Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom postquote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Of post je altijd alleen maar smileys?
Poe. En wat is er dom aan dan? Of kun je dat niet uitleggen?quote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom post
quote:Op zondag 4 september 2011 19:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat was mijn haha kijk deze post vind ik dom post
Nouja kijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben een paar seconden weg en het gaat mis hier. Wat is dit
oke ik snap hetquote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja kijk.
Er was dus zo'n meet aan de gang en toen werden er knakworstjes gebakken op de BBQ maar toen kwam er bagger uit de lucht vallen die Hallon hoi en 'sup zei en toen was de barbeknoeiman helemaal boos en moest er smegma en magma en toen werden er 2 kindjes geboren.
Geef me een topic, dan open ik 'm weer voor je.quote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Er zit ook een stukje verkapte haat in aangezien jij altijd mijn pareltjes van topic sluit
het mist een paintjequote:Op zondag 4 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja kijk.
Er was dus zo'n meet aan de gang en toen werden er knakworstjes gebakken op de BBQ maar toen kwam er bagger uit de lucht vallen die Hallon hoi en 'sup zei en toen was de barbeknoeiman helemaal boos en moest er smegma en magma en toen werden er 2 kindjes geboren.
dat klootiool ouder is dan mastermovies wil niet zeggen dat je dat woord niet van mastermovies hebtquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Poe. En wat is er dom aan dan? Of kun je dat niet uitleggen?
quote:
quote:Road to Perdition (2002) (, 2240 stemmen) is vandaag 20:00 uur te zien op RTL7. De film, met Tom Hanks, Paul Newman en Jude Law, is geregisseerd door Sam Mendes.
Nou dan moet ik je teleurstellenquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dat klootiool ouder is dan mastermovies wil niet zeggen dat je dat woord niet van mastermovies hebt
Sociosquote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geef me een topic, dan open ik 'm weer voor je.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
ik heb mezelf die dag in slaap moeten huilen
Die TT is gewoon al kut.quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
right...quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
Ow nee, die is gewoon echt te slecht. Heb je niets beters?quote:Op zondag 4 september 2011 19:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Socios
ditquote:Op zondag 4 september 2011 19:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow nee, die is gewoon echt te slecht. Heb je niets beters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |