Wat?quote:
Weinig moeite hoorquote:
Whehe, gemiddeld 40 x per dag jaquote:
Jij breekt...easyquote:
Je neus groeit Pinokkioquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die kabels niet.
Kabelbreuk
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
Maar ik ga weer grenzeloos verliefd verder kijken.
doei mensen
Californicationquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ik ga weer effe Californication kijken, dat heb ik net pas ontdekt
Oke leuk dat je langskwamquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Gr grquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzoquote:
En daarna ga je slapen. Handjes boven de deken en écht goed slapenquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Ik kom in actie!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Er zit een zaklamp in je telefoonquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Die leg náh op ze knieë voor Siep om deh lampie te fixe man!quote:
nixquote:
Die reclamequote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben een hoesje voor in het poesje
Ja, ik weet het niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
avond all............Benny je had me van de week nodig??? waarvoor???
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedjequote:
schaam jequote:
was het leuk heb je het gezellig gehad en vooral had je zon???quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, was effe op ferkansie, maar ben nu weer terug.
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langsquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
He? Wa?quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
top en neem Rene mee hequote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langs
quote:
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!quote:
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schaam jedacht ik eindelijk een man roept om me weet ie niet meer waarom, echt ik ben opgegeven en hopeloos verloren
![]()
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!quote:
2 maand en 1 dagquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!
het Lutte me doosje school weer begonnen en hoe bevalt het??/quote:
Oh help, ik zei het vorige keer al verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
Ik kán niet eens goed platquote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maaar als je komt gewoon nederlands tegen me praten hoor
quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doen
Ja goed! Fijn dat er weer wat ritme isquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het Lutte me doosje school weer begonnen en hoe bevalt het??/
quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja goed! Fijn dat er weer wat ritme isEn de school is supermooi enzo
Dus heb er wel weer zin in morgen!
Het kan echt niet, sorry.. Heb het deze week aangekeken, en ik heb de tijd wel over op een dag maar niet op de momenten dat ik er moet zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Luttttte, alsjebliieft kom weer meedoen met het maffiaspel
Zie je DMquote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het kan echt niet, sorry.. Heb het deze week aangekeken, en ik heb de tijd wel over op een dag maar niet op de momenten dat ik er moet zijn.
Voor jou is het krikadelquote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Is het nou eigenlijk frikandel of krikadel?
Badquote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
Ik zat in bad.
Gewoon in bad.
Ja toch ja ja.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ik heb niet eens een bad, niet eens een teiltje
Klopt. Emmers volquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij hebben een gapend gat.. dat is onze douche..daar kan je wat water in gooien, en een beetje jezelf schoonmaken
Meid eet watquote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van mij zal vier keer zo laag zijn
Bedje slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |