Ik ben zo blij dat ik jullie ken, die er wel wat van weten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
we hebben echt de verkeerde leeftijd voor literatuurgeeks
zeker, alhoewel ik een zwak heb voor Wind-up Bird, is Norwegian Wood ontzettend gaaf, ook al is het een wat minder complex verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik de dikgedrukte, allebei bizar goed. Norwegian Wood nog net ietsje beter dan Wind-up Bird Chronicles.
Vertel mij wat, ik ben volgens mij de enige op school die een boek open slaat buiten de verplichte lesstofquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jullie ken, die er wel wat van weten.
Inderdaad. Het is tegelijkertijd zo simpel en toch zo ongelofelijk diep.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
ah yes, het is een krankzinnige liefdesroman, maar wel een hele mooie
Die eerste zin is erg Mulischachtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
"haar ogen waren zo transparant, als een vis die gehaast van de bron weg zwemt".
Watanabe: Je bent mooi
Naoko: Hoe mooi
Watanabe: Zo mooi dat alle bomen op de wereld omvallen.
je moet echt murakami gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die eerste zin is erg Mulisch achtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.
Doe ik, was al een tijdje iets wat ik wil lezen. Welke zal ik het eerste lezen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet echt murakami gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebt
Murakami is minder wollig dan Mulisch. Echt de beste schrijver van de laatste 25 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die eerste zin is erg Mulischachtig. Wat absoluut niet verkeerd is, integendeel.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij is ieder boek van Murakami raar in het begin.
in het boek zingen ze het een aantal keer, in de verfilming ookquote:
Ik vond de film wel mooi, maar inderdaad incompleet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in het boek zingen ze het een aantal keer, in de verfilming ook
alhoewel de film denk ik pas een beetje begrijpelijk is als je het boek hebt gelezen, het is nogal gestript
Oh, dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nare film trouwens, echt een heel naar sfeertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |