Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.
Ik had het ook die posts.quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorry
Dat is alleen maar goed toch?quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.
Nouja, er zitten ook nadelen aan vast. Sigaren in je UI ofzo. En roken is niet gezond.quote:
Daar zit wel wat in ja, roken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, er zitten ook nadelen aan vast. Sigaren in je UI ofzo. En roken is niet gezond.
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermoviesquote:
dit is fokquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben een paar seconden weg en het gaat mis hier. Wat is dit
Het gaat hier helemaal niet mis?quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Net op tijd, gelukkig.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermovies
jawel ontken het nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet mis?
Vast welquote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het woord klootviool is al ouder dan dat filmpje van mastermovies
Wat wil je zeggen? Of post je altijd alleen maar smileys?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |