Ik ken hem ookquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je zat dus al die tijd mee te lezen
quote:Op zondag 4 september 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Zocht een leven, heb vrienden gevonden, vond het hier saai, ben uitgehuwelijkt, heb kinderen 'gegeven', ben loonslaaf van amenth zonder loon geworden enzulks. Blijkt.
Lurker.quote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een leven gegeven en ons gedumptNet zoals socios heeft gedaan.
logisch want Fok!Chickquote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen kent mij ongeacht aantal maanden dat k lid ben
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen kent mij ongeacht aantal maanden dat k lid ben
wel ikquote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.
Op Zolder en de andere kloons na dan.quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat als we een verjaardagstopic over jou openen, niemand "wie?" gaat zeggen.
Broeder!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op Zolder en de andere kloons na dan.
quote:
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.quote:Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op Zolder en de andere kloons na dan.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.
quote:
terechte klaqtquote:Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook gewoon weer pure kutusers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |