Superquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
Een blikje ansjovis komt hard aan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word GEK... Krijsend kut kind in de winkel!
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging bellen met school waar de uitslag blijft, is gister verstuurd, maar zoals ze kon zien was ik geslaagd..
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. maaarrrr ik wacht voor de zekerheid de brief nog ff af.. Haha
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pasquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zou dan vandaag binnen moeten komen toch?
Wasda?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Zeroku het volgende:
1 iBenny - 161
2 Zeroku - 133
3 Kally - 121
4 charmed_angel - 88
5 Bellatrix - 85
Laten we dan maar hopen op vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dacht ik wel.. Maar bijv. Bij ons in de straat word ie op maandag niet leeggehaald.. Weet niet of dat overal zo is.. Anders morgen pas
Jammerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Geen post, morgen dus.. Hoop dat de post er voor 1130 is.. Daarna moet k weg!
quote:
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schietenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
Ow ik wou er nog wat bij posten
Klote Pat, wat een gezeik allemaal, dit moesten ze eens met rekeningen doen
suck on my salty chocolate balls!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg er al hoofdpijn van als ik er aan denk.
Choconoten zijn wel lekker.
Salty, choconoten.
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de post op kunnen laten schieten
Het Nederlands Elftal is niet saai meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
Ik heb hem straks wel aanstaan denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga niet kijken denk. Kwalificatiewedstrijden zijn saai.
das waarquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze hadden gewoon een mail moeten sturen, of bellen, veel sneller!
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasquote:
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op schoolquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je mist nu ook groot deel van de introductie en uitleg van het jaar... Daar moet je ook nog naar informeren?
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooiquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmmm.. Das donderdag, en gewoon op school
Hmmm kunnen we aans samen wel doen... We MSNennnnnnquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tsjah.. En ik moet alles nog aanschaffen, van agenda tot boeken, en een schooltasvrijdagmiddag mooi de tijd voor
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je kunt wel gewoon meedoen... das mooi
Aaaaaaaahquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ze zitten nu op schiermonnikoog
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..quote:
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveelquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ook al zou ik al een tijd weten dat ik toegelaten was, zou ik toch niet mee gaan..en gezien het weer, een prima keus
Neuh.. ik zal even het programma zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus eigenlijk mis je niks/niet zoveel
Fijn voor ze!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Renesite het volgende:
Noujaaaa, wat ik hoorde was dat het best gezellig was. Van studiegenootjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom maar 0-1? Waar blijven die andere 10?
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.quote:
Ik heb alleen dingen gehoord die erin gaan gebeuren, voor de rest weet ik er niks vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat concept dat al heel heel heel oud is en nu wordt gepresenteerd alsof het een nieuw programma is.
Yupquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
MTV toch met die Engelse snollen en dronken droppies?
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoerenquote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
Zoeen met een uitklapbare rugleuning en voetenbankje
Dat zal dit ook wel zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie er in zitten, het kan best grappig zijn, maar meestal is het dronken worden en hoeren en snoeren
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
Wuutquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
waarom vindt Nintendo het noodzakelijk om een 3d filmpje van Glee op m'n ds te gooien
oh crap, heb er helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Zwab, waar zit dat winkeltje in Maassluis, wil daar zelf even gaan kijken?
Ik neem het je niet kwalijk hoor, maar kunnen we even voor nog meer dingen kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.quote:
Met die hippie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap, heb er helemaal niet aan gedacht![]()
http://www.diskworld.nl/
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekendquote:
Leuk man, groepswerk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weer een en al gekut met school. Wij waren nog met 10 man van de oude klas, moesten groepswerk met 4 doen dus ik ging met een meisje alleen want dan zouden we wel bij iemand anders worden gevoegd. Allemaal gekut, blijkt zij gewoon gemaild te hebben dat ze liever met 2 werkt (terwijl is gezegd dat het maar NET lukt met 4 mensen) en we moesten een bedrijf zoeken en dat doorlichten. Zij zou het bedrijf van haar vader kiezen en nu, een fucking week later, komt ze even doodleuk aanzetten dat het allemaal toch niet kan want geen toestemming om die jaarverslagen en die troep te ontvangen. Dus nu kunnen we nog weet ik hoe snel gaan zoeken naar een onbekend bedrijf wat even al haar papieren aan ons wil overhandigen.
Lekker danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
lekker is datquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey vakantieganger, hoest?quote:
ja prachtig hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo zaten wij ook, en het mooiste, de route heeft hij zelf even uitgetekend
He, wat ik niet weet: welke studie doe jij nu?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
He wat balen Jeffrey, daarom haat ik het altijd om samen te werken in groepjes, altijd zitten er mensen bij die afspraken niet nakomen en passief zijn.
Heerlijkquote:
Verrot, moe en dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Prima... alles gaat zn gangetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijkik wil niet meer naar huis, maar ja ik moet wel
Zo Spanje kijken, heb het nieuwe Spanje shirt met villa achterop gekocht
Hihi
Hoe is het met jullie?
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.quote:
Ik heb echt een super interessant onderdeel gehad, dat gelijke monniken! Beetje (rechts-)filosofie. We krijgen verscheidende sprekers. Gelijkheidsbeginsel, van alle kanten belichtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, serieus als ik nu nog in kon stromen naar de uni had ik het gedaan. Echt helemaal klaar met dat kutgroepswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |