Wat?quote:
Weinig moeite hoorquote:
Whehe, gemiddeld 40 x per dag jaquote:
Jij breekt...easyquote:
Je neus groeit Pinokkioquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar die kabels niet.
Kabelbreuk
quote:Op zondag 4 september 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
Maar ik ga weer grenzeloos verliefd verder kijken.
doei mensen
Californicationquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ik ga weer effe Californication kijken, dat heb ik net pas ontdekt
Oke leuk dat je langskwamquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Gr grquote:Op zondag 4 september 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut.
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzoquote:
En daarna ga je slapen. Handjes boven de deken en écht goed slapenquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Ik kom in actie!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik moet wel een lampje naast mijn bed aan kunnen doen, dus even verlengsnoeren enzo
Er zit een zaklamp in je telefoonquote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Die leg náh op ze knieë voor Siep om deh lampie te fixe man!quote:
nixquote:
Die reclamequote:Op zondag 4 september 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben een hoesje voor in het poesje
Ja, ik weet het niet meerquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
avond all............Benny je had me van de week nodig??? waarvoor???
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedjequote:
schaam jequote:
was het leuk heb je het gezellig gehad en vooral had je zon???quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, was effe op ferkansie, maar ben nu weer terug.
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langsquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
He? Wa?quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dag me schatje wanneer kom je weer slapen op een luchtbedje
top en neem Rene mee hequote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even wat dingetjes op de rit krijgen hier, en dan kom ik snel een keertje langs
quote:
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!quote:
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doenquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schaam jedacht ik eindelijk een man roept om me weet ie niet meer waarom, echt ik ben opgegeven en hopeloos verloren
![]()
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!quote:
2 maand en 1 dagquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet overal met die gozah heen... jong ik krieg het henne weer van die guitige knul!
het Lutte me doosje school weer begonnen en hoe bevalt het??/quote:
Oh help, ik zei het vorige keer al verkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joe het is zondagavond. Ga even zeggen hoeveel weken!!! Kan ik -1 zeggen!
Ik kán niet eens goed platquote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maaar als je komt gewoon nederlands tegen me praten hoor
quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra ik het weet breng ik je meteen weer op het juiste pad. Sterker nog... ik zou het nu doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |