Nicequote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nu ook met 20-25 frames per seconde je scherm filmen!
https://market.android.com/details?id=com.ms.screencastfree
Root only, gratis versie 30 sec, paid versie geen limiet.
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezenquote:Op maandag 5 september 2011 05:57 schreef Klonk het volgende:
De mijne is nu al sinds vrijdagmiddag ononderbroken aan, zonder spontane herstarts
als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig jaquote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
Zonder bijladen?quote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
quote:Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
nee tuurlijk niet, ik wil mijn telefoon ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen gebruiken als ie aan staat.
Al die figuren die 48+ uur halen als ie geen verbinding maakt, amper synct enz.. leuk maar daar heb ik geen smartphone voor
Ja, tenzij jij van de applicaties zelf eerst een back-up maakt en ze later op de custom-rom opnieuw installeert.quote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Als je er een custom rom opzet ben je dan ook al je applicaties enzo kwijt?
Hoef niet, Google back-upt je apps automatisch (kijk even bij instellingen -> privacy of je dat aan hebt staan).quote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Als je er een custom rom opzet ben je dan ook al je applicaties enzo kwijt?
Waarom ben je zo bang om iets van Google te gebruiken? Je wilde ook al de contacten niet syncen, en nu vind je het ook erg dat Google weet dat je bij tante Truus op de koffie gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Juup© het volgende:
Crossposting
Weet iemand een andere agenda dan Google Agenda voor de Desire? En dan ook nog het liefst een die ik online kan benaderen en synchen (desnoods op eigen server) en dat de Desire van mijn vrouw daar ook gebruik van kan maken.
Beetje wazige tekstmaar het is niet anders.
Ik ga geen discussie aan over het gebruik van Google Agenda, vind het gewoon een k#t agenda.
Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef Chandler het volgende:
Even een korte vraag; stel ik wil mijn partitie indeling aanpassen voor bv CM7 ben ik dan alles kwijt via hboot? heeft iemand daar ervaring mee? (images van alpharev.nl)
Ok ik word gek ik wilde dus weer bellen en hij liep vast en nu staat ie op zwart scherm met de menu toetsen nog verlicht. Kutzooi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef SunTzu het volgende:
Ik wilde dus net met Viber mijn vriendin bellen, lukte dat niet en gaf ie aan om gewoon te bellen dus ik druk op Ja en ging ie herstarten en zo 3x achter elkaar. Weet niet of het aan de MIUI 1.9.2 rom ligt of wtf....
dus weer even ter verificatie!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.
Je SD-kaart blijft natuurlijk gewoon zoals 'ie is.
Een backup terugzetten kan wel problemen geven, je hboot/partitie-indeling is immers veranderd. Een ROM van je sd-kaart flashen kan inderdaad gewoon op de oude manier.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
dus weer even ter verificatie!
Als ik het leeg haal werkt mijn boot manager nog en kan ik eventueel een nieuwe rom installeren / backup terug zetten?
Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
Foto openen via Gallery,Menu,Instellen als (oid)quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
Mijn accu gaat nu ook maar 6 uur mee. Hoe lang had jij je Desire al? Wat hebben ze er bij jou aan gedaan?quote:Op maandag 5 september 2011 11:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig ja
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |