Doet me hier aan denken.quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Rozen zijn groen, Viooltjes zijn oranje. Dit gedicht slaat nergens op, Koelkast.
quote:haikus are easy
but sometimes they don't make sense
refrigerator
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar omquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Introkamp? Je deed toch zo'n design-ding?
Oh, wel vet op zichquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar om
dus deze keer was ik als tweedejaars daar
is er een conan remake? oh dearquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kentquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, wel vet op zich. Wij mochten alleen eerste jaar mee met intro
.
Val, ik ga je binnenkort lastigvallen voor filmtips. Be prepared!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
Ja, onze intro was zo fucking vet. Meiden hadden toen allemaal stapelbedden en wij moesten op van die matjes liggen. Tweede dag had ik daar zo'n kuthekel aangekregen dat ik gewoon die kant op ben gelopen, hoe het is gelopen weet ik niet meer (oorzaak; festivalbierquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kent
Ik heb ze alle 10 gekeken met mijn broer, zoooooooooooo goed.quote:
Ja. Remakes moeten echt dood. Zeker als het origineel al niet geweldig was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is er een conan remake? oh dear
hahaha, nice, ik heb samen met een vriend onze bierbonnetjes geteld, we hebben samen in 2 dagen 25 meter bier gehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, onze intro was zo fucking vet. Meiden hadden toen allemaal stapelbedden en wij moesten op van die matjes liggen. Tweede dag had ik daar zo'n kuthekel aangekregen dat ik gewoon die kant op ben gelopen, hoe het is gelopen weet ik niet meer (oorzaak; festivalbier_ ) maar de volgende ochtend werd ik wakker tussen drie meiden die hun bed tegen elkaar hadden geschoven.
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Val, ik ga je binnenkort lastigvallen voor filmtips. Be prepared!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hahaha, nice, ik heb samen met een vriend onze bierbonnetjes geteld, we hebben samen in 2 dagen 25 meter bier gehaald
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en de ochtend nadat ze zo'n beetje 80% gratis bier hadden weggegeven moesten we lekker gezellig levend stratego gaan doen.
ik kon ook niet wachten, dus ben maar begonnen aan de boekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 10 gekeken met mijn broer, zoooooooooooo goed.Kan niet wachten op de volgende serie!
Dat doet me deugdquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van je kennis, vandaar.
Ja, door de bossenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.
Die wil ik ook lezen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon ook niet wachten, dus ben maar begonnen aan de boeken![]()
Nou ja, ben begonnen in het eerste deel, vandaag, omdat ik weer moeilijk moest doen en een special edition van het boek moest bestellen en dit weekend pas binnenkwam
vorig jaar ben ik op introkamp half dronken in het pikkedonker 's nachts van een heuvel afgevallen die aan de achterkant recht afgegraven wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook lezen ja.Maar wat een ingenieus verhaal zeg!
kakquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik was van plan ook weer wat te gaan lezen, tot school het leuk vond om zo'n 20/30 arresten voor te schrijven a 25 pagina's per stuk, naast de gewone literatuur.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, door de bossen? Met kuilen en weet ik het allemaal voor teringzooi overal. Ik heb dat shirt wat gezocht moest worden ergens weggeflikkerd en mooi daar gaan zitten
.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik was van plan ook weer wat te gaan lezen, tot school het leuk vond om zo'n 20/30 arresten voor te schrijven a 25 pagina's per stuk, naast de gewone literatuur.
ja, en de reeks is nog niet af, er zijn er nu 5 uit, en er komen er nog twee als het goed isquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Hoeveel boeken zijn dat eigenlijk? A song of fire and ice heet de serie toch?
Ja. Mensen gingen dood waarvan ik het echt helemaal niet verwachtte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net als je denk dat je een beetje kan voorspellen wat er gebeurt, gaat het verhaal weer de andere kant op
Pas als ik naar de uni ga mag ik weer meedoen met TIK-week. 3 jaartjes wachten.quote:
Hmm, klinkt op zich wel goed. Overigens ben jij de 3e in 2 dagen hier op het forum die half klaarkomt op die serie dus ik ben hem ook maar aan het downloadenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en de reeks is nog niet af, er zijn er nu 5 uit, en er komen er nog twee als het goed is
maar over de laatste heeft hij 6 jaar gedaan, dus het kan nog even duren voor dat het af is
ik heb deze versie besteld, maar dan het eerste deelquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Mensen gingen dood waarvan ik het echt helemaal niet verwachtte.
Ik kijk nu echt uit naar het verloop van Daenerys, met die draken was zo mooi.
En Cersei is om te haten maar ik hou van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |