Jij wil dat hij een verkapte ik-wil-aandacht-geef-mij-aandacht topic opnieuw opent?quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
ik heb mezelf die dag in slaap moeten huilen
Mêh.quote:
Zeker een hoogtepunt toen je met je harde plasser op de "Nieuw topic"-knop drukte.quote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Dit was echt een van mijn hoogtepunten
Topic
daar ben ik al voor gebandquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Eigenlijk zouden ze je moeten bannen voor je bagger.
Maar ik ga even de aardappels afgieten.
Heb ik ook een keer gedaan, was zeer vermakelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Échte pareltjes worden nooit gesloten:
Verveel me.. verhaaltje geschreven :)
tl;drquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Échte pareltjes worden nooit gesloten:
Verveel me.. verhaaltje geschreven :)
/care eckte bazen hebben 24/7 Playboy TV aan.quote:
ook als je moeder thuis komt?quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
/care eckte bazen hebben 24/7 Playboy TV aan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:15 schreef smegmanus het volgende:
Oei veel tekst, vaak een probleem in ONZ
tee el; dee erquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
Ik opende dit topic toen ik me verveelde:
'Ik Vertrek'
Ik opeens alleen topics als ik de lapo heb.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Intronic het volgende:
Ik open geen topics want ik denk na.
Ja. die kijken gemeen mee man!quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ook als je moeder thuis komt?
nadenkenquote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Intronic het volgende:
Ik open geen topics want ik denk na.
ja toch?quote:
WEETNIET DRM OPEN IK GEENquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zou je melden in een topic dan?
lichte irritatiequote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet dan nou weer in hoofdletters?![]()
Ja had geen zin caps te verwijderenquote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet dan nou weer in hoofdletters?![]()
Haha.quote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja had geen zin caps te verwijderen
had je nodigquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo weer lekker uitgegeten, hond uitgelaten en heerlijk gedouched.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo weer lekker uitgegeten, hond uitgelaten en heerlijk gedouched.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
had je nodig
Ja, er hing wel een vreemd luchtje aan z'n posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben cool ouwe.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers gegeten. Like a baws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |