
GI Joe: The Rise of Cobra al gepost?
Joseph Gordon Levitt
Ik doe wel aan tv-films, behalve als ik het er expliciet bij zet van niet. Neem aan dat dat geen probleem is?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:36 schreef Patch het volgende:
[..]
ik doe niet aan tv-films en mini-series
En anders had je hiermee het punt gehadquote:Op woensdag 7 september 2011 15:37 schreef Patch het volgende:
En Van Wilder 2: The Rise of Taj; Kal Penn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |