leg uit aubquote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
hahah deze is kennelijk te moeilijk, ga wel een andere vraag stellen ok? Iemand die mn hint begrijpt weet t meteen
doe ik zo na de nieuwe vraagquote:
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef RanTheMan het volgende:
antwoord op mn vorige vraag: mensen die wel eens picdumps bekijken komen vaak onderstaande afbeeldingen tegen.
[ afbeelding ]
Met andere woorden ze zijn zo snel dat je ze niet ziet: antwoord was dus Ninja of ninja assassins.. Maar kennelijk te flauw
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
sorry sorry....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens.
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca, DF heeft wel gepost hoe hij heette maar ik ben het alweer kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:44 schreef RanTheMan het volgende:
Welke film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er ook nooit op gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca,
Of doel je op "Sam", zijn character naam?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef Patch het volgende:
en 1 Ray Charles is nu ge-edit naar 2 mensen die 'oeh' doen...
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Ik kan alleen die eerste nog niet uitvogelen.. heeft het iets met een getal te maken toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |