kut editquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
Waren we al toe aan een nieuw deel?
Tevens, kut TT.
Nee, maar die van mij staat wel scheff.quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Is jullie neustussenschot ook verdwenen ?
watquote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Jezus Christus man, ga eens even lekker ergens anders baggeren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus man, ga eens even lekker ergens anders baggeren.
-1quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet ie al, in ONZFB.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon triest. Doe dan minstens de moeite om een eigen topic te openen om in te baggeren.quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het over lapo-hunters, ik zie ze alleen niet.quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon triest. Doe dan minstens de moeite om een eigen topic te openen om in te baggeren.
Dalando niet gezien ?quote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het over lapo-hunters, ik zie ze alleen niet.
kusjequote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit topic loopt over van liefde en saamhorigheid
quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen lapo-hunten, maar gewoon baggeren.
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen lapo-hunten, maar gewoon baggeren.
Die regels in de OP zouden daar niet eens hoeven staan. Het mag nergens, dus hier ook niet. Vrij logisch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggerenquote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, jij baggerde daar. Beetje jammer wel.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
dat is ook baggerquote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
Dit is trollen?quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
Ik gniffelde.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
verkeerd gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch niet
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.
Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.
Ik had het ook die posts.quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorry
Dat is alleen maar goed toch?quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.
Nouja, er zitten ook nadelen aan vast. Sigaren in je UI ofzo. En roken is niet gezond.quote:
Daar zit wel wat in ja, roken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, er zitten ook nadelen aan vast. Sigaren in je UI ofzo. En roken is niet gezond.
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermoviesquote:
dit is fokquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben een paar seconden weg en het gaat mis hier. Wat is dit
Het gaat hier helemaal niet mis?quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Net op tijd, gelukkig.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermovies
jawel ontken het nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet mis?
Vast welquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermovies
Wat wil je zeggen? Of post je altijd alleen maar smileys?quote:
Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom postquote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Of post je altijd alleen maar smileys?
Poe. En wat is er dom aan dan? Of kun je dat niet uitleggen?quote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom post
quote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom post
Nouja kijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke ik snap hetquote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja kijk.
Er was dus zo'n meet aan de gang en toen werden er knakworstjes gebakken op de BBQ maar toen kwam er bagger uit de lucht vallen die Hallon hoi en 'sup zei en toen was de barbeknoeiman helemaal boos en moest er smegma en magma en toen werden er 2 kindjes geboren.
Geef me een topic, dan open ik 'm weer voor je.quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Er zit ook een stukje verkapte haat in aangezien jij altijd mijn pareltjes van topic sluit
het mist een paintjequote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja kijk.
Er was dus zo'n meet aan de gang en toen werden er knakworstjes gebakken op de BBQ maar toen kwam er bagger uit de lucht vallen die Hallon hoi en 'sup zei en toen was de barbeknoeiman helemaal boos en moest er smegma en magma en toen werden er 2 kindjes geboren.
dat klootiool ouder is dan mastermovies wil niet zeggen dat je dat woord niet van mastermovies hebtquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Poe. En wat is er dom aan dan? Of kun je dat niet uitleggen?
quote:
quote:Road to Perdition (2002) (, 2240 stemmen) is vandaag 20:00 uur te zien op RTL7. De film, met Tom Hanks, Paul Newman en Jude Law, is geregisseerd door Sam Mendes.
Nou dan moet ik je teleurstellenquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dat klootiool ouder is dan mastermovies wil niet zeggen dat je dat woord niet van mastermovies hebt
Sociosquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geef me een topic, dan open ik 'm weer voor je.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
ik heb mezelf die dag in slaap moeten huilen
Die TT is gewoon al kut.quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
right...quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
Ow nee, die is gewoon echt te slecht. Heb je niets beters?quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
ditquote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow nee, die is gewoon echt te slecht. Heb je niets beters?
Jij wil dat hij een verkapte ik-wil-aandacht-geef-mij-aandacht topic opnieuw opent?quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
Mêh.quote:
Zeker een hoogtepunt toen je met je harde plasser op de "Nieuw topic"-knop drukte.quote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dit was echt een van mijn hoogtepunten
Topic
daar ben ik al voor gebandquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zouden ze je moeten bannen voor je bagger.
Maar ik ga even de aardappels afgieten.
Heb ik ook een keer gedaan, was zeer vermakelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Échte pareltjes worden nooit gesloten:
Verveel me.. verhaaltje geschreven :)
tl;drquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Échte pareltjes worden nooit gesloten:
Verveel me.. verhaaltje geschreven :)
/care eckte bazen hebben 24/7 Playboy TV aan.quote:
ook als je moeder thuis komt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
/care eckte bazen hebben 24/7 Playboy TV aan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:15 schreef smegmanus het volgende:
Oei veel tekst, vaak een probleem in ONZ
tee el; dee erquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
Ik opende dit topic toen ik me verveelde:
'Ik Vertrek'
Ik opeens alleen topics als ik de lapo heb.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Intronic het volgende:
Ik open geen topics want ik denk na.
Ja. die kijken gemeen mee man!quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ook als je moeder thuis komt?
nadenkenquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Intronic het volgende:
Ik open geen topics want ik denk na.
ja toch?quote:
WEETNIET DRM OPEN IK GEENquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zou je melden in een topic dan?
lichte irritatiequote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet dan nou weer in hoofdletters?![]()
Ja had geen zin caps te verwijderenquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet dan nou weer in hoofdletters?![]()
Haha.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja had geen zin caps te verwijderen
had je nodigquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo weer lekker uitgegeten, hond uitgelaten en heerlijk gedouched.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo weer lekker uitgegeten, hond uitgelaten en heerlijk gedouched.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
had je nodig
Ja, er hing wel een vreemd luchtje aan z'n posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben cool ouwe.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers gegeten. Like a baws.
zelf gebakken? of macdonaldszooi?quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers gegeten. Like a baws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Zelf gebakken uiteraard.quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zelf gebakken? of macdonaldszooi?
oh rlyquote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelf gebakken uiteraard.
Na elke hap keek ik zo;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die mijn avondeten overtreft!Dat is idd beter dan wat ik had vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik had kipfilet met een aardappel en wat groenten.....
quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zelf gebakken uiteraard.
Na elke hap keek ik zo;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
Niemand die mijn avondeten overtreft!Ligt er aan, had je spareribs waar je het vlees van het bot af moest scheuren of spareribs waarbij het vlees zo mals was dat het van het bot af viel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Bah, hollands voer!quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is idd beter dan wat ik had vanavond![]()
Ik had kipfilet met een aardappel en wat groenten.....
Uiteraard zelf gemarineerde! Het vlees viel al bijna van het bot als je er tegenaan blies!quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er aan, had je spareribs waar je het vlees van het bot af moest scheuren of spareribs waarbij het vlees zo mals was dat het van het bot af viel?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard zelf gemarineerde! Het vlees viel al bijna van het bot als je er tegenaan blies!![]()
Dan valt het inderdaad niet te overtreffen!quote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uiteraard zelf gemarineerde! Het vlees viel al bijna van het bot als je er tegenaan blies!![]()
hoiquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Moet wel ff wennen zo aan die hele nieuwe generatie ONZ'ers :$
Misschien was het erg veel!quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee hij ging zn schaamhaar schheren maar is niet meer teruggekomwn
Haha, mijn account is ouder.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Moet wel ff wennen zo aan die hele nieuwe generatie ONZ'ers :$
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.quote:
Ja maar jou ken ik ookquote:
je zat dus al die tijd mee te lezenquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je zat dus al die tijd mee te lezen
Je hebt zitten lurken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.
Ja klopt! Ik jou ook!quote:
Mijn account komt uit 2008, maar mij ken je niet.quote:
okequote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt alles teruggelezen.___!
Hmm deels.quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt alles teruggelezen.___!
Ik ken hem ookquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je zat dus al die tijd mee te lezen
quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Lurker.quote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een leven gegeven en ons gedumptNet zoals socios heeft gedaan.
logisch want Fok!Chickquote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen kent mij ongeacht aantal maanden dat k lid ben
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wel ikquote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.
Op Zolder en de andere kloons na dan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.
Broeder!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op Zolder en de andere kloons na dan.
quote:
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op Zolder en de andere kloons na dan.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.
quote:
terechte klaqtquote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.
Beetje overmoedig of niet?quote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
True thatquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net als die ikbenserieus kutaap. Bah.
En trollsciencequote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die gaat dieeeeep manquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef JApieman het volgende:
Iedereen die belangrijk is kent mij, en dat is het belangrijkste.
Vergeet sanasoufi, DolfijntjesLove, Argo en Geelman niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso, de vader van skins chickies.quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef JApieman het volgende:
Ik vergeef het je voor deze keer.quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
SpaghettivreterIk had nog kein hoi gezegt
ik ben belangrijk maar wie ben jijquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef JApieman het volgende:
Je vergeet Amenth en Gulmezquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeet sanasoufi, DolfijntjesLove, Argo en Geelman niet.
Eetzequote:
Ik was eten dus ik kon geen hoi zeggenquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vergeef het je voor deze keer.
Nog steeds niet, maar het hoeft al niet meer.quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sowieso, de vader van skins chickies.
Heb je d'r nu al geraakt knul?
Ik ken je, dus;quote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef JApieman het volgende:
Dan ben je niet belangrijk dus.quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben belangrijk maar wie ben jij
Sowieso al die kutkloons die om elke hersenscheet een kuttopic openenquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die bitch speelt hard to get ofzo?quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar het hoeft al niet meer.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken je, dus;
I approve this statement.
Weet ik, beetje altijd mij lastigvallen diep in de nacht.quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
grapje ik ken je ik stalk je eigenlijk
Ja net pasquote:
Nou, dan vind ik geelman nog wel meevallen, maar die andere zijn wel echt om te huilen inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeet sanasoufi, DolfijntjesLove, Argo en Geelman niet.
vergeef mequote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik, beetje altijd mij lastigvallen diep in de nacht.
We vergeten er wel een heleboelquote:
Die ken ik niet, ik denk dat ik daar blij om mag zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef mc-Piel het volgende:
leeft HIV-Bomber nog ofniet? Die mag anders ook wel in het lijstje.
Ban.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef mc-Piel het volgende:
leeft HIV-Bomber nog ofniet? Die mag anders ook wel in het lijstje.
Ja, jij wil ons gewoon onrustig maken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ja net pas. Denk je dat ik ga meelezen en expres niet ga reageren ofzo
_!
Geelman is een SGP-troll.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik geelman nog wel meevallen, maar die andere zijn wel echt om te huilen inderdaad
Goeieeeee!quote:
Je weet dat ik niet aardig tegen je kan doen knul.quote:
Shit je hbt me door.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij wil ons gewoon onrustig maken.
[..]
Geelman is een SGP-troll.
trOLLsCIeNCe?quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, niet trollscience.
Misschien bedoelde hij wel trollscience, en niet Trollscience.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, niet trollscience.
Nee sorry, ik bedoelde wel echt Trollscience!quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel trollscience, en niet Trollscience.
haters kunne me rug op, haten = verlatequote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet aardig tegen je kan doen knul.
Vat het niet al te persoonlijk op!
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die bestaat niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
was ikquote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?
http://forum.fok.nl/user/profile/troiisciencequote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?
Wat schattig.quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef JApieman het volgende:
Ik dacht vroeger dat het een ijsje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |