quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik luister niet, maar daar heb ik volgens mensen om mij heen wel vaker last van
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word ook niet betaald om te luisteren, dat scheelt
dagje ruilen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik ook af en toe wel eens willen... Word er soms gek van
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durftquote:
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbestedingquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook je woning verbouwen?! Jij durft
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ruilen van werk, niet van vrijetijdsbesteding
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk je ook in de bouw? Ben best handig, onderschat mij niet
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenkenquote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
installatietechniek, maar een kantoorfunctie, dus ben je ook handig in dingen voor een ander uitdenken?
en welke kwalieiten moet ik hebben?
Weet ikquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het Oog-tune, ik ga nog niet weg.
Dat red ik wel...toch?quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe de hele werkdag niet anders dan dingen bedenken/uitdenken voor een ander, in de breedste zin. Je kan het zo gek niet bedenken of ik moet erover nadenken/meedenken![]()
Kwaliteiten: (groot) empathisch vermogen, geduld, humor, inzicht in mensen en hun beperkingen (bij "mijn"mensen adhd/autisme/borderline), inzicht in de organisatie, structuur aanbrengen en strikt zijn
Je mag het best eens een dagje proberen! Ik heb er vandaag 10u opzitten, ben zelf weer zo gek als een deurquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Prima, dan heb jij hier een makkie, gewoon 8 uurtjes op een dag
Maar nu eerst een paar uur slapen
ik kan het ook, dus waarom nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
!! Ik kan wel veel, maar weet niet of ik jouw werk kan
![]()
Slaap lekker!
Owkee, ik meld me morgenochtend wel om 8:30 aan de zaakquote:Op maandag 5 september 2011 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kan het ook, dus waarom niet
Is goed, tot morgen!!quote:
Dat vrees ik ook voor jequote:Op maandag 5 september 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, tot morgen!!
Graag verse koffie, ben geen ochtendmens... En ik moet een uurtje of wat rijden vrees ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |