vergeef mequote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik, beetje altijd mij lastigvallen diep in de nacht.
We vergeten er wel een heleboelquote:
Die ken ik niet, ik denk dat ik daar blij om mag zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef mc-Piel het volgende:
leeft HIV-Bomber nog ofniet? Die mag anders ook wel in het lijstje.
Ban.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef mc-Piel het volgende:
leeft HIV-Bomber nog ofniet? Die mag anders ook wel in het lijstje.
Ja, jij wil ons gewoon onrustig maken.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ja net pas. Denk je dat ik ga meelezen en expres niet ga reageren ofzo
_!
Geelman is een SGP-troll.quote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik geelman nog wel meevallen, maar die andere zijn wel echt om te huilen inderdaad
Goeieeeee!quote:
Je weet dat ik niet aardig tegen je kan doen knul.quote:
Shit je hbt me door.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij wil ons gewoon onrustig maken.
[..]
Geelman is een SGP-troll.
trOLLsCIeNCe?quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, niet trollscience.
Misschien bedoelde hij wel trollscience, en niet Trollscience.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Trollscience het volgende:
Het is trouwens Trollscience, niet trollscience.
Nee sorry, ik bedoelde wel echt Trollscience!quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel trollscience, en niet Trollscience.
haters kunne me rug op, haten = verlatequote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet aardig tegen je kan doen knul.
Vat het niet al te persoonlijk op!
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die bestaat niet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
was ikquote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/user/profile/troiisciencequote:Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog een troiiscience of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |