Britten zijn altijd een beetje vreemd geweest. Ze vinden zichzelf ook niet echt Europeaan volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom die Britten zo'n hekel hebben aan een algemene munt voor Europa.
Ouch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-sarah-palin-meeting
Als zelfs Thatcher je een gek vindt, dan heb je het ver gebracht.
Dat werkt, voor zover ik weet. met centrale examiniëringquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
Morgen allen,
en ff crosspost:
iemand ervaring met thuis studie ?
[me=Crazy-M]zoekt een thuis studie dat ik zelf het tempo kan bepalen enzo.
[/me]
Net even snel gekeken bij LOI maar is volgens mij echt binnen tijd zones.
ok, je hebt ook studies en kun je examen aanvragen en zit je gewoon ergens in een kantoor pand met een pc en voor de rest niemand om je heen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt, voor zover ik weet. met centrale examiniëring
Vandaag 11 tot 17, 2 uur ertussen. Donderdag 9 tot 15 en 2 uur ertussen. Gr gr.quote:
Veel te lang. Gr.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vandaag 11 tot 17, 2 uur ertussen. Donderdag 9 tot 15 en 2 uur ertussen. Gr gr.
Feliquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
Superquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Een blikje ansjovis komt hard aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word GEK... Krijsend kut kind in de winkel!
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. maaarrrr ik wacht voor de zekerheid de brief nog ff af.. Haha
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pasquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?
Wasda?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Zeroku het volgende:
1 iBenny - 161
2 Zeroku - 133
3 Kally - 121
4 charmed_angel - 88
5 Bellatrix - 85
Laten we dan maar hopen op vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pas
Jammerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Geen post, morgen dus.. Hoop dat de post er voor 1130 is.. Daarna moet k weg!
quote:
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schietenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
Ow ik wou er nog wat bij posten
Klote Pat, wat een gezeik allemaal, dit moesten ze eens met rekeningen doen
suck on my salty chocolate balls!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg er al hoofdpijn van als ik er aan denk.
Choconoten zijn wel lekker.
Salty, choconoten.
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schieten
Het Nederlands Elftal is niet saai meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
Ik heb hem straks wel aanstaan denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
das waarquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasquote:
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op schoolquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op school
Hmmm kunnen we aans samen wel doen... We MSNennnnnnquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooi
Aaaaaaaahquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoog
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..quote:
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveelquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..en gezien het weer, een prima keus
Neuh.. ik zal even het programma zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveel
Fijn voor ze!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Renesite het volgende:
Noujaaaa, wat ik hoorde was dat het best gezellig was. Van studiegenootjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |