uhuh, ergerde me er ook al aan, vooral omdat eht niet echt bijdraagt aan het verhaal verderquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had niet verwacht dat er zoveel seks in zou zitten, leuk als je samen met je broer achter een laptop zit.
toen die twee vrouwen aan het neuken waren en die Little finger zat te praten. heb die hele dialoog gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
TT
[..]
uhuh, ergerde me er ook al aan, vooral omdat eht niet echt bijdraagt aan het verhaal verder
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
toen die twee vrouwen aan het neuken waren en die Little finger zat te praten. heb die hele dialoog gemist.
Met die broer? Dat was zo vet ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
dat golden crown momentje was echt baas
quote:
Dostojevskiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben gisteren in dit boek begonnen: http://www.boekmeter.nl/book/395
Best zware kost
Dit is pas mijn 1e. Heb eerder wel Tolstoj gelezen maar Dostojevski schijnt wat makkelijker leesbaar te zijn.quote:
Ik ook niet veelquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef Zeroku het volgende:
Die top 250 wtf. Ik ken er echt zowa geen.
nice, Tolstoj moet ik nog eens aan beginnen, ben ook half bezig met een verhalenbundel van Kafka, maar toen kreeg ik van een fokster een stapel Murakami's te leen, dus die gingen voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 1e. Heb eerder wel Tolstoj gelezen maar Dostojevski schijnt wat makkelijker leesbaar te zijn.
van Murakami heb ik nu The Wind-up Bird Chronicles, Kafka On the Shore, A Wild Sheep Chase, Dance Dance Dance, What I Talk About When I Talk About Running, Sputnik Sweetheart, Norwegian Wood en Hard Boiled Wonderland and the End Of the World gelezenquote:
Ik de dikgedrukte, allebei bizar goed. Norwegian Wood nog net ietsje beter dan Wind-up Bird Chronicles.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van Murakami heb ik nu The Wind-up Bird Chronicles, Kafka On the Shore, A Wild Sheep Chase, Dance Dance Dance, What I Talk About When I Talk About Running, Sputnik Sweetheart, Norwegian Wood en Hard Boiled Wonderland and the End Of the World gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |