The Beaver en Chicken Run lijkt mequote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
bij alle andere inzendingen herken ik maar 4 films.... wtf is die kip en die bever??
Nog héél eventjesquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef Patch het volgende:
pyramide zal wel Apocalypto zijn niet?
Daarom dacht ik dat het een brede weg was oidquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens andersquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
dat was dit ook, noemen we minimalisme.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik beloof volgende keer meer artistiek verantwoord te painten
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens anders
(en in de vraag stond dat ik ze moest herkennen! dat ik zo bijziend als een schaap ben, moet je maar zien als extra hindernis)
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |