Welterustenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensjens, ik duik er eens in, kijken of ik wat bij kan slapen
Doei doei
Wanneer ga je weer terug trouwens? Deze week toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Het begint![]()
Villabye bye tot straks in de rust
En siepje ik doe niet ssstttt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensjens, ik duik er eens in, kijken of ik wat bij kan slapen
Doei doei
Waar je een uur moet doorlopen om eindelijk de pinautomaat te vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, weer lekker groot, en die troepbeurs is er ook weer
een epische queeste, door de bergen van meuk en over de zee van geriatrische mensenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar je een uur moet doorlopen om eindelijk de pinautomaat te vinden.
Het was gewoon een queeste.
Ik zeg toch ook niet dat het gek is? Ik vind het humoristisch.quote:
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het gek is? Ik vind het humoristisch.
Het is als twee gehandicapte honden zien vechten om een bot.
nou, oke, een bal danquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.
Het is een Duitsequote:
Klinkt alsof het tijd is voor een andere tandartsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een Duitse
Spreekt geen Nederlands, alleen Duits en Engels
Grote vrouw
Heeft zeer grote handen (broer en pa zeiden dat)
Hardhandig
Ik had een toffe man. Ouderwets, lekker no-nonsense. Pakt door als het moet, 'even rustig, ben zo klaar met dit gaatje' en ragde als het moet al het tandsteen zo wegquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt alsof het tijd is voor een andere tandarts
Ik overdrijf graag. Maar het is kwalitatief gewoon niet zo hoogstaand vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar daar doe je beide teams echt mee tekort.
Pquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig blijven de frieten wel goed!
Oh, zie dit nu pasquote:
Vrijdagquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer terug trouwens? Deze week toch?
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland al gekwalificeerd! Siewosie beste nummer 2.
Ik denk dat we gaan winnen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland al gekwalificeerd! Siewosie beste nummer 2.
Ja dat sowieso.quote:
Gaan we weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We worden Europees kampioen
Watquote:
Hier is de 3ds 139 euroquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou nog meer van m'n 3ds nu er ineens gratis NES spelletjes op staan
Niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Watik had Nederland - Spanje ook goed
Alleen had ik de hoop dat Nederland zo winnen. Maar nu denk ik gewoon dat Nederland gaat winnen
Ik nog een Jarra!!!! proost
das nu 30 euro goedkoper dan in nederland of zo? inderdaad netjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is de 3ds 139 eurokoopje toch?
Ja en ik wil erbij zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Gewoon dat iedereen weer meteen begint te roepen dat we kampioen worden
Ik dacht in Nederland 229 euro?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das nu 30 euro goedkoper dan in nederland of zo? inderdaad netjes
199quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht in Nederland 229 euro?
169,00quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prijs is inmiddels een behoorlijk stuk gedaald, omdat hij niet goed verkocht. En omdat de mensen die hun 3DS wel duur hebben gekocht zich anders genaaid zouden voelen krijgen we nu een reeks NES en Gameboy spelletjes gratisquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snapquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prijs is inmiddels een behoorlijk stuk gedaald, omdat hij niet goed verkocht. En omdat de mensen die hun 3DS wel duur hebben gekocht zich anders genaaid zouden voelen krijgen we nu een reeks NES en Gameboy spelletjes gratis
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten
En succes met het zoeken naar een bedrijf
Zo mooi ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier zo om lachen.
wtfquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hier zo om lachen.
waarom, als hij daar toch goedkoper is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ik snap
Ow dan koop ik hem in Nederland
Morgen 40 graden hie hoor ik net
Omdat ik dan met de taxi naar een dorpje moet waar die winkel isquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom, als hij daar toch goedkoper is?
Kom je daar niet toevallig nog een keer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik dan met de taxi naar een dorpje moet waar die winkel is
Villa5-0
Door die mast nog steeds?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
3FM weer dood in Groningen, lekker bezig.
Ja... Maar hij is er weer. Schijtmast. Hoogezand of Friesland of zoquote:
Nee morgen 40 graden dus ga ik niet veel doen, alleen strand enzo en drank halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom je daar niet toevallig nog een keer?
dan maar de plaatselijke (piraten)zender ipv 3FMquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... Maar hij is er weer. Schijtmast. Hoogezand of Friesland of zo
Euh neequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan maar de plaatselijke (piraten)zender ipv 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |