Wat is dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom maar 0-1? Waar blijven die andere 10?
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.quote:
Ik heb alleen dingen gehoord die erin gaan gebeuren, voor de rest weet ik er niks vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
Yupquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoerenquote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
Zoeen met een uitklapbare rugleuning en voetenbankje
Dat zal dit ook wel zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoeren
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
Wuutquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
oh crap, heb er helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?
Ik neem het je niet kwalijk hoor, maar kunnen we even voor nog meer dingen kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.quote:
Met die hippie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekendquote:
Leuk man, groepswerk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Lekker danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
lekker is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, hoest?quote:
ja prachtig hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekend
He, wat ik niet weet: welke studie doe jij nu?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
He wat balen Jeffrey, daarom haat ik het altijd om samen te werken in groepjes, altijd zitten er mensen bij die afspraken niet nakomen en passief zijn.
Heerlijkquote:
Verrot, moe en dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Prima... alles gaat zn gangetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.quote:
Ik heb echt een super interessant onderdeel gehad, dat gelijke monniken! Beetje (rechts-)filosofie. We krijgen verscheidende sprekers. Gelijkheidsbeginsel, van alle kanten belichtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.
Ja, dat is wel tof. Volgend blok wordt voor mij ook echt tof. Formeel en materiaal straf en rechtsethiek- en psychologie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb echt een super interessant onderdeel gehad, dat gelijke monniken! Beetje (rechts-)filosofie. We krijgen verscheidende sprekers. Gelijkheidsbeginsel, van alle kanten belicht
Jezusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Renesite het volgende:
Jezus, was pissed off vandaag trouwens!
Heb 380 euro aan boeken gekocht. Had nog 200 euro contant aan giften en nog wat presentjes voor mijn bachelor halen en zo. Leuk, kan ik voor boeken gebruiken!
Dus ik zeg: 200 euro contant en rest pinnen.
"JAAA HET IS HET EEN OF HET ANDER"
Ik wou zeggen: sterf kuthoer. Maar nee, niet gedaan
Ja, nou, iemand moet toch eens wat vertellen in dit topicquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jezuswat een geneuzel.. zelfs bij de spar kan dat.. Ik snap..
Oh, wacht.. dit verhaal ken ik al! moehgahha!
Strafrecht vond ik niet hélemaal mijn ding. Juist de communicatievakken (SJD halloooo) vond ik leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is wel tof. Volgend blok wordt voor mij ook echt tof. Formeel en materiaal straf en rechtsethiek- en psychologie..
Kotsquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Zeroku het volgende:
•Methoden en technieken van onderzoek
•Bestuur en beleid
•Gemeenterecht
•Ruimtelijke-ordeningsrecht
•Milieurecht
•Bestuursrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toe aan vakantie dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Verrot, moe en dat soort dingen
Maar huisje gaat de goede richting op wat opruimen enzo betreft, dan gaan we opknappen als in verven en dat soort meuk
Eergisteren vertelde mijn handhaving-docente doodleuk dat bij ons 80% op bestuursrecht afstudeert.quote:
Ja, wij krijgen dat in een vak schijnbaar. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Strafrecht vond ik niet hélemaal mijn ding. Juist de communicatievakken (SJD halloooo) vond ik leuk! Daarom ook rechtsfilosofie
Al is rechtsethiek ook wel leuk!
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... alles gaat zn gangetje
Met jou dus ook?
Al is dit wel HBO-rechten a-like. Toch wel een wat meer communicatievakquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eergisteren vertelde mijn handhaving-docente doodleuk dat bij ons 80% op bestuursrecht afstudeert..
[..]
Ja, wij krijgen dat in een vak schijnbaar. Ben wel benieuwd.
Ja, had afgelopen week ook een gesprek met een DAS-jurist. Volgende week weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al is dit wel HBO-rechten a-like. Toch wel een wat meer communicatievak!
En bestuursrecht blijft kut
Maar waarom? Bijbaan haha?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, had afgelopen week ook een gesprek met een DAS-jurist. Volgende week weer. Dat soort dingen vind ik wel ruig om te doen op zich.
Maar jij gaat naar die platenbeurs? Waar is die?quote:
utrecht weer, deze is gewoon 2x per jaar in de jaarbeursquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar die platenbeurs? Waar is die?
Vet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
utrecht weer, deze is gewoon 2x per jaar in de jaarbeurs
Sssstttttquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toe aan vakantie dus
Als ik vanavond de 125 miljoen win, kom je maar hier heen
Maar hard bezig duslekker aan het opknappen en bijna jarig
Jij komt lekker op vakantie, een weekendje, in Groningen aan Zee! Okee? Is heus niet verquote:
Ik ken die Greuningse zee, daar werd vet gestort door botenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt lekker op vakantie, een weekendje, in Groningen aan Zee! Okee? Is heus niet ver
Gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaheb het erg naar mijn zin hier, we zitten nu weer bij die vriend, die zijn eigen (eet)café/bar heeft. Dus lekker gratis internet
en nog snel ook.
Dus vandaar dat ik er even ben. Nog 10 minuutjes en dan Spanje
Nederland gewonnen hoorde ik?
Is oh oh cherso al begonnen?
Greuning? Say whaaaat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken die Greuningse zee, daar werd vet gestort door boten
Ow sorry hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Greuning? Say whaaaat?
Grunneges' zee!!!
Kusje gr gr en een kusje aan Jan ja toch ja ja slaap lekker hoi hoiquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensjens, ik duik er eens in, kijken of ik wat bij kan slapen
Doei doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |