Doet me hier aan denken.quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Rozen zijn groen, Viooltjes zijn oranje. Dit gedicht slaat nergens op, Koelkast.
quote:haikus are easy
but sometimes they don't make sense
refrigerator
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar omquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Introkamp? Je deed toch zo'n design-ding?
Oh, wel vet op zichquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, en we hebben ieder jaar met alle jaren samen introkamp, alle jaren gaan gewoon met elkaar om
dus deze keer was ik als tweedejaars daar
is er een conan remake? oh dearquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kentquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, wel vet op zich. Wij mochten alleen eerste jaar mee met intro
.
Val, ik ga je binnenkort lastigvallen voor filmtips. Be prepared!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
De Conan remake wordt echt helemaal afgefikt op het internet
Ja, onze intro was zo fucking vet. Meiden hadden toen allemaal stapelbedden en wij moesten op van die matjes liggen. Tweede dag had ik daar zo'n kuthekel aangekregen dat ik gewoon die kant op ben gelopen, hoe het is gelopen weet ik niet meer (oorzaak; festivalbierquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het de tweede keer toffer is omdat je de meesten dan al kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |