Sharid en Roos, wat een drakencombiquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef themauster het volgende:
Sharid is ook weer terug bij 3 voor 12 zie ik
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sharid en Roos, wat een drakencombi.
Gelukkig is er Langs de Lijn en dan lekker koezen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Marijke en Rudy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sharid en Roos
Hoiquote:
Mooie boelquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoien doei
Want ik ga lekker slapen.
quote:
TM!!quote:
Ik geloof dat ik luister, er is een vaag nummer op... Kan ook een piraat zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik luister niet, maar daar heb ik volgens mensen om mij heen wel vaker last van
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word ook niet betaald om te luisteren, dat scheelt
dagje ruilen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek van
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durftquote:
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbestedingquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durft
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbesteding
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij niet
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenkenquote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?
en welke kwalieiten moet ik hebben?
Weet ikquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het Oog-tune, ik ga nog niet weg.
Dat red ik wel...toch?quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenken![]()
Kwaliteiten: (groot) empathisch vermogen, geduld, humor, inzicht in mensen en hun beperkingen (bij "mijn"mensen adhd/autisme/borderline), inzicht in de organisatie, structuur aanbrengen en strikt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |