Wat?quote:
Weinig moeite hoorquote:
Whehe, gemiddeld 40 x per dag jaquote:
Jij breekt...easyquote:
Je neus groeit Pinokkioquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die kabels niet.
Kabelbreuk
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
Maar ik ga weer grenzeloos verliefd verder kijken.
doei mensen
Californicationquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ik ga weer effe Californication kijken, dat heb ik net pas ontdekt
Oke leuk dat je langskwamquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Gr grquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzoquote:
En daarna ga je slapen. Handjes boven de deken en écht goed slapenquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Ik kom in actie!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Er zit een zaklamp in je telefoonquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Die leg náh op ze knieë voor Siep om deh lampie te fixe man!quote:
nixquote:
Die reclamequote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben een hoesje voor in het poesje
Ja, ik weet het niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
avond all............Benny je had me van de week nodig??? waarvoor???
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedjequote:
schaam jequote:
was het leuk heb je het gezellig gehad en vooral had je zon???quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, was effe op ferkansie, maar ben nu weer terug.
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langsquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
He? Wa?quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
top en neem Rene mee hequote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langs
quote:
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!quote:
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schaam jedacht ik eindelijk een man roept om me weet ie niet meer waarom, echt ik ben opgegeven en hopeloos verloren
![]()
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!quote:
2 maand en 1 dagquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!
het Lutte me doosje school weer begonnen en hoe bevalt het??/quote:
Oh help, ik zei het vorige keer al verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
Ik kán niet eens goed platquote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maaar als je komt gewoon nederlands tegen me praten hoor
quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doen
Ja goed! Fijn dat er weer wat ritme isquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het Lutte me doosje school weer begonnen en hoe bevalt het??/
quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja goed! Fijn dat er weer wat ritme isEn de school is supermooi enzo
Dus heb er wel weer zin in morgen!
Het kan echt niet, sorry.. Heb het deze week aangekeken, en ik heb de tijd wel over op een dag maar niet op de momenten dat ik er moet zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Luttttte, alsjebliieft kom weer meedoen met het maffiaspel
Zie je DMquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het kan echt niet, sorry.. Heb het deze week aangekeken, en ik heb de tijd wel over op een dag maar niet op de momenten dat ik er moet zijn.
Voor jou is het krikadelquote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Is het nou eigenlijk frikandel of krikadel?
Badquote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
Ik zat in bad.
Gewoon in bad.
Ja toch ja ja.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ik heb niet eens een bad, niet eens een teiltje
Klopt. Emmers volquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij hebben een gapend gat.. dat is onze douche..daar kan je wat water in gooien, en een beetje jezelf schoonmaken
Meid eet watquote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van mij zal vier keer zo laag zijn
Bedje slapen![]()
Heel veel zon, zoals het hier was gisteren maar dan nog een tikkie warmerquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het leuk heb je het gezellig gehad en vooral had je zon???
Echt hequote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
ieuwl, dat vet.. ik moest even kokhalzen!
jij kent mijn douschequote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En een toilet, en een kattenbak!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel zon, zoals het hier was gisteren maar dan nog een tikkie warmer
quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van mij zal vier keer zo laag zijn
Bedje slapen![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En een toilet, en een kattenbak!
en durf je dan hier de straat opquote:
Das even een tegenvaller in de ochtend.quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wakker hpoor.. Ipv koffie in de thermoskan te gooien, gooi ik het zo door de gootsteen
quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wakker hpoor.. Ipv koffie in de thermoskan te gooien, gooi ik het zo door de gootsteen
Gelukkig is het maar koffie!quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Beter dan theequote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het mooiste woord dat je vandaag gehoord hebt?
Zonquote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
dan mis je de eerste herfst stormquote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar 5 dagen
Vanmiddag jetski met 2 vrienden (die hier wonenik wil ook!) van ons.
hihi heb er zin in.
WOEIquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een Brabantse militair uit Bakel opgepakt. Het gebeurt daar wel hoor.
Grasmaaier.quote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Bobsjoke het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n tweelingbroer
. Ik wil graag aardig gevonden worden. Dus dacht ik een topic te openen in het subforum relatie en liefde
![]()
De blauwe garde kwam er direct op af.
ik werd meteen voor troll uitgemaakt en m'n topic op slot gezet.
Het is dan ook lastig met zo'n naam en dan weten ze nog geeneens hoe ik eruit zie
quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Bobsjoke het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n tweelingbroer
. Ik wil graag aardig gevonden worden. Dus dacht ik een topic te openen in het subforum relatie en liefde
![]()
De blauwe garde kwam er direct op af.
ik werd meteen voor troll uitgemaakt en m'n topic op slot gezet.
Het is dan ook lastig met zo'n naam en dan weten ze nog geeneens hoe ik eruit zie
Echt he? Nou ja niet mijn geld maar tochquote:
Nogal jaquote:
Hanzelquote:
Doeg.quote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hanzel
Ik ben weer weg nog hoop te doen hier
En in de treinquote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
En kan merken dat school weer begonnen is.. Wat een drukte op t werk!
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie isquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef MissJ het volgende:
Patjuhhh![]()
hee, weet je nou al meer over ja of nee toelating?
Pff, spannend, het duurt echt al langquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
oh ja, wel handig ja als je het dan morgen weet...quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
Scheld ze verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Ik had ook spaghetti.quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben verrot
Oma Pollewop is ook eens niet het hele weekend thuis aan het bijslapen, het is maandag zes uur en ik stort al in
Jezus wat irritantquote:
Behoorlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus wat irritant
En Lutje lief, ik ben ook verrot
Ik nietquote:
WTF heb je gedaanquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
Oud omaatje helemaal aan het huilen gemaakt vandaag
Gotta love mah job
Haar duidelijk gemaakt dat wanneer ze niet meewerkt wat betreft bewijsstukken leveren dat ik haar niet kan helpen. Ze was verbolgen ze hakkelde wat en ik wensde haar daarop een goededagquote:
wuutquote:Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haar duidelijk gemaakt dat wanneer ze niet meewerkt wat betreft bewijsstukken leveren dat ik haar niet kan helpen. Ze was verbolgen ze hakkelde wat en ik wensde haar daarop een goededag
Kroel dan mammiequote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus wat irritant
En Lutje lief, ik ben ook verrot
Long story short: ze zeikte en heb 10min aan de lijn gehangen met dr. Maar 3 keer zeuren helpt bij mij niet hoorquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een verbaasde kokosnoot!
t jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch wenste?
Of is mijn taalknobbel met andere zaken bezig op het moment.
Afaik niet. Kan ik wel doen als ik wil.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Rene heb jij je colleges ook in het Engels?
Ik had het 4 uur achter elkaarquote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afaik niet. Kan ik wel doen als ik wil.
Check check!quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
Langer dan 3 uur per dag naar school.
Heb je wel een vrije dag?quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
Langer dan 3 uur per dag naar school.
Ja, morgen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je je meer openstellen, vriend!
O nee, geen vriend. Gast!
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil wel vriendinnetje met je worden hoor
Euhhhhhhh iets van bescherming... even denkenquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
René? Hoe heette dat ook alweer dat een EU-land niet bijvoorbeeld mag zeggen dat er maar een bepaald aantal geïmporteerd mag worden of dat een product uit het buitenland duurder is? Iets van kwalitatief verbod o.i.d.
twitter:renroz twitterde op maandag 05-09-2011 om 17:10:25@univgroningen @rechten050 rond welke datum incasseren jullie het collegegeld?De eenmalige 1770 euro, of iets in die geest. Het staat klaar! reageer retweet
quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
Benny: "Waarom doet de magnetron niks, er staat dat-ie nog 21 minuten moet?"
Broertje: "Eh wat?"
Benny: "Ja, er staat dat-ie nog 21 minuten en 8 seconden moet, maar hij doet niks"
Broertje: "Dat is de tijd"
Benny: "Ohw, is het al zo laat"
....zeg maar niks....
Benny: "Ja, er staat dat-ie nog 21 minuten en 8 seconden moet, maar hij doet niks"
....zeg maar niks....
quote:
quote:
....zeg maar niks....
....zeg maar niks....
....zeg maar niks....
schieten, Almere hequote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ze hier in de straat aan het doen zijn, maar er zijn wel steeds keiharde knallen
Gesnoept van de bruune boonskes!quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dat sexbeest Anniemarie Jorritsma heeft aan de bruine bonen gezeten.
Die is nog steeds ruzie aan het maken over een kraantjequote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dat sexbeest Anniemarie Jorritsma heeft aan de bruine bonen gezeten.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag mooie kraantjes in de aanbieding bij de Aldi.
Doet me hier aan denken.quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Rozen zijn groen, Viooltjes zijn oranje. Dit gedicht slaat nergens op, Koelkast.
quote:haikus are easy
but sometimes they don't make sense
refrigerator
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar omquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Introkamp? Je deed toch zo'n design-ding?
Oh, wel vet op zichquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar om
dus deze keer was ik als tweedejaars daar
is er een conan remake? oh dearquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kentquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, wel vet op zich. Wij mochten alleen eerste jaar mee met intro
.
Val, ik ga je binnenkort lastigvallen voor filmtips. Be prepared!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
Ja, onze intro was zo fucking vet. Meiden hadden toen allemaal stapelbedden en wij moesten op van die matjes liggen. Tweede dag had ik daar zo'n kuthekel aangekregen dat ik gewoon die kant op ben gelopen, hoe het is gelopen weet ik niet meer (oorzaak; festivalbierquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kent
Ik heb ze alle 10 gekeken met mijn broer, zoooooooooooo goed.quote:
Ja. Remakes moeten echt dood. Zeker als het origineel al niet geweldig was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is er een conan remake? oh dear
hahaha, nice, ik heb samen met een vriend onze bierbonnetjes geteld, we hebben samen in 2 dagen 25 meter bier gehaaldquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, onze intro was zo fucking vet. Meiden hadden toen allemaal stapelbedden en wij moesten op van die matjes liggen. Tweede dag had ik daar zo'n kuthekel aangekregen dat ik gewoon die kant op ben gelopen, hoe het is gelopen weet ik niet meer (oorzaak; festivalbier_ ) maar de volgende ochtend werd ik wakker tussen drie meiden die hun bed tegen elkaar hadden geschoven.
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Val, ik ga je binnenkort lastigvallen voor filmtips. Be prepared!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hahaha, nice, ik heb samen met een vriend onze bierbonnetjes geteld, we hebben samen in 2 dagen 25 meter bier gehaald
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en de ochtend nadat ze zo'n beetje 80% gratis bier hadden weggegeven moesten we lekker gezellig levend stratego gaan doen.
ik kon ook niet wachten, dus ben maar begonnen aan de boekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 10 gekeken met mijn broer, zoooooooooooo goed.Kan niet wachten op de volgende serie!
Dat doet me deugdquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van je kennis, vandaar.
Ja, door de bossenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.
Die wil ik ook lezen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kon ook niet wachten, dus ben maar begonnen aan de boeken![]()
Nou ja, ben begonnen in het eerste deel, vandaag, omdat ik weer moeilijk moest doen en een special edition van het boek moest bestellen en dit weekend pas binnenkwam
vorig jaar ben ik op introkamp half dronken in het pikkedonker 's nachts van een heuvel afgevallen die aan de achterkant recht afgegraven wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet, nog half dronken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wil ik ook lezen ja.Maar wat een ingenieus verhaal zeg!
kakquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik was van plan ook weer wat te gaan lezen, tot school het leuk vond om zo'n 20/30 arresten voor te schrijven a 25 pagina's per stuk, naast de gewone literatuur.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, door de bossen? Met kuilen en weet ik het allemaal voor teringzooi overal. Ik heb dat shirt wat gezocht moest worden ergens weggeflikkerd en mooi daar gaan zitten
.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik was van plan ook weer wat te gaan lezen, tot school het leuk vond om zo'n 20/30 arresten voor te schrijven a 25 pagina's per stuk, naast de gewone literatuur.
ja, en de reeks is nog niet af, er zijn er nu 5 uit, en er komen er nog twee als het goed isquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Hoeveel boeken zijn dat eigenlijk? A song of fire and ice heet de serie toch?
Ja. Mensen gingen dood waarvan ik het echt helemaal niet verwachtte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
net als je denk dat je een beetje kan voorspellen wat er gebeurt, gaat het verhaal weer de andere kant op
Pas als ik naar de uni ga mag ik weer meedoen met TIK-week. 3 jaartjes wachten.quote:
Hmm, klinkt op zich wel goed. Overigens ben jij de 3e in 2 dagen hier op het forum die half klaarkomt op die serie dus ik ben hem ook maar aan het downloadenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en de reeks is nog niet af, er zijn er nu 5 uit, en er komen er nog twee als het goed is
maar over de laatste heeft hij 6 jaar gedaan, dus het kan nog even duren voor dat het af is
ik heb deze versie besteld, maar dan het eerste deelquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Mensen gingen dood waarvan ik het echt helemaal niet verwachtte.
Ik kijk nu echt uit naar het verloop van Daenerys, met die draken was zo mooi.
En Cersei is om te haten maar ik hou van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |