hoiquote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Moet wel ff wennen zo aan die hele nieuwe generatie ONZ'ers :$
Misschien was het erg veel!quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee hij ging zn schaamhaar schheren maar is niet meer teruggekomwn
Haha, mijn account is ouder.quote:Op zondag 4 september 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Moet wel ff wennen zo aan die hele nieuwe generatie ONZ'ers :$
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.quote:
Ja maar jou ken ik ookquote:
je zat dus al die tijd mee te lezenquote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.
Nee.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je zat dus al die tijd mee te lezen
Je hebt zitten lurken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.
Ja klopt! Ik jou ook!quote:
Mijn account komt uit 2008, maar mij ken je niet.quote:
okequote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt alles teruggelezen.___!
Hmm deels.quote:Op zondag 4 september 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt alles teruggelezen.___!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |