uhuh, ergerde me er ook al aan, vooral omdat eht niet echt bijdraagt aan het verhaal verderquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had niet verwacht dat er zoveel seks in zou zitten, leuk als je samen met je broer achter een laptop zit.
toen die twee vrouwen aan het neuken waren en die Little finger zat te praten. heb die hele dialoog gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
TT
[..]
uhuh, ergerde me er ook al aan, vooral omdat eht niet echt bijdraagt aan het verhaal verder
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
toen die twee vrouwen aan het neuken waren en die Little finger zat te praten. heb die hele dialoog gemist.
Met die broer? Dat was zo vet ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
dat golden crown momentje was echt baas
quote:
Dostojevskiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben gisteren in dit boek begonnen: http://www.boekmeter.nl/book/395
Best zware kost
Dit is pas mijn 1e. Heb eerder wel Tolstoj gelezen maar Dostojevski schijnt wat makkelijker leesbaar te zijn.quote:
Ik ook niet veelquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
Die top 250 wtf. Ik ken er echt zowa geen.
nice, Tolstoj moet ik nog eens aan beginnen, ben ook half bezig met een verhalenbundel van Kafka, maar toen kreeg ik van een fokster een stapel Murakami's te leen, dus die gingen voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 1e. Heb eerder wel Tolstoj gelezen maar Dostojevski schijnt wat makkelijker leesbaar te zijn.
van Murakami heb ik nu The Wind-up Bird Chronicles, Kafka On the Shore, A Wild Sheep Chase, Dance Dance Dance, What I Talk About When I Talk About Running, Sputnik Sweetheart, Norwegian Wood en Hard Boiled Wonderland and the End Of the World gelezenquote:
Ik de dikgedrukte, allebei bizar goed. Norwegian Wood nog net ietsje beter dan Wind-up Bird Chronicles.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van Murakami heb ik nu The Wind-up Bird Chronicles, Kafka On the Shore, A Wild Sheep Chase, Dance Dance Dance, What I Talk About When I Talk About Running, Sputnik Sweetheart, Norwegian Wood en Hard Boiled Wonderland and the End Of the World gelezen
Ik ben zo blij dat ik jullie ken, die er wel wat van weten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
we hebben echt de verkeerde leeftijd voor literatuurgeeks
zeker, alhoewel ik een zwak heb voor Wind-up Bird, is Norwegian Wood ontzettend gaaf, ook al is het een wat minder complex verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik de dikgedrukte, allebei bizar goed. Norwegian Wood nog net ietsje beter dan Wind-up Bird Chronicles.
Vertel mij wat, ik ben volgens mij de enige op school die een boek open slaat buiten de verplichte lesstofquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jullie ken, die er wel wat van weten.
Inderdaad. Het is tegelijkertijd zo simpel en toch zo ongelofelijk diep.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
ah yes, het is een krankzinnige liefdesroman, maar wel een hele mooie
Die eerste zin is erg Mulischachtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
"haar ogen waren zo transparant, als een vis die gehaast van de bron weg zwemt".
Watanabe: Je bent mooi
Naoko: Hoe mooi
Watanabe: Zo mooi dat alle bomen op de wereld omvallen.
je moet echt murakami gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die eerste zin is erg Mulisch achtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.
Doe ik, was al een tijdje iets wat ik wil lezen. Welke zal ik het eerste lezen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet echt murakami gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebt
Murakami is minder wollig dan Mulisch. Echt de beste schrijver van de laatste 25 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die eerste zin is erg Mulischachtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij is ieder boek van Murakami raar in het begin.
in het boek zingen ze het een aantal keer, in de verfilming ookquote:
Ik vond de film wel mooi, maar inderdaad incompleet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in het boek zingen ze het een aantal keer, in de verfilming ook
alhoewel de film denk ik pas een beetje begrijpelijk is als je het boek hebt gelezen, het is nogal gestript
Oh, dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nare film trouwens, echt een heel naar sfeertje
Tweede film is een stuk beter!quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als mannen die vrouwen haten.
oh het is ook heel mooi hoor, maar ik kreeg af en toe kippenvel van haarquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen.
nopequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
Hebben de leesgeeks deze ook al gelezen? http://www.boekmeter.nl/book/15
Dit is nog erger dan Wilson.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
probeer huilen om een volleybal
*gordel vastklikt*quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Absoluut doen. Ik werd echt weggeblazen door dit boek.
Niet zo, meer dat ik de eerste honderd bladzijden best lastig door te komen vond, alle mannelijke namen zijn bijvoorbeeld hetzelfde. Best leuk als het om een familie kroniek van 100 jaar gaatquote:
oh fijn is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo, meer dat ik de eerste honderd bladzijden best lastig door te komen vond, alle mannelijke namen zijn bijvoorbeeld hetzelfde. Best leuk als het om een familie kroniek van 100 jaar gaatMaar het magisch realisme, je voelt de warmte gewoon door het papier heen komen.
Nah, op een gegeven moment maakt het niet eens meer uit welke generatie Aureliano of Jose Buendia het is. De personages zijn eigenlijk de ultieme figuranten voor het boek, dat draait om sfeer en de verhalen in het boek. Je krijgt weinig binding met de personages, maar dat is ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh fijn is dat
Er was ook zo'n boek van Tolkien met verschrikkelijk veel gecompliceerde namen die op elkaar lijken, niet doorheen te komenmoet het nog maar eens proberen, weet niet eens meer hoe het heet
Trustenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
anyway, I'm off to bed, leuk jullie weer eens te spreken zo
morgen er weer om 06:00 uit, feest
Praat over muziek, films, boeken en voetbal en je komt niet meer van me af.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijke mensen zijn jullie. Inhoud met een drankje on the side.
Ik ga ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
19 & 20 November platenbeurs, *in agenda krabbelt*
Ken ik niet volgens mij. Ik ben in de regel nogal allergisch voor Blof, maar ik gaat hem even luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
Omarm is echt een mooi liedje, van Blof.
Mja, hun begintijd was gewoon goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken ik niet volgens mij. Ik ben in de regel nogal allergisch voor Blof, maar ik gaat hem even luisteren.
Aan de kust en Liefs uit Londen vind ik persoonlijk hun 2 enige goede nummers. Daarna werd het me te... zweverig? Zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mja, hun begintijd was gewoon goed.
Britten zijn altijd een beetje vreemd geweest. Ze vinden zichzelf ook niet echt Europeaan volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom die Britten zo'n hekel hebben aan een algemene munt voor Europa.
Ouch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-sarah-palin-meeting
Als zelfs Thatcher je een gek vindt, dan heb je het ver gebracht.
Dat werkt, voor zover ik weet. met centrale examiniëringquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
Morgen allen,
en ff crosspost:
iemand ervaring met thuis studie ?
[me=Crazy-M]zoekt een thuis studie dat ik zelf het tempo kan bepalen enzo.
[/me]
Net even snel gekeken bij LOI maar is volgens mij echt binnen tijd zones.
ok, je hebt ook studies en kun je examen aanvragen en zit je gewoon ergens in een kantoor pand met een pc en voor de rest niemand om je heen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt, voor zover ik weet. met centrale examiniëring
Vandaag 11 tot 17, 2 uur ertussen. Donderdag 9 tot 15 en 2 uur ertussen. Gr gr.quote:
Veel te lang. Gr.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vandaag 11 tot 17, 2 uur ertussen. Donderdag 9 tot 15 en 2 uur ertussen. Gr gr.
Feliquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
Superquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Een blikje ansjovis komt hard aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word GEK... Krijsend kut kind in de winkel!
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. maaarrrr ik wacht voor de zekerheid de brief nog ff af.. Haha
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pasquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?
Wasda?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Zeroku het volgende:
1 iBenny - 161
2 Zeroku - 133
3 Kally - 121
4 charmed_angel - 88
5 Bellatrix - 85
Laten we dan maar hopen op vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pas
Jammerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Geen post, morgen dus.. Hoop dat de post er voor 1130 is.. Daarna moet k weg!
quote:
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schietenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
Ow ik wou er nog wat bij posten
Klote Pat, wat een gezeik allemaal, dit moesten ze eens met rekeningen doen
suck on my salty chocolate balls!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg er al hoofdpijn van als ik er aan denk.
Choconoten zijn wel lekker.
Salty, choconoten.
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schieten
Het Nederlands Elftal is niet saai meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
Ik heb hem straks wel aanstaan denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
das waarquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasquote:
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op schoolquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op school
Hmmm kunnen we aans samen wel doen... We MSNennnnnnquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooi
Aaaaaaaahquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoog
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..quote:
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveelquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..en gezien het weer, een prima keus
Neuh.. ik zal even het programma zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveel
Fijn voor ze!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Renesite het volgende:
Noujaaaa, wat ik hoorde was dat het best gezellig was. Van studiegenootjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom maar 0-1? Waar blijven die andere 10?
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.quote:
Ik heb alleen dingen gehoord die erin gaan gebeuren, voor de rest weet ik er niks vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
Yupquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoerenquote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
Zoeen met een uitklapbare rugleuning en voetenbankje
Dat zal dit ook wel zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoeren
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
Wuutquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
oh crap, heb er helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?
Ik neem het je niet kwalijk hoor, maar kunnen we even voor nog meer dingen kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.quote:
Met die hippie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekendquote:
Leuk man, groepswerk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Lekker danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
lekker is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, hoest?quote:
ja prachtig hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekend
He, wat ik niet weet: welke studie doe jij nu?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
He wat balen Jeffrey, daarom haat ik het altijd om samen te werken in groepjes, altijd zitten er mensen bij die afspraken niet nakomen en passief zijn.
Heerlijkquote:
Verrot, moe en dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Prima... alles gaat zn gangetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.quote:
Ik heb echt een super interessant onderdeel gehad, dat gelijke monniken! Beetje (rechts-)filosofie. We krijgen verscheidende sprekers. Gelijkheidsbeginsel, van alle kanten belichtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.
Ja, dat is wel tof. Volgend blok wordt voor mij ook echt tof. Formeel en materiaal straf en rechtsethiek- en psychologie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb echt een super interessant onderdeel gehad, dat gelijke monniken! Beetje (rechts-)filosofie. We krijgen verscheidende sprekers. Gelijkheidsbeginsel, van alle kanten belicht
Jezusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Renesite het volgende:
Jezus, was pissed off vandaag trouwens!
Heb 380 euro aan boeken gekocht. Had nog 200 euro contant aan giften en nog wat presentjes voor mijn bachelor halen en zo. Leuk, kan ik voor boeken gebruiken!
Dus ik zeg: 200 euro contant en rest pinnen.
"JAAA HET IS HET EEN OF HET ANDER"
Ik wou zeggen: sterf kuthoer. Maar nee, niet gedaan
Ja, nou, iemand moet toch eens wat vertellen in dit topicquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jezuswat een geneuzel.. zelfs bij de spar kan dat.. Ik snap..
Oh, wacht.. dit verhaal ken ik al! moehgahha!
Strafrecht vond ik niet hélemaal mijn ding. Juist de communicatievakken (SJD halloooo) vond ik leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is wel tof. Volgend blok wordt voor mij ook echt tof. Formeel en materiaal straf en rechtsethiek- en psychologie..
Kotsquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
•Methoden en technieken van onderzoek
•Bestuur en beleid
•Gemeenterecht
•Ruimtelijke-ordeningsrecht
•Milieurecht
•Bestuursrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toe aan vakantie dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Verrot, moe en dat soort dingen
Maar huisje gaat de goede richting op wat opruimen enzo betreft, dan gaan we opknappen als in verven en dat soort meuk
Eergisteren vertelde mijn handhaving-docente doodleuk dat bij ons 80% op bestuursrecht afstudeert.quote:
Ja, wij krijgen dat in een vak schijnbaar. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Strafrecht vond ik niet hélemaal mijn ding. Juist de communicatievakken (SJD halloooo) vond ik leuk! Daarom ook rechtsfilosofie
Al is rechtsethiek ook wel leuk!
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... alles gaat zn gangetje
Met jou dus ook?
Al is dit wel HBO-rechten a-like. Toch wel een wat meer communicatievakquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eergisteren vertelde mijn handhaving-docente doodleuk dat bij ons 80% op bestuursrecht afstudeert..
[..]
Ja, wij krijgen dat in een vak schijnbaar. Ben wel benieuwd.
Ja, had afgelopen week ook een gesprek met een DAS-jurist. Volgende week weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dit wel HBO-rechten a-like. Toch wel een wat meer communicatievak!
En bestuursrecht blijft kut
Maar waarom? Bijbaan haha?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, had afgelopen week ook een gesprek met een DAS-jurist. Volgende week weer. Dat soort dingen vind ik wel ruig om te doen op zich.
Maar jij gaat naar die platenbeurs? Waar is die?quote:
utrecht weer, deze is gewoon 2x per jaar in de jaarbeursquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar die platenbeurs? Waar is die?
Vet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
utrecht weer, deze is gewoon 2x per jaar in de jaarbeurs
Sssstttttquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toe aan vakantie dus
Als ik vanavond de 125 miljoen win, kom je maar hier heen
Maar hard bezig duslekker aan het opknappen en bijna jarig
Jij komt lekker op vakantie, een weekendje, in Groningen aan Zee! Okee? Is heus niet verquote:
Ik ken die Greuningse zee, daar werd vet gestort door botenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt lekker op vakantie, een weekendje, in Groningen aan Zee! Okee? Is heus niet ver
Gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaheb het erg naar mijn zin hier, we zitten nu weer bij die vriend, die zijn eigen (eet)café/bar heeft. Dus lekker gratis internet
en nog snel ook.
Dus vandaar dat ik er even ben. Nog 10 minuutjes en dan Spanje
Nederland gewonnen hoorde ik?
Is oh oh cherso al begonnen?
Greuning? Say whaaaat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken die Greuningse zee, daar werd vet gestort door boten
Ow sorry hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Greuning? Say whaaaat?
Grunneges' zee!!!
Kusje gr gr en een kusje aan Jan ja toch ja ja slaap lekker hoi hoiquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensjens, ik duik er eens in, kijken of ik wat bij kan slapen
Doei doei
Welterustenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Doei doei
Wanneer ga je weer terug trouwens? Deze week toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Het begint![]()
Villabye bye tot straks in de rust
En siepje ik doe niet ssstttt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Doei doei
Waar je een uur moet doorlopen om eindelijk de pinautomaat te vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, weer lekker groot, en die troepbeurs is er ook weer
een epische queeste, door de bergen van meuk en over de zee van geriatrische mensenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar je een uur moet doorlopen om eindelijk de pinautomaat te vinden.
Het was gewoon een queeste.
Ik zeg toch ook niet dat het gek is? Ik vind het humoristisch.quote:
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het gek is? Ik vind het humoristisch.
Het is als twee gehandicapte honden zien vechten om een bot.
nou, oke, een bal danquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.
Het is een Duitsequote:
Klinkt alsof het tijd is voor een andere tandartsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een Duitse
Spreekt geen Nederlands, alleen Duits en Engels
Grote vrouw
Heeft zeer grote handen (broer en pa zeiden dat)
Hardhandig
Ik had een toffe man. Ouderwets, lekker no-nonsense. Pakt door als het moet, 'even rustig, ben zo klaar met dit gaatje' en ragde als het moet al het tandsteen zo wegquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt alsof het tijd is voor een andere tandarts
Ik overdrijf graag. Maar het is kwalitatief gewoon niet zo hoogstaand vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.
Pquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig blijven de frieten wel goed!
Oh, zie dit nu pasquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer terug trouwens? Deze week toch?
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland al gekwalificeerd! Siewosie beste nummer 2.
Ik denk dat we gaan winnen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland al gekwalificeerd! Siewosie beste nummer 2.
Ja dat sowieso.quote:
Gaan we weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We worden Europees kampioen
Watquote:
Hier is de 3ds 139 euroquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou nog meer van m'n 3ds nu er ineens gratis NES spelletjes op staan
Niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Watik had Nederland - Spanje ook goed
Alleen had ik de hoop dat Nederland zo winnen. Maar nu denk ik gewoon dat Nederland gaat winnen
Ik nog een Jarra!!!! proost
das nu 30 euro goedkoper dan in nederland of zo? inderdaad netjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is de 3ds 139 eurokoopje toch?
Ja en ik wil erbij zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Gewoon dat iedereen weer meteen begint te roepen dat we kampioen worden
Ik dacht in Nederland 229 euro?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das nu 30 euro goedkoper dan in nederland of zo? inderdaad netjes
199quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht in Nederland 229 euro?
169,00quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prijs is inmiddels een behoorlijk stuk gedaald, omdat hij niet goed verkocht. En omdat de mensen die hun 3DS wel duur hebben gekocht zich anders genaaid zouden voelen krijgen we nu een reeks NES en Gameboy spelletjes gratisquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snapquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prijs is inmiddels een behoorlijk stuk gedaald, omdat hij niet goed verkocht. En omdat de mensen die hun 3DS wel duur hebben gekocht zich anders genaaid zouden voelen krijgen we nu een reeks NES en Gameboy spelletjes gratis
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten
En succes met het zoeken naar een bedrijf
Zo mooi ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier zo om lachen.
wtfquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier zo om lachen.
waarom, als hij daar toch goedkoper is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snap
Ow dan koop ik hem in Nederland
Morgen 40 graden hie hoor ik net
Omdat ik dan met de taxi naar een dorpje moet waar die winkel isquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom, als hij daar toch goedkoper is?
Kom je daar niet toevallig nog een keer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik dan met de taxi naar een dorpje moet waar die winkel is
Villa5-0
Door die mast nog steeds?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
3FM weer dood in Groningen, lekker bezig.
Ja... Maar hij is er weer. Schijtmast. Hoogezand of Friesland of zoquote:
Nee morgen 40 graden dus ga ik niet veel doen, alleen strand enzo en drank halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom je daar niet toevallig nog een keer?
dan maar de plaatselijke (piraten)zender ipv 3FMquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... Maar hij is er weer. Schijtmast. Hoogezand of Friesland of zo
Euh neequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan maar de plaatselijke (piraten)zender ipv 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |