kut editquote:Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
Waren we al toe aan een nieuw deel?
Tevens, kut TT.
Nee, maar die van mij staat wel scheff.quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Is jullie neustussenschot ook verdwenen ?
watquote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Jezus Christus man, ga eens even lekker ergens anders baggeren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus man, ga eens even lekker ergens anders baggeren.
-1quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet ie al, in ONZFB.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon triest. Doe dan minstens de moeite om een eigen topic te openen om in te baggeren.quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het over lapo-hunters, ik zie ze alleen niet.quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon triest. Doe dan minstens de moeite om een eigen topic te openen om in te baggeren.
Dalando niet gezien ?quote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het over lapo-hunters, ik zie ze alleen niet.
kusjequote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit topic loopt over van liefde en saamhorigheid
quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen lapo-hunten, maar gewoon baggeren.
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.quote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen lapo-hunten, maar gewoon baggeren.
Die regels in de OP zouden daar niet eens hoeven staan. Het mag nergens, dus hier ook niet. Vrij logisch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggerenquote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag beide niet, mensen moeten echt eens wat meer op de regels gaan letten. Ze zijn er niet voor niks.
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.quote:Op zondag 4 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, jij baggerde daar. Beetje jammer wel.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
dat is ook baggerquote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen (wat ik vaak doe) is iets anders dan baggeren
Dit is trollen?quote:Op zondag 4 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet, ik vroeg gewoon of iemand anders nog iets wist om te begroeten naast Hallon, Hoi, 'Sup en nog een andere.
De grens van baggeren en gewoon even lollen ligt overal anders. En bij jou veel eerder.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meervoudig totaal zinloze kutposts maken. Dat zie ik als bagger.
Ik gniffelde.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verboden in dit topic
verkeerd gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wilde nog een ib4 met dat plaatje doen maar ik dacht, nee, doen ze toch niet
Jezus BBQSausage, ben je net je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, in meerdere posts, dat kon ook gewoon in 1 post. Gewoon overbodig -> bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |