Heel veel zon, zoals het hier was gisteren maar dan nog een tikkie warmerquote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het leuk heb je het gezellig gehad en vooral had je zon???
Echt hequote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
ieuwl, dat vet.. ik moest even kokhalzen!
jij kent mijn douschequote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En een toilet, en een kattenbak!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel zon, zoals het hier was gisteren maar dan nog een tikkie warmer
quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van mij zal vier keer zo laag zijn
Bedje slapen![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En een toilet, en een kattenbak!
en durf je dan hier de straat opquote:
Das even een tegenvaller in de ochtend.quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wakker hpoor.. Ipv koffie in de thermoskan te gooien, gooi ik het zo door de gootsteen
quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wakker hpoor.. Ipv koffie in de thermoskan te gooien, gooi ik het zo door de gootsteen
Gelukkig is het maar koffie!quote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Beter dan theequote:Op maandag 5 september 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Vakantiequote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het mooiste woord dat je vandaag gehoord hebt?
Zonquote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
dan mis je de eerste herfst stormquote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar 5 dagen
Vanmiddag jetski met 2 vrienden (die hier wonenik wil ook!) van ons.
hihi heb er zin in.
WOEIquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is een Brabantse militair uit Bakel opgepakt. Het gebeurt daar wel hoor.
Grasmaaier.quote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Bobsjoke het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n tweelingbroer
. Ik wil graag aardig gevonden worden. Dus dacht ik een topic te openen in het subforum relatie en liefde
![]()
De blauwe garde kwam er direct op af.
ik werd meteen voor troll uitgemaakt en m'n topic op slot gezet.
Het is dan ook lastig met zo'n naam en dan weten ze nog geeneens hoe ik eruit zie
quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Bobsjoke het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n tweelingbroer
. Ik wil graag aardig gevonden worden. Dus dacht ik een topic te openen in het subforum relatie en liefde
![]()
De blauwe garde kwam er direct op af.
ik werd meteen voor troll uitgemaakt en m'n topic op slot gezet.
Het is dan ook lastig met zo'n naam en dan weten ze nog geeneens hoe ik eruit zie
Echt he? Nou ja niet mijn geld maar tochquote:
Nogal jaquote:
Hanzelquote:
Doeg.quote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hanzel
Ik ben weer weg nog hoop te doen hier
En in de treinquote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
En kan merken dat school weer begonnen is.. Wat een drukte op t werk!
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie isquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef MissJ het volgende:
Patjuhhh![]()
hee, weet je nou al meer over ja of nee toelating?
Pff, spannend, het duurt echt al langquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
oh ja, wel handig ja als je het dan morgen weet...quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee.. Dus als er geen post is zo, dan morgen even bellen, aangezien donderdag introductie is
Scheld ze verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben verrotquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Ik had ook spaghetti.quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheld ze verrot
Even spaghetti opzetten
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 5 september 2011 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben verrot
Oma Pollewop is ook eens niet het hele weekend thuis aan het bijslapen, het is maandag zes uur en ik stort al in
Jezus wat irritantquote:
Behoorlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus wat irritant
En Lutje lief, ik ben ook verrot
Ik nietquote:
WTF heb je gedaanquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
Oud omaatje helemaal aan het huilen gemaakt vandaag
Gotta love mah job
Haar duidelijk gemaakt dat wanneer ze niet meewerkt wat betreft bewijsstukken leveren dat ik haar niet kan helpen. Ze was verbolgen ze hakkelde wat en ik wensde haar daarop een goededagquote:
wuutquote:Op maandag 5 september 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haar duidelijk gemaakt dat wanneer ze niet meewerkt wat betreft bewijsstukken leveren dat ik haar niet kan helpen. Ze was verbolgen ze hakkelde wat en ik wensde haar daarop een goededag
Kroel dan mammiequote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus wat irritant
En Lutje lief, ik ben ook verrot
Long story short: ze zeikte en heb 10min aan de lijn gehangen met dr. Maar 3 keer zeuren helpt bij mij niet hoorquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een verbaasde kokosnoot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |