Nogal jaquote:
Hanzelquote:
Doeg.quote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hanzel
Ik ben weer weg nog hoop te doen hier
En in de treinquote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
En kan merken dat school weer begonnen is.. Wat een drukte op t werk!
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie isquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef MissJ het volgende:
Patjuhhh![]()
hee, weet je nou al meer over ja of nee toelating?
Pff, spannend, het duurt echt al langquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
oh ja, wel handig ja als je het dan morgen weet...quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
Scheld ze verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Ik had ook spaghetti.quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben verrot
Oma Pollewop is ook eens niet het hele weekend thuis aan het bijslapen, het is maandag zes uur en ik stort al in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |