hoihoiquote:
fun is niet stoer.quote:
hoewel Roel zn auto er wel fun en redelijk stoer uitziet.quote:
M'n pa's leasebak is mooierquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoewel Roel zn auto er wel fun en redelijk stoer uitziet.
de Renault 4 van mijn schoonvader vind ik ook leuker, maar ik zou toch niet klagen met zo'n bakquote:
mooi koekblik! niet toevallig in Nijmegen gekocht?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Oerbeer het volgende:
Die Miranda zie ik nooit. Volgens mij een keertje snachts gezien. Was er niet weg van.
Iets van: Natuur is mooi. Maar je moet er wel wat te drinken bij hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zei die vent nou? "Rivieren mooi en aardig, maar je moet er wel wat te drinken bij hebben"?
Nee dankje, geen 3v12 meer voor mij, helaas.quote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in 3voor12 Roosmarijn Style?
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisterenquote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in 3voor12 Roosmarijn Style?
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisteren
Maar Oom Dagobert, wat zonde van uw zuurverdiende euro's!quote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!elke dag 180KM voor school reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!
waar begin ik aan...
Ik zou gaan verhuizen. Maar dat zou ik sowieso in jouw geval, reisafstand of niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat rond die tijd lekker naar bed!elke dag 180KM voor school reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!
waar begin ik aan...
Opzoek naar een kamer mag ik hopenquote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
waar begin ik aan...
En dan het oogquote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar weer 'ouderwets' Langs de Lijn luisteren
Nope.quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi koekblik! niet toevallig in Nijmegen gekocht?
Ik ga eerst even kijken hoe het bevaltquote:Op maandag 5 september 2011 18:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Opzoek naar een kamer mag ik hopen
quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tonight Tonight.
Die mega top 5 is meestal zulke enorme mainstream zooi.
Hij staat op 1 in de Mega Top 50.quote:Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gotye <3 Bazenplaat. Breekt ie al een beetje door in verkopen/andere radiostations?
Mnou.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es kijken hoe Ekdom het op Nederland 3 doet.
Was een goed programmaquote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, es kijken hoe Ekdom het op Nederland 3 doet.
Voor een paar dagen iig deze week, niet als vaste producer hoor!quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef themauster het volgende:
Sharid is ook weer terug bij 3 voor 12 zie ik
Dat wist ik die begint 1 oktober stond op zijn twitter een paar week geledenquote:Op maandag 5 september 2011 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor een paar dagen iig deze week, niet als vaste producer hoor!
Henk Kanning gaat dat doen.
Sharid en Roos, wat een drakencombiquote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef themauster het volgende:
Sharid is ook weer terug bij 3 voor 12 zie ik
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sharid en Roos, wat een drakencombi.
Gelukkig is er Langs de Lijn en dan lekker koezen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Marijke en Rudy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sharid en Roos
Hoiquote:
Mooie boelquote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoien doei
Want ik ga lekker slapen.
quote:
TM!!quote:
Ik geloof dat ik luister, er is een vaag nummer op... Kan ook een piraat zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |