fail!quote:
radio 2quote:
Hé Briggy!quote:
Hé Duckiequote:
Mauricequote:
Lurker!quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maurice![]()
![]()
Tijd niet geweestpost hierMaar ik lees wel elke dag mee
daar verandert ook een hoop geloof ik. Kreeg gisteren nog een mailtje van Bert dat het z'n laatste zaterdagavond was daarquote:
Corne Klijn gaat er zitten.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar verandert ook een hoop geloof ik. Kreeg gisteren nog een mailtje van Bert dat het z'n laatste zaterdagavond was daar
yep. Ook best goed voor die plek,maar Bert en ik hadden heel erg veel 80s afwijkingen gemeenschappelijk. Dus beetje jammer.quote:
Roos met d'r ''nieuwe 3voor12 show'quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
toen dat bericht kwam was het al wel duidelijk ja. Nu Roos nog.
We gaan nu twee uur praten over de stelling van de dag?quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Roos met d'r ''nieuwe 3voor12 show'
Nee, 3 uur.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
We gaan nu twee uur praten over de stelling van de dag?
mooi hequote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
Sodejoekels, wat zijn jullie druk geweest tijdens mijn afwezigheid
Ontroerend gewoon, ik ben helemaal ontdaan werkelijkquote:
twitter:Egelmeer twitterde op zondag 04-09-2011 om 23:09:39@xLindaM Klaas gaat van 22.00 tot 0.00 #JouwWeekendFinale doen en Miranda daarna tot 2.00 Xnoizz #3FM reageer retweet
KUT! anyway, ik luister toch nooit op zondagavond..quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Miranda gaat niet weg
twitter:Egelmeer twitterde op zondag 04-09-2011 om 23:09:39@xLindaM Klaas gaat van 22.00 tot 0.00 #JouwWeekendFinale doen en Miranda daarna tot 2.00 Xnoizz #3FM reageer retweet
Voor niks dit jubeltopicquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Miranda gaat niet weg
Dikke vette prima, ik heb op zondagnacht tussen 12 en 2 toch wel andere dingen te doen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Miranda gaat niet weg
idem!quote:Op zondag 4 september 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dikke vette prima, ik heb op zondagnacht tussen 12 en 2 toch wel andere dingen te doen.
nope, it's real, it's damn real!quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Als die troll Miranda idd tot middernacht haar bek houdt is jubelen toegestaan.
En whut? Gaat Roosmarijn voor vast 3voor12 doen? Slechte grap toch? TOCH?
Komt er een achter!quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Als die troll Miranda idd tot middernacht haar bek houdt is jubelen toegestaan.
En whut? Gaat Roosmarijn voor vast 3voor12 doen? Slechte grap toch? TOCH?
Ik vind ze allebei irritanterquote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet welke stem ik irritanter vind, Roosmarijn of Miranda.
Begrijpelijk oom Dagobert. U bent immers een vrek en wilt uw zure belastingeld niet verkwisten aan 2 oninspirerende heksen. Respect.quote:
Ach, die hele politiek is toch een ramp...quote:Op maandag 5 september 2011 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begrijpelijk oom Dagobert. U bent immers een vrek en wilt uw zure belastingeld niet verkwisten aan 2 oninspirerende heksen. Respect.
Bye bye, man/vrouwquote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
zeg kinders, ik ga naar bed. moet over een uurtje of 7 weer op om te gaan werken....1 weekje en dan weer lang weekend
trusten!
Agossiequote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef themauster het volgende:
Er liep net een heel lief kleuterklasje voor het raam langs
klote scholen zijn idd weer begonnenquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef themauster het volgende:
Er liep net een heel lief kleuterklasje voor het raam langs
Morgen weerquote:Op maandag 5 september 2011 09:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klote scholen zijn idd weer begonnen
Morgen van 13.30 tot 20.15, verder alleen vrijdag vrijquote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet om 12.45 beginnen, tot 14.30.
Morgen 13.30 -> 15.30, woensdag vrij
quote:3FM zendt het optreden dat de Nederlandse (rock)zangeres Anouk op 20 mei in het Amsterdamse Toomler gaf morgenavond uit. Anouk zong voor een exclusief publiek van 3FM-luisteraars nummers van haar die dag uitgekomen album To Get Her Together Luisteraars horen het akoestische optreden in het programma MetMichiel (NTR). De uitzending start om 21.00 uur. Het optreden is tevens op 3fm.nl/anouk te zien en te horen.
Voor iedereen die er niet bij kon zijn, biedt 3FM Anouk het audio-podium. De opnamen omvatten de volgende live nummers:
1. Mr Crazy
2. Killer Bee
3. What have you done
4. Down & Dirty
5. Been here before
6. Better off alone
7. Jerusalem
8. Modern world
Ze hebben blijkbaar de zoveel uren per jaar regel alweer afgeschaftquote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet om 12.45 beginnen, tot 14.30.
Morgen 13.30 -> 15.30, woensdag vrij
Geldt dat ook op HBO?quote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar de zoveel uren per jaar regel alweer afgeschaft
nee maar op het HBO heb je aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geldt dat ook op HBO?
Moet donderdag wel van 10.30 tot 18.30 trouwens.
Volgens mij geldt die regel alleen voor voortgezet onderwijs en niet voor hoger onderwijsquote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar de zoveel uren per jaar regel alweer afgeschaft
Ja, maar ik kan mezelf ziekmelden.quote:Op maandag 5 september 2011 10:13 schreef alors het volgende:
[..]
nee maar op het HBO heb je aanwezigheidsplicht
Ik had het wel hoor op de Hanzehogeschool zal wel per opleiding/school gaan.quote:Op maandag 5 september 2011 10:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij geldt die regel alleen voor voortgezet onderwijs en niet voor hoger onderwijs
Dan krijg je bij ons vervangende opdrachten... 100% aanwezigheidsnorm bij de meeste vakkenquote:Op maandag 5 september 2011 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan mezelf ziekmelden.
Geen idee, ik heb er gelukkig geen last van! Ik moet dan weer een minimum aantal uren per jaar werken in kader van m'n opleiding, maar daar kom ik dubbel aanquote:Op maandag 5 september 2011 10:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had het wel hoor op de Hanzehogeschool zal wel per opleiding/school gaan.
Ja!quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
/care iedereen zit toch voor Fort Boyard dan
quote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
![]()
Oh, echt he , ik moet weer zo hard lachen![]()
qft ja, het past ook gewoon niet...quote:Op maandag 5 september 2011 11:01 schreef themauster het volgende:
Kunnen ze NOS op 3 niet omdopen in het disco nieuws. zo irritant dat discodeuntje onder het nieuws
Dat. Wel een gigantische bout plaat.quote:
Dat wel ja. De man heeft een 'paar' betere nummers gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Wel een gigantische bout plaat.
picsquote:
Zeker weten!quote:
Dagelijks gebruik?quote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker weten!Garage regelt komende dagen APK, paar nieuwe banden voor en wat kleine dingen uit keurrapport. En dan: gas op die zuigers!
2.9 met dik 200 pk, dus dat lukt wel...
Hij gaat niet achteruit?quote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles erop en eraan (tot en met stoelverwarming), dus ik kan voorlopig ff vooruit.
OK. Ik haal gemiddeld 600 kilometer (en 70 litertank) met m'n 2.4 en rij dan best door. Dus da's te doenquote:Op maandag 5 september 2011 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar da's geen vele tienduizenden kilometers per jaar, dus valt mee.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
OK. Ik haal gemiddeld 600 kilometer (en 70 litertank) met m'n 2.4 en rij dan best door. Dus da's te doen.
Tyfusnummer van de bovenste plank.quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat blijft dat toch een kutplaat, dat Forza
SJA.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, ik vind Forca één van de beste platen van het vorige decennium.
quote:
Cos!!!!! Hoe is't met jou man?! Jij bent ook lang weggeweest hier overigensquote:
Niets met het forum te maken, wel met 3FM. Maar alles ok hoor, met jou?quote:Op maandag 5 september 2011 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cos!!!!! Hoe is't met jou man?! Jij bent ook lang weggeweest hier overigens
vorige eeuw hoorquote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
"Ik herinner me deze nog" en dan verwacht je iets ouds. Komt ie met Semisonic - Closing time. 1998. *kras*
Toen was ik 5!quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
"Ik herinner me deze nog" en dan verwacht je iets ouds. Komt ie met Semisonic - Closing time. 1998. *kras*
quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
morgen zal de avondspits wel een chaos worden als de weersvoorspellingen uit komen. Dinsdag, met herfstweer.quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, dan zal m'n vader wel in de file staan
hoihoiquote:
fun is niet stoer.quote:
hoewel Roel zn auto er wel fun en redelijk stoer uitziet.quote:
M'n pa's leasebak is mooierquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoewel Roel zn auto er wel fun en redelijk stoer uitziet.
de Renault 4 van mijn schoonvader vind ik ook leuker, maar ik zou toch niet klagen met zo'n bakquote:
mooi koekblik! niet toevallig in Nijmegen gekocht?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Oerbeer het volgende:
Die Miranda zie ik nooit. Volgens mij een keertje snachts gezien. Was er niet weg van.
Iets van: Natuur is mooi. Maar je moet er wel wat te drinken bij hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zei die vent nou? "Rivieren mooi en aardig, maar je moet er wel wat te drinken bij hebben"?
Nee dankje, geen 3v12 meer voor mij, helaas.quote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in 3voor12 Roosmarijn Style?
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisterenquote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in 3voor12 Roosmarijn Style?
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisteren
Maar Oom Dagobert, wat zonde van uw zuurverdiende euro's!quote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!elke dag 180KM voor school reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!
waar begin ik aan...
Ik zou gaan verhuizen. Maar dat zou ik sowieso in jouw geval, reisafstand of niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!elke dag 180KM voor school reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!
waar begin ik aan...
Opzoek naar een kamer mag ik hopenquote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
waar begin ik aan...
En dan het oogquote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisteren
Nope.quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi koekblik! niet toevallig in Nijmegen gekocht?
Ik ga eerst even kijken hoe het bevaltquote:Op maandag 5 september 2011 18:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Opzoek naar een kamer mag ik hopen
quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tonight Tonight.
Die mega top 5 is meestal zulke enorme mainstream zooi.
Hij staat op 1 in de Mega Top 50.quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gotye <3 Bazenplaat. Breekt ie al een beetje door in verkopen/andere radiostations?
Mnou.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es kijken hoe Ekdom het op Nederland 3 doet.
Was een goed programmaquote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es kijken hoe Ekdom het op Nederland 3 doet.
Voor een paar dagen iig deze week, niet als vaste producer hoor!quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef themauster het volgende:
Sharid is ook weer terug bij 3 voor 12 zie ik
Dat wist ik die begint 1 oktober stond op zijn twitter een paar week geledenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor een paar dagen iig deze week, niet als vaste producer hoor!
Henk Kanning gaat dat doen.
Sharid en Roos, wat een drakencombiquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef themauster het volgende:
Sharid is ook weer terug bij 3 voor 12 zie ik
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sharid en Roos, wat een drakencombi.
Gelukkig is er Langs de Lijn en dan lekker koezen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Marijke en Rudy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sharid en Roos
Hoiquote:
Mooie boelquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoien doei
Want ik ga lekker slapen.
quote:
TM!!quote:
Ik geloof dat ik luister, er is een vaag nummer op... Kan ook een piraat zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik luister niet, maar daar heb ik volgens mensen om mij heen wel vaker last van
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word ook niet betaald om te luisteren, dat scheelt
dagje ruilen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek van
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durftquote:
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbestedingquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durft
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbesteding
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij niet
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenkenquote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?
en welke kwalieiten moet ik hebben?
Weet ikquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het Oog-tune, ik ga nog niet weg.
Dat red ik wel...toch?quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenken![]()
Kwaliteiten: (groot) empathisch vermogen, geduld, humor, inzicht in mensen en hun beperkingen (bij "mijn"mensen adhd/autisme/borderline), inzicht in de organisatie, structuur aanbrengen en strikt zijn
Je mag het best eens een dagje proberen! Ik heb er vandaag 10u opzitten, ben zelf weer zo gek als een deurquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Prima, dan heb jij hier een makkie, gewoon 8 uurtjes op een dag
Maar nu eerst een paar uur slapen
ik kan het ook, dus waarom nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
!! Ik kan wel veel, maar weet niet of ik jouw werk kan
![]()
Slaap lekker!
Owkee, ik meld me morgenochtend wel om 8:30 aan de zaakquote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kan het ook, dus waarom niet
Is goed, tot morgen!!quote:
Dat vrees ik ook voor jequote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, tot morgen!!
Graag verse koffie, ben geen ochtendmens... En ik moet een uurtje of wat rijden vrees ik![]()
Green day had ook een leuke versie daarvan, zwaar onder invloed van het een of ander... Kwam niet verder dan:"Risin'up, nananana"quote:
Blijft ook een bijzonder nummer vind ik, mooie tekst ook!quote:Op maandag 5 september 2011 23:55 schreef Sirolf het volgende:
Gotye op 3. Die voormalige Belg kan weleens op weg zijn naar een wereldhit met de twitterhulp van Katy Perry...
je hebt nog een minuut of 18, lig je op schema?quote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Owkee, ik meld me morgenochtend wel om 8:30 aan de zaak
Nou is Back Down South eigenlijk hun enige nummer wat ik WEL kan waarderen van deze baggerband...quote:
Ok ik luister niet want ben thuis dus luister via internetradio naar buitenlandse zendersquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ging over dat hij verkeerd praat etc.
Welke?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ok ik luister niet want ben thuis dus luister via internetradio naar buitenlandse zenders
Ik zit te zappen tussen engelse radiozenders,duitse zenders en amerikaanse talkradioquote:
Op http://england.fm/ staan wel een paar leukequote:
Absolute Radio is goed iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://england.fm/ staan wel een paar leuke. Vooral die Absolute Radio. En www.todayfm.ie
.
Ik verdwaalde, ik ga nooit zo ver van huisquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hebt nog een minuut of 18, lig je op schema?
tevens moguh
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verdwaalde, ik ga nooit zo ver van huis![]()
![]()
Tevens goedemorgen iedereen
was ie te laat? dat ie in z'n pyama naast de bruid staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |