Dat. Wel een gigantische bout plaat.quote:
Dat wel ja. De man heeft een 'paar' betere nummers gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Wel een gigantische bout plaat.
picsquote:
Zeker weten!quote:
Dagelijks gebruik?quote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker weten!Garage regelt komende dagen APK, paar nieuwe banden voor en wat kleine dingen uit keurrapport. En dan: gas op die zuigers!
2.9 met dik 200 pk, dus dat lukt wel...
Hij gaat niet achteruit?quote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles erop en eraan (tot en met stoelverwarming), dus ik kan voorlopig ff vooruit.
OK. Ik haal gemiddeld 600 kilometer (en 70 litertank) met m'n 2.4 en rij dan best door. Dus da's te doenquote:Op maandag 5 september 2011 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar da's geen vele tienduizenden kilometers per jaar, dus valt mee.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
OK. Ik haal gemiddeld 600 kilometer (en 70 litertank) met m'n 2.4 en rij dan best door. Dus da's te doen.
Tyfusnummer van de bovenste plank.quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat blijft dat toch een kutplaat, dat Forza
SJA.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, ik vind Forca één van de beste platen van het vorige decennium.
quote:
Cos!!!!! Hoe is't met jou man?! Jij bent ook lang weggeweest hier overigensquote:
Niets met het forum te maken, wel met 3FM. Maar alles ok hoor, met jou?quote:Op maandag 5 september 2011 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cos!!!!! Hoe is't met jou man?! Jij bent ook lang weggeweest hier overigens
vorige eeuw hoorquote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
"Ik herinner me deze nog" en dan verwacht je iets ouds. Komt ie met Semisonic - Closing time. 1998. *kras*
Toen was ik 5!quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
"Ik herinner me deze nog" en dan verwacht je iets ouds. Komt ie met Semisonic - Closing time. 1998. *kras*
quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Sersjee het volgende:
morgen zal de avondspits wel een chaos worden als de weersvoorspellingen uit komen. Dinsdag, met herfstweer.quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, dan zal m'n vader wel in de file staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |