Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen lapo-hunten, maar gewoon baggeren.
Die regels in de OP zouden daar niet eens hoeven staan. Het mag nergens, dus hier ook niet. Vrij logisch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggerenquote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, jij baggerde daar. Beetje jammer wel.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
dat is ook baggerquote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
Dit is trollen?quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Is jullie neustussenschot ook verdwenen ?
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
Ik gniffelde.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
verkeerd gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch niet
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.
Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.
Ik had het ook die posts.quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie er totaal geen humor in nee, je verneukt er een topic mee.
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me alleen steeds meer aan topics die verneukt worden door gekloot van anderen. Sorry
Dat is alleen maar goed toch?quote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je begon namelijk een beetje smegma-achtig te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |