abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101576111

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor data, A2DP voor draadloos muziek en PBAP voor adresboektoegang carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen
Rooten en Custom ROMs

Voor al je vragen over Android:
Android #28

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17,
#18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29, #30, #31, #32.

De OP:
Die vind je hier
pi_101576156
Nu ook met 20-25 frames per seconde je scherm filmen!

https://market.android.com/details?id=com.ms.screencastfree

Root only, gratis versie 30 sec, paid versie geen limiet.
  maandag 5 september 2011 @ 05:57:45 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101581857
De mijne is nu al sinds vrijdagmiddag ononderbroken aan, zonder spontane herstarts :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 5 september 2011 @ 08:34:34 #4
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_101582533
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nu ook met 20-25 frames per seconde je scherm filmen!

https://market.android.com/details?id=com.ms.screencastfree

Root only, gratis versie 30 sec, paid versie geen limiet.
Nice :) Geen awkward instructiefilmpjes meer waarop je ziet hoe vies de nagels van de 'instructeur' zijn :P
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_101582772
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 05:57 schreef Klonk het volgende:
De mijne is nu al sinds vrijdagmiddag ononderbroken aan, zonder spontane herstarts :D
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
  maandag 5 september 2011 @ 11:52:23 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101586530
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig ja :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_101588180
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

Zonder bijladen? 8-)
pi_101589616
nee tuurlijk niet, ik wil mijn telefoon ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen gebruiken als ie aan staat.

Al die figuren die 48+ uur halen als ie geen verbinding maakt, amper synct enz.. leuk maar daar heb ik geen smartphone voor
pi_101590230
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
nee tuurlijk niet, ik wil mijn telefoon ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen gebruiken als ie aan staat.

Al die figuren die 48+ uur halen als ie geen verbinding maakt, amper synct enz.. leuk maar daar heb ik geen smartphone voor
^O^
  maandag 5 september 2011 @ 15:13:31 #10
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101592383
Als je er een custom rom opzet ben je dan ook al je applicaties enzo kwijt?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_101592719
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Ja, tenzij jij van de applicaties zelf eerst een back-up maakt en ze later op de custom-rom opnieuw installeert.
pi_101619112
Crossposting :P

Weet iemand een andere agenda dan Google Agenda voor de Desire? En dan ook nog het liefst een die ik online kan benaderen en synchen (desnoods op eigen server) en dat de Desire van mijn vrouw daar ook gebruik van kan maken.

Beetje wazige tekst :X maar het is niet anders.

Ik ga geen discussie aan over het gebruik van Google Agenda, vind het gewoon een k#t agenda.
pi_101619205
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Hoef niet, Google back-upt je apps automatisch (kijk even bij instellingen -> privacy of je dat aan hebt staan).

Als ik een nieuwe ROM installeer, worden automatisch de apps, WiFi-wachtwoorden en dingen als m'n achtergrond teruggezet. Je mist dan overigens wel de app-data, dus de persoonlijke instellingen in apps, saved games en dat soort dingen.
pi_101619262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Juup© het volgende:
Crossposting :P

Weet iemand een andere agenda dan Google Agenda voor de Desire? En dan ook nog het liefst een die ik online kan benaderen en synchen (desnoods op eigen server) en dat de Desire van mijn vrouw daar ook gebruik van kan maken.

Beetje wazige tekst :X maar het is niet anders.

Ik ga geen discussie aan over het gebruik van Google Agenda, vind het gewoon een k#t agenda.
Waarom ben je zo bang om iets van Google te gebruiken? Je wilde ook al de contacten niet syncen, en nu vind je het ook erg dat Google weet dat je bij tante Truus op de koffie gaat.

Maar nee, zo'n agenda zal je niet zo snel vinden, want er is nou eenmaal al een superieur gratis alternatief dat ook nog eens volledig geïntegreerd is in je telefoon.
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:05:33 #15
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_101644761
Ik wilde dus net met Viber mijn vriendin bellen, lukte dat niet en gaf ie aan om gewoon te bellen dus ik druk op Ja en ging ie herstarten en zo 3x achter elkaar. Weet niet of het aan de MIUI 1.9.2 rom ligt of wtf....
pi_101668692
Even een korte vraag; stel ik wil mijn partitie indeling aanpassen voor bv CM7 ben ik dan alles kwijt via hboot? heeft iemand daar ervaring mee? (images van alpharev.nl)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_101669482
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef Chandler het volgende:
Even een korte vraag; stel ik wil mijn partitie indeling aanpassen voor bv CM7 ben ik dan alles kwijt via hboot? heeft iemand daar ervaring mee? (images van alpharev.nl)
Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.

Je SD-kaart blijft natuurlijk gewoon zoals 'ie is.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:41:38 #18
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_101684585
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef SunTzu het volgende:
Ik wilde dus net met Viber mijn vriendin bellen, lukte dat niet en gaf ie aan om gewoon te bellen dus ik druk op Ja en ging ie herstarten en zo 3x achter elkaar. Weet niet of het aan de MIUI 1.9.2 rom ligt of wtf....
Ok ik word gek ik wilde dus weer bellen en hij liep vast en nu staat ie op zwart scherm met de menu toetsen nog verlicht. Kutzooi.
pi_101686569
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.

Je SD-kaart blijft natuurlijk gewoon zoals 'ie is.
dus weer even ter verificatie! :)

Als ik het leeg haal werkt mijn boot manager nog en kan ik eventueel een nieuwe rom installeren / backup terug zetten? :P
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_101687192
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef Chandler het volgende:

[..]

dus weer even ter verificatie! :)

Als ik het leeg haal werkt mijn boot manager nog en kan ik eventueel een nieuwe rom installeren / backup terug zetten? :P
Een backup terugzetten kan wel problemen geven, je hboot/partitie-indeling is immers veranderd. Een ROM van je sd-kaart flashen kan inderdaad gewoon op de oude manier.
  woensdag 7 september 2011 @ 21:30:58 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101689970
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
pi_101700348
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 8 september 2011 @ 09:22:28 #23
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_101700498
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Foto openen via Gallery,Menu,Instellen als (oid) :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_101724578
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig ja :+
Mijn accu gaat nu ook maar 6 uur mee. Hoe lang had jij je Desire al? Wat hebben ze er bij jou aan gedaan?

Vanavond ben ik langs de Vodafone winkel geweest om te vragen wat ze hier aan konden gaan doen. Daar vertelden ze dat de accu een accessoire zou zijn. Pure bullshit, want zonder de accu functioneert het apparaat niet. Zo'n geschil heb ik al een keer gehad met een Mediamarkt medewerker. Uiteindelijk het hoofdkantoor opgebeld, waarna ze me gelijk gaven. Toen had het wel geholpen dat een lerares van m'n broer een brief had geschreven voor me. Die is meester in de rechten :+

Daarna adviseerde de medewerker van Vodafone me om er nieuwe software op te zetten. Updaten heb ik al geprobeerd, maar volgens m'n telefoon is hij up-to-date. Als ik er zelf nieuwe software op ga zetten vervalt m'n garantie, dus dat is ook geen optie.

M'n telefoon heb ik nu sinds november. Normaal gesproken zit er een jaar garantie op de accu en 2 jaar op de rest van het toestel. Dus ik heb nog een paar maanden garantie op de accu.

Morgen Vodafone maar eens opbellen :)
  donderdag 8 september 2011 @ 21:15:55 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101725424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?
Ja :P wil juist maar die foto op 1 van de homescreens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')