SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Maar er zit dan natuurlijk geen bescherming voor het scherm. Is zo'n siliconenhoesje afdoende? Heb mijn telefoon wel altijd in mijn broekzak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb ook een siliconenhoesje, werkt perfect. Maakt hem ook wat dikker en dat vind ik alleen maar prettiger.
lijkt wel op maandverband:quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Phonelover het volgende:
Samsung i9100 Galaxy S2: Accessoires
Neequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Aanmaken? Is dat brabants voor opschieten ofzo?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef Co_OL het volgende:
Ben benieuwd over deze telefoon, heb er vandaag 1 gewonnen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef bear87 het volgende:
@ Rekkie
Met welke klacht had je hem ingeleverd?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn SII gaat morgen terug naar Vodafone. Hij gaat niet meer aan. De reparatieservice van The Phonehouse kon er ook niets meer mee en dat is een Samsung Servicepoint.
Gebruik je een taskkiller?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef gogosweden het volgende:
mijn wekker gaat niet automatish af en ik moet het ook elke avond voor ik naar bed ga controleren anders staat het icoontje niet naast de batterij indicator.
Hoewel hij onder klok in het programma menu wel staat.
Iemand anders hier ook last van?
Misschien erg voor de hand liggend, maar naast de alarm tijd bij de klok staat ook dat groene werker tekentje? Anders staat hij ook uit..quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef gogosweden het volgende:
mijn wekker gaat niet automatish af en ik moet het ook elke avond voor ik naar bed ga controleren anders staat het icoontje niet naast de batterij indicator.
Hoewel hij onder klok in het programma menu wel staat.
Iemand anders hier ook last van?
risico nooit durven nemen. maar misschien werkt hij alsnog welquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Misschien erg voor de hand liggend, maar naast de alarm tijd bij de klok staat ook dat groene werker tekentje? Anders staat hij ook uit..
Hier hoogstens een minuut, dan wel centrum Leiden. Laatst was ik op Gran Canaria en daar duurde het ook eeuwen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef fruitt70 het volgende:
Jongens duurt het bij jullie ook zo lang voordat de gps een fix heeft? Bij mij duurt het meestal een half uur.
Als dat groene wekkertje er niet staat, staat hij uit..quote:Op zondag 4 september 2011 03:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
risico nooit durven nemen. maar misschien werkt hij alsnog wel
Dan moet je dat auto-rotation even aanzetten, of hoe dat in het Nederlands ook heet. Of je foto's maken terwijl je je telefoon een kwartslag draait.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij mij neemt hij de foto's gedraaid.
Oe kan ik dit aanpassen. Ik krijg er een sijve nek van, of ik moet na iedere foto alles weer een kwartslag draaien.
of gewoon onder opties je foto draaienquote:Op zondag 4 september 2011 10:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan moet je dat auto-rotation even aanzetten, of hoe dat in het Nederlands ook heet. Of je foto's maken terwijl je je telefoon een kwartslag draait.
Oh daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil het glas van mijn s2 vervangen. gelukkig zijn die niet duur ( 15 dollar origineel samsung op ebay) . maar kan ik dit zelf doen en mijn garantie behouden?
Oh dat is een mogelijkheid..... jij bestelt het glas en je laat het vervolgens doen?quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Pumatje het volgende:
het is echt niet moeilijk. in ieder geval heb zelf net het glas besteld. helaas omdat de euro nu 1.38 dollar is kostte het me 11 euro *( gratis verzending ) .
ik wil bij Replacedirect ook het front cover laten vallen ( zit butsje in toen ik hem liet vallen ) en ik hoop dan voor 80 euro klaar te zijn ( glas laat ik door hun ook doen )
Top zeg! Dank voor de informatie!!quote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef Pumatje het volgende:
Dit maakt het echt gemakkelijk..
85 euro ( met gunstige koers ) heb je het complete LCD touchscreen inc glas.
http://www.shenit.com/sam(...)cement-original.html
inclusief samsung logo. Dit is een origineel product.
Kwestie van 7 schroefjes los, een kabeltje.
klik, klik en klik en terug in elkaar.. geen gefohn.
droidstats is heel goed.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef kalinhos het volgende:
HA dat wilde ik ook nu net gaan posten! Zelfde geldt voor mijn berichten....
En is er een programma om je data verbruik bij te houden? Ik heb nu PhoneUsage maar die mist een kleine 300 mb ten opzichte van de KPN teller op de site (en ik neem aan dat die leidend is bij de afrekening)
Klopt, maar wel als je hem eerst doormidden breekt voordat je beltquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Pumatje het volgende:
ja, die gaan natuurlijk niet je claim goedkeuren als je van wat krasjes afwilt
ik heb de telefoon apart verzekerd
Je hebt hem opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:24 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb gisteren mijn Samsung Galaxy S2 laten opsturen naar de verzekeringsmaatschappij. Dit omdat hij op de stenen gevallen was en het scherm kapot is. Het scherm heeft twee flinke barsten, en een gedeelte waar je zelfs de hoekjes glas kon uitpeuteren en het scherm was niks meer te zien. Er zijn ook hoekjes van de rand kapot.
Is de kans groot dat zij enkel een nieuw scherm leveren? Of wordt het een nieuw toestel? Stel het blijft bij een nieuw scherm, krijg ik dan wel mijn Super AMOLED scherm of krijg ik dan de andere uitvoering van het scherm de LCD uitvoering.
Wat moet de verzekeringsmaatschappij met een telefoon?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef De-Hamster het volgende:
De verzekeringsmaatschappij heeft hem opgehaald idd foutje, of wat bedoel je?
Waarom niet? Dat werkt ook zo bij andere zaken dan mobiele telefonie.quote:
Mobiele telefoonverzekeringen? Je kan toch ook bij je gewone inboedelverzekering aankloppen lijkt me? Volgens mij heeft De_Hamster dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:59 schreef Pumatje het volgende:
bij telefoon zaken is het zo dat de garantie het oplost, en dat kost de winkel niets.
Bij verzekering kwesties moet er een "proffesioneel gekwalificeerd persoon" naar kijken...alvorens wat uitgekeerd kan worden.
Bij auto's is het ook niet zo dat je schade meld en je geld krijgt, dan komt er een schade expert naar de auto, helaas is een auto moeilijk op te sturen dus komt de expert naar jou.. bij een telefoon is dit een andere zaak.. en gaat de telefoon naar de expert.
Vorig jaar was het probleem nog niet zo groot als dat het nu is, er wordt tegenwoordig op enorme schaal gefraudeerd met mobiele telefoon verzekeringen
Ik dacht dat alleen een Zuid Koreaans model dat hadquote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:29 schreef Rekkie het volgende:
Ik wordt steeds minder enthousiast over de S2.
Zakelijk gezien vind ik niet allemaal even sterk en dat is nou net de reden dat ik de telefoon gebruik.quote:
Wat mis je eraan dan, zakelijk gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zakelijk gezien vind ik niet allemaal even sterk en dat is nou net de reden dat ik de telefoon gebruik.
Gelukkig heb ik hem ook niet zakelijk aangeschaft.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef delano.888 het volgende:
Zakelijk een GS2 nemen, dat is niet echt logisch idd. Neem dan een BB of een Nokia e7 ofzo
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhonequote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mis je eraan dan, zakelijk gezien?
Ah ok, de eeuwig belangijke intuitieve bediening inderdaad. Tja, daar heeft Nokia in den beginnen ook zijn marktaandeel mee behaald. Ik ben geen iphone gewend dus ik heb het niet zo zeer.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhone
Android is redelijk tweakable dus je moet 't toch wel enigzins naar je hand kunnen zetten?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem ook niet zakelijk aangeschaft.
[..]
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhone
Blijkbaar niet... en ik tweak wat af. Het blijft mijn inziens te speels. Uiterlijk gezien kan ik er echt alles mee hoor maar ik krijg het niet voor elkaar om het strakke zakelijke gevoel naar boven te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Android is redelijk tweakable dus je moet 't toch wel enigzins naar je hand kunnen zetten?
Wat je zegt. Ik kom net van een Blackberry en iets daarvoor had ik een iPhone, en terwijl ik gewend ben zodra ik een telefoon in mijn handen heb alles meteen te 'kunnen' en bedienen, moet ik bij deze telefoon echt wel even wennen. Verder geen probleem, maar wat Rekkie zegt ben ik het wel mee eens, niet alles is even logisch en intuïtief.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, de eeuwig belangijke intuitieve bediening inderdaad. Tja, daar heeft Nokia in den beginnen ook zijn marktaandeel mee behaald. Ik ben geen iphone gewend dus ik heb het niet zo zeer.
Nee dat kan ik niet... daarom noem ik het ook gevoel. Gevoel is abstract.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef MetBas het volgende:
Maar dat is vrij abstract, dat 'zakelijke gevoel'. Zou je dat concreet kunnen beschrijven? Niet om jouw ervaring met het toestel af te branden hoor, gewoon benieuwd.
bekend probleem. Echter ook nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, de alarmfunctie van mijn agenda werkt maar half![]()
af en toe gaat ie helemaal niet af, af en toe gaat het alarm pas uren/ dagen later af en soms werkt het gewoon zoals het hoort..
niet echt betrouwbaar dus, gister ook al een boze sms gekregen waar ik bleef
is dit een bekend probleem? en zo ja, hoe is dit op te lossen?
Een echte wekker kopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, de alarmfunctie van mijn agenda werkt maar half![]()
af en toe gaat ie helemaal niet af, af en toe gaat het alarm pas uren/ dagen later af en soms werkt het gewoon zoals het hoort..
niet echt betrouwbaar dus, gister ook al een boze sms gekregen waar ik bleef
is dit een bekend probleem? en zo ja, hoe is dit op te lossen?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Een echte wekker kopen![]()
Ik had het vanmorgen ook dat ik gewekt werd door de echte wekker en niet door de S2!
ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef Toryu het volgende:
Hij bedoelt de herinnering bij een agenda-afspraak, niet de wekker.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[..]
dit![]()
maar ik begrijp dus dat ie het probleem bij de wekker ook heeft?
daar heeft die van mij altijd al last van gehad, dacht dat dat normaal was..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef Crank het volgende:
Nou wel al een paar keer gehad dat ineens me gehele netwerk wegviel (gelukkig niet onder het bellen) en dan naar 5 seconden terug kwam, vreemd!
Heb idd ook wel eens alleen dan is het signaal ineens helemaal maar heb ik nog wel gewoon 3g...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heeft die van mij altijd al last van gehad, dacht dat dat normaal was..
Welke setting gebruik je? "balanced"?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben behoorlijk tevreden over Juice defender Ultimate, het verlengt m'n batterij duur met gemiddeld 250%, het schakelt gewoon alles uit wanneer je de phone niet gebruikt en wanneer je de phone ontwaakt synchroniseert hij gelijk gewoon de hele boel. ideale app
GPS fix gebruiken. Dan houdt-ie ook het signaal vast als je naar andere applicaties gaat (handig voor facebook en whatsapp die nogal een korte timeout hebben)quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:48 schreef fruitt70 het volgende:
Mijn navigatie gps takes meer ongeveer 5-20 minutes om een signaal te finden, niet eerste keer na een lange tijd het niet gebruik gemaakt te hebben, maar gewoon ook vijf minuten na vorige gebruik.
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef nils7 het volgende:
Ehm weet iemand waar ik een grotere batterij kan vinden?
Maatje van me heeft er 1 gehad van Samsung zelf en haalt er zeker 3 dagen mee (normaal gebruik).
Nu was hij laatst bij mij en het toestel wordt net zo dik als de onderste rand zeg maar... weet iemand waar ik die kan kopen?
thnx... het is deze (die hij heeft): Samsung genuine extended battery Galaxy S2 I9100 EB-K1A2 (2000 mah)quote:Op zondag 11 september 2011 12:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categories
Ja ik....quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Gebruiken er hier trouwens nog fokkers een hoesje o.i.d. ter bescherming van hun SGS2?
Of is dat alleen voor watjes?
huh?quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Gebruiken er hier trouwens nog fokkers een hoesje o.i.d. ter bescherming van hun SGS2?
ik heb gisteren een heel mooi roze leren mapje voor mijn samsung gs2 gekregen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Beschermhoesjes/mapjes zijn wel nuttig. Vooral als je 'm per ongeluk een keer laat stuiteren of als je zo gek bent om je sleutels bij je telefoon in je broekzak te stoppen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ...quote:Maar wat is dat laatste nu voor enorme troll-vraag?
Trollopmerkingquote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ......koop je een mooi slank modelletje, moet je hem natuurlijk niet gaan zitten vetmesten met een hoesje o.i.d..
Overigens heb ik zelf al 3 maanden een SGS2 zonder hoesje en nog nul krassen en/of valpartijen.
gelukkig ben ik geen ventquote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ......koop je een mooi slank modelletje, moet je hem natuurlijk niet gaan zitten vetmesten met een hoesje o.i.d..
Overigens heb ik zelf al 3 maanden een SGS2 zonder hoesje en nog nul krassen en/of valpartijen.
Ja, preciesquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef MetBas het volgende:
Echte mannen hebben zo'n hoesje die je aan je riem kan doen.
Maar met een hoesje kan dat ook gewoonquote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Beschermhoesjes/mapjes zijn wel nuttig. Vooral als je 'm per ongeluk een keer laat stuiteren of als je zo gek bent om je sleutels bij je telefoon in je broekzak te stoppen.
Echte twijfelaars wachten op de S3quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef Catch22- het volgende:
http://t.co/fgQ7LHs
voor twijfelaars.
Pak dan eens voor een dagje je oude toestel weer. Dan weet je weer waarom.quote:Op maandag 12 september 2011 16:00 schreef MetBas het volgende:
Toen ik de S2 nog niet had leek alles in vergelijking met mijn vorige toestel zo geweldig; het scherm, het formaat, het gewicht, de specs. Nu is alles zo.. gewoon.Het went heel snel allemaal. De hele hype er omheen is er voor mij een beetje van af. Niet dat het geen goed toestel is, in tegendeel zelfs, maar nu is er nog zo weinig om naar te verlangen.
Of kopen de note.quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echte twijfelaars wachten op de S3
Haha, goed plan. De S2 doet al helemaal niet meer groot aan, dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pak dan eens voor een dagje je oude toestel weer. Dan weet je weer waarom.
Mja ik had em ook maar hij blokkeert dan wel je Whatsapp-berichten he? Want je bent niet on-line als je scherm uit gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben behoorlijk tevreden over Juice defender Ultimate, het verlengt m'n batterij duur met gemiddeld 250%, het schakelt gewoon alles uit wanneer je de phone niet gebruikt en wanneer je de phone ontwaakt synchroniseert hij gelijk gewoon de hele boel. ideale app
Het is 10 x simpeler dan met een iPhone. Je kan gewoon beetpakken en slepen, geen gekloot met synchroniseren, zal zou dat wel kunnen als je dat perse wilt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel er sterk aan of ik de Galaxy S2 moet kopen. Het lijkt me een super fijn toestel, maar ik zit met 1 ding. Hoe zit het met de ingebouwde MP3 speler en hoe makkelijk is het om bestanden van je computer over te zetten naar de S2.
Ik heb momenteel een iPhone 3g en ik vind de mp3 speler die erin zit echt fijn. Het liefst wil ik op dat vlak niet al teveel inleveren. Nu snap ik dat het een telefoon is en geen mp3 speler en toch wil ik dat het een beetje fijn is.
Andere alternatieven zijn de iPhone 4 of wachten op de 5. Al vind ik boven de 100 euro betalen voor je toestel naast een abonnement van 42,50 per maand toch wel te duur.
Wat een onzin. PowerAmp werkt ideaal.quote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geen enkele speler uit de android market komt qua functionaliteit en gebruiksgemak in de buurt van de iPhone. Dus als dat echt heel belangrijk is, is de iPhone toch de beste optie.
En kan toch niet wat de iPod-app wel kanquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. PowerAmp werkt ideaal.
Ik kan met mijn iPhone ook gewoon beetpakken en slepen, zonder gekloot met synchroniseren. Je weet dus niet waar je het over hebtquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is 10 x simpeler dan met een iPhone. Je kan gewoon beetpakken en slepen, geen gekloot met synchroniseren, zal zou dat wel kunnen als je dat perse wilt.
Een MP3-speler met missende functies is niet perfect. Goed misschien, maar niet perfect.quote:Ik gebruik PowerAmp, dat is een perfecte MP3-speler.
Wat? Muziek afspelen? Shuffle? Afspeellijsten? Genre/Muzikant/Album?quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En kan toch niet wat de iPod-app wel kan
Ja via iTunes. Lekker muziek weer allemaal converteren naar dat brakke apple-geluidsbestand.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn iPhone ook gewoon beetpakken en slepen, zonder gekloot met synchroniseren. Je weet dus niet waar je het over hebt
Dat is heul niet verplicht hoor. Ik ga er vanuit dat je AAC bedoelt, dat hoeft zeker niet. Je kan je bestanden gewoon in hoge kwaliteit MP3 houden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja via iTunes. Lekker muziek weer allemaal converteren naar dat brakke apple-geluidsbestand.
Wat kan de iPhone muziekspeler wel wat andere spelers voor Android niet kunnen dan? Ik kan namelijk echt niks bedenken...quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En kan toch niet wat de iPod-app wel kan
vind ik dus ook..quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
De mijne krast anders net zo erg als zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vind ik dus ook..
koop je een ultradunne telefoon gaan mensen er een rubberen hoes omheen stoppen wat hem 2 x zo dik maakt.. die krasjes die komen horen bij een gebruiksproduct en hij blijft perfect functioneren. Daarnaast is het glas van zogenaamd Gorilla materiaal.. en het is inderdaad bijna niet te krassen.. enkel bij vallen.
En ik heb hem toch verzekerd.
Ik ga binnenkort een kapotte S2 repareren met een van ebay gekocht samsung Amuled+ scherm. kijken of dat mij een 2e goede s2 geeft.
+ dat een verzekering echt buitensporig veel geld kost. Een gloednieuwe auto a 25 duizend euro all risk verzekeren kan voor 35 per maand (schadevrije jaren) terwijl mensen soms 14 euro per maand betalen om hun telefoon a 450/500 euro te verzekerenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De mijne krast anders net zo erg als zijn voorgangers.
Mijn hoes maakt het overigens bij lange na niet 2 keer zo dik.
Rabobank (interpolis) kostbaarhedenverzekering.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:39 schreef bear87 het volgende:
Waar betaal jij 2,75 dan delano? Dan neem ik hem ook..
@automatic
Vind je dat niet erg veel premie voor een relatief goedkoop object? Ik heb mijn gehele inboedel tot 150.000 euro verzekerd voor 8 euro in de maand. Diefstal, beschadiging, regen, bliksem, noem maar op. 8 euro per maand voor max. 1,5 ton aan objecten. Jij betaalt datzelfde bedrag voor 450 euro aan objecten (goedkoopste prijs)
Ja, aan de ene kant welquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:39 schreef bear87 het volgende:
Waar betaal jij 2,75 dan delano? Dan neem ik hem ook..
@automatic
Vind je dat niet erg veel premie voor een relatief goedkoop object? Ik heb mijn gehele inboedel tot 150.000 euro verzekerd voor 8 euro in de maand. Diefstal, beschadiging, regen, bliksem, noem maar op. 8 euro per maand voor max. 1,5 ton aan objecten. Jij betaalt datzelfde bedrag voor 450 euro aan objecten (goedkoopste prijs)
'k heb je geloof ik een paar x amuled zien typen maar je weet dat 't amoled is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vind ik dus ook..
koop je een ultradunne telefoon gaan mensen er een rubberen hoes omheen stoppen wat hem 2 x zo dik maakt.. die krasjes die komen horen bij een gebruiksproduct en hij blijft perfect functioneren. Daarnaast is het glas van zogenaamd Gorilla materiaal.. en het is inderdaad bijna niet te krassen.. enkel bij vallen.
En ik heb hem toch verzekerd.
Ik ga binnenkort een kapotte S2 repareren met een van ebay gekocht samsung Amuled+ scherm. kijken of dat mij een 2e goede s2 geeft.
Bij mij ging het wel automatisch. Volgens mij moet je alles even syncen ofzo bij opties van contacten en dan "Contacten Synchroniseren".quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb sinds vandaag de witte S2 in mijn bezig, maar ik heb even een vraagje.
Op mijn HTC kwamen de foto's van Facebook contacten meteen bij mijn contacten te staan (en zodoende ook bij sms/whatsapp/etc.) Ik heb mijn FB account nu wel gekoppeld aan mijn telefoon, maar de foto's werken niet. Ja, als ik iedereen handmatig ga koppelen, dan komen de foto's wel bij contacten, maar niet bij bijvoorbeeld whatsapp.
Is dit überhaupt mogelijk?
Je had naar links of rechts moeten scrollen. Dan komt hij terug. Gewoon zeg maar met je vinger over logboek, contacten, favorieten etc. heen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef automatic_ het volgende:
IK heb hem opnieuw opgestart en ee toetsen zijn terug! Beetje apart...
Oke, bedankt. Ik zal het eens onthouden voor de volgende keer, haha.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je had naar links of rechts moeten scrollen. Dan komt hij terug. Gewoon zeg maar met je vinger over logboek, contacten, favorieten etc. heen.
Je hebt idd gelijk. Waar ben je verzekerd dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef kalinhos het volgende:
Verzekering via de provider is, wat al eerder gezegd is, zonde van je geld. Ikzelf betaal 22,- per jaar voor de verzekering, bij een beetje provider betaal je dat per 2-3 maanden
Ik ben zelf verzekerd via VGZ, maar ik heb helaas niets kunnen vinden op de website van het VGZ om zoiets te kunnen laten verzekeren. Misschien kan het niet bij alle verzekeraars?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef kalinhos het volgende:
Verzekering via de provider is, wat al eerder gezegd is, zonde van je geld. Ikzelf betaal 22,- per jaar voor de verzekering, bij een beetje provider betaal je dat per 2-3 maanden
Reboot inclusief afsluiten? Of valt hij weg en start weer op. Als het laatste is, kijk even of je batterij stevig zit en doe er eventueel een papiertje oid tussen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi. Sinds een paar dagen reboot mijn Galaxy S2 op willekeurige momenten. Zo'n 3 à 4 keer per dag. Ik heb niks aan de instellingen of software veranderd deze week. Wat nu?
Ik had dat bij mijn Desire ook & dat bleek te wijzen op een kapot moederbord. Misschien is dat hier ook...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi. Sinds een paar dagen reboot mijn Galaxy S2 op willekeurige momenten. Zo'n 3 à 4 keer per dag. Ik heb niks aan de instellingen of software veranderd deze week. Wat nu?
Via Unigarant, mobiele apparatuur verzekering. Unigarant is een onderdeel van Asr overigensquote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Waar ben je verzekerd dan?
Inclusief afsluiten, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reboot inclusief afsluiten? Of valt hij weg en start weer op. Als het laatste is, kijk even of je batterij stevig zit en doe er eventueel een papiertje oid tussen.
Ik hoop het verdomme niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mijn Desire ook & dat bleek te wijzen op een kapot moederbord. Misschien is dat hier ook...?
Waarom niet? Dan laat je hem toch repareren onder garantie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Inclusief afsluiten, ja.
[..]
Ik hoop het verdomme niet.
Is gedoe. Maar ik dacht dat iemand aan het begin van deze reeks ergens hetzelfde probleem had, kan het alleen niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan laat je hem toch repareren onder garantie?
Ah joh valt mee... vodafone bijvoorbeeld duurde slechts een week en ik kreeg een gelijkwaardige vervanger (Een HTC sensation)quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Is gedoe. Maar ik dacht dat iemand aan het begin van deze reeks ergens hetzelfde probleem had, kan het alleen niet meer terug vinden.
Check of je de laatste firmware hebt. Scheelde bij mij aanzienlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef MissJ het volgende:
sinds vorige week heb ik de witte![]()
![]()
![]()
Echt een geniale foon! Hiervoor had ik een Blackberry en ik zie nu pas dat een Blackberry echt een pauperfoonis vergeleken met deze Galaxy S2.
1 nadeel: de batterij is echt snel leeg. Ik laad hem op als ik ga slapen, om 6.00 moet ik (doordeweeks) opstaan en haal dan de stekker eruit en dan in de loop van de avond issie bijna helemaal alweer leeg... Kan ik daar iets aan veranderen?
oh ok! Hoe kan ik dat checken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Check of je de laatste firmware hebt. Scheelde bij mij aanzienlijk.
Instellingen->over het toestel->Adroid versie moet 2.3.3 zijn. Das de laatste.quote:
gecheckt en ja heb die versie...quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Instellingen->over het toestel->Adroid versie moet 2.3.3 zijn. Das de laatste.
Er zijn nog een paar zaken om te checken:quote:
Dank voor de infoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar zaken om te checken:
1. Displayhelderheid op automatisch zetten
2. Kijk of niet constant je WiFi, Bluetooth en GPS aanstaat, die zuipen stroom.
3. Kijk of synchroniseren op de achtergrond niet voor allerlei apps aan staat.
Alleen als je de synchronisatie aan hebt staan, anders moet je telkens handmatig synchroniseren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank voor de info![]()
Alle nummers stonden bij mij "verkeerd", dus gelijk aangepast.
Mbt nummer 3: krijg ik nu wel mijn emails en whatsapp's gewoon nog direct binnen zodra iemand wat stuurt naar mij?
moet ik dan dus de automatische synchronisatie aanvinken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alleen als je de synchronisatie aan hebt staan, anders moet je telkens handmatig synchroniseren.
Ja bij de App waar je dat persé zou willen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
moet ik dan dus de automatische synchronisatie aanvinken?
ok, dank je!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja bij de App waar je dat persé zou willen.
Dat heb ik ook in tweetcaster.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef MissJ het volgende:
Nog 2 vragen:
De tijden in mijn email kloppen niet, hoe pas ik dat aan?
Tevens klopt er nog iets niet, ik heb gesorteerd op datum meeste recent, maar nieuwe emails komen niet bovenin de lijst binnen, maar ergens willekeurig tussen de oudere emails. Hoe kan ik dat aanpassen?
Nee whatsapp komt wel binnen. Alleen sync hij dan niet je contacten. Dus als een contact van je ook opeens whatsapp heeft zie je hem niet per direct in je contacten lijst verschijnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
moet ik dan dus de automatische synchronisatie aanvinken?
Officieel is dat in Nederland niet de laatste versie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:15 schreef wspa_ het volgende:
Ik heb trouwens ook 2.3.4. Neem aan dat dat 't laatste is..
Nope. Wel heb ik heel vaak dat de H+ verbinding niet werkt na het op zwart gaan van het scherm. Dan moet ik dataverbindingsstand aan en uit zetten en dan werkt het weer. Wel irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:25 schreef Onmisbaar het volgende:
Vreemd, m'n internet via wifi doet het ineens niet meer. Dit had ik een paar dagen geleden ook al. Aan en uit doen mocht niet baten en wifi aan en uit doen ook niet. Ik heb wel gewoon verbinding met wifi overigens, het internet doet het niet.
Iemand een idee waardoor dit komt?
dat zelfde had ik dus ook paar weken terug, wifi ontvangst was goed , maar geen internet. heeft paar dagen geduurd en toen deed ie het opeens weer, ik heb nog steeds geen idee wat het geweest is , dus hier heb je waarschijnlijk weinig aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:25 schreef Onmisbaar het volgende:
Vreemd, m'n internet via wifi doet het ineens niet meer. Dit had ik een paar dagen geleden ook al. Aan en uit doen mocht niet baten en wifi aan en uit doen ook niet. Ik heb wel gewoon verbinding met wifi overigens, het internet doet het niet.
Iemand een idee waardoor dit komt?
Ja, meer plezier met je S2 dan je ooit met je iphone hebt gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik mag me eindelijk ook tot de club van de S2 bezitters toevoegen. Overgestapt vanaf een iPhone 3g, dus ik ben benieuwd. Zijn er bepaalde dingen die ik zeker moet hebben?
Dat is toch al een hele tijd zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
https://market.android.com/
OMG zo handig, je logt in met je google, je download een app, en je telefoon pakt m vanzelf draadloos over. Nooit meer browsen via je telefoon, veel fijner zo!
Niet iedereen weet t denk ik..quote:
Ik heb het net even geprobeerd, bij gebrek aan kwaliteitsprogramma's, met GTST. Een uitzending daarvan is 230mb en dat duurt over wifi ongeveer 5 minuten. Is inderdaad leuk als je graag naar een RTL programma wil kijken, om 'm op je telefoon te hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk he, wat is de RTL gemist + Wifi een IDEALE combinatie zeg. Ik ben er nu achter, na slechts 3 maanden telefoongebruik, dat als je telefoon bij een video afspelen vraagt" Afspelen met Video/Internet" als je dan op Video klikt, gaattie m afspelen. Klik je echter op Internet, wordt de aflevering gewoon op je telefoon opgeslagen. Ideaal. Maandagavond om een uur of 11 Voetbal International op Wifi op je telefoon zetten, dag erna prima aflevering om te kijken in de trein én op goede kwaliteit
Eh wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
https://market.android.com/
OMG zo handig, je logt in met je google, je download een app, en je telefoon pakt m vanzelf draadloos over. Nooit meer browsen via je telefoon, veel fijner zo!
Dat je daar apps kan aanklikken en je tel ze dan vanzelf download. Je hoeft dus niet op je tel naar de apps te zoeken.quote:
Mhm.. fabriekinstellingen herstelle misscien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Bij mij gaan alarmen gewoon af, en dat zijn zelfs gesyncte calendars van Google... Misschien ergens in instellingen?
Hmm, ik zou er dan even mee terug gaan want dat hoort natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:10 schreef TeenWolf het volgende:
Sinds vorige week de galaxy 2 , valt steeds zomaar uit. echt klote. Terug naar fabrieksinstellingen helpt ook al niet.
Het gerucht gaat nu dat ze die in NL overslaan en direct naar 2.3.5 gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Is er al meer nieuws over de datum van de 2.3.4 update?
Zeker vanwege die rechtszaak dat ze gelijk de galerij aanpassen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat ze die in NL overslaan en direct naar 2.3.5 gaan.
Dat zal idd wel ja...quote:Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeker vanwege die rechtszaak dat ze gelijk de galerij aanpassen.
Leg is uitquote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef fruitt70 het volgende:
Waarom krijgt amerika een betere sgs2?
Mapje download in de map Mijn Bestanden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Leee het volgende:
De galaxy s2 is helemaal geweldig en tot nu toe helemaal zonder problemen.
1 ding lukt niet helemaal. Als ik bv. een wallpaper van 4walled.org probeer te downloaden (in de standard browser van samsung) staat er: ''gekopieerd naar klemboord''. Maar waar is het klemboord??? is dat een widget? kan het nergens in de phone vinden. Quickpic en de standarard gallerij vind em ook niet :S
Thanks, heb het gevonden. Alleen het is niet de picture die ik had opgeslagen, het is gewoon de startpagina in het wit..quote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mapje download in de map Mijn Bestanden.
Ze krijgen eentje met 4g, betere batterij, en groter scherm.quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat zal idd wel ja...
[..]
Leg is uit
Via Kies.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellciht wel een domme vraag maar hoe backup je de phone? Gewoon bij Account en Synchronisatie en dan syncen?
Met Titanium Backupquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellciht wel een domme vraag maar hoe backup je de phone? Gewoon bij Account en Synchronisatie en dan syncen?
Ik nog niet waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Onmisbaar het volgende:
Heb nu ineens die nieuwe market, wel even wennen, maar het ziet er een stuk beter uit!
Ik heb ook gewoon hoor...quote:
Ook met numerbehoud? Had mijne ook bij typhone besteld met nummerbehoud maar dat nummer werd maar niet overgezet dus heb 't zelf moeten regelen via t-mobile die het weer bij vodafone fixte. Telefoon en e-mail doen ze daar niet aan :S Dus ik hoop dat je phone goed is want bij problemen kun je bij typhone niet terecht :squote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Rem-koe het volgende:
Zojuist een galaxy s2 bestelde met een T-mobile iSmart 150 abbo op typhone.nl. Heb er gelijk maar een case bij besteld ( http://bit.ly/p0aefW ).
Ben benieuwd!
Ik heb het vandaag geïnstalleerd, dus ik ben benieuwd! Ideaal dat je het ook kunt downloaden!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef kalinhos het volgende:
Eerlijk he, wat is de RTL gemist + Wifi een IDEALE combinatie zeg. Ik ben er nu achter, na slechts 3 maanden telefoongebruik, dat als je telefoon bij een video afspelen vraagt" Afspelen met Video/Internet" als je dan op Video klikt, gaattie m afspelen. Klik je echter op Internet, wordt de aflevering gewoon op je telefoon opgeslagen. Ideaal. Maandagavond om een uur of 11 Voetbal International op Wifi op je telefoon zetten, dag erna prima aflevering om te kijken in de trein én op goede kwaliteit
Is die ook van G1?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:27 schreef Rekkie het volgende:
Voor diegenen die hem nog niet hebben:
http://www.droid-life.com(...)ction-for-purchases/
Hij is te downloaden!
Ik wou in eerste instantie met nummerbehoud, maar dat kon volgens de klantenservice niet omdat ik al een abbonnement heb bij t-mobile en die moet ik dan dus verlengen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook met numerbehoud? Had mijne ook bij typhone besteld met nummerbehoud maar dat nummer werd maar niet overgezet dus heb 't zelf moeten regelen via t-mobile die het weer bij vodafone fixte. Telefoon en e-mail doen ze daar niet aan :S Dus ik hoop dat je phone goed is want bij problemen kun je bij typhone niet terecht :s
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Ik wou in eerste instantie met nummerbehoud, maar dat kon volgens de klantenservice niet omdat ik al een abbonnement heb bij t-mobile en die moet ik dan dus verlengen.
En bij verlenging moet je meer betalen. Principieel neem ik dan wel een nieuw nummer
nope heb er geen last van... Lijkt me wel heel erg kutquote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Meer mensen bij wie het Samsung toetsenbord geregeld vastloopt?
Hmm, kan ook gewoon aan T-mobile liggen he...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Sinds vrijdag heb ik dan de Galaxy S2, maar vandaag heb ik alweer terug moeten gaan naar een T-mobile winkel. Als ik bel of gebeld word, dan hoor ik niks terwijl diegene aan de andere kant wel hoort wat ik zeg. Zeer vervelend. Morgen maar met het doosje,boekjes, telefoon en accessoires terug naar T-mobile om een nieuwe te claimen.
Het draaien werkt regelmatig niet. Verder irritant dat als dat ding in je broekzak zit het de raarste capriolen uithaalt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Meer mensen bij wie het Samsung toetsenbord geregeld vastloopt?
Hier ook geregeld. Erg irritant, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nope. Wel heb ik heel vaak dat de H+ verbinding niet werkt na het op zwart gaan van het scherm. Dan moet ik dataverbindingsstand aan en uit zetten en dan werkt het weer. Wel irritant.
lol daar heb je die bolletjes ed. toch voor??quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het draaien werkt regelmatig niet. Verder irritant dat als dat ding in je broekzak zit het de raarste capriolen uithaalt.
Geen idee, maar het werkt dan weer wel, dan weer niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef netolk het volgende:
[..]
lol daar heb je die bolletjes ed. toch voor??
overigens kan je hem natuurlijk ook gewoon in een hoesje doen
Dat schuif scherm is idd standaard maar vind ik stom en die bolletjes vond ik veel leukerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Ow dat... maar standaard staat er toch een soort schuifscherm aan? Of werkt dat bij sommigen niet goed?
Bron: GSMPedia.nlquote:Nu de Samsung Galaxy S2 eindelijk in Amerika gelanceerd is komen de geruchten over zijn opvolger, de Samsung Galaxy S3 weer langzaam op gang. Een anonieme Amerikaanse bron meldde eerder vandaag informatie te hebben over Samsung’s nieuwe toptoestel en vertelde dit aan GSMarena.com. Het zou om dezelfde bron gaan die ook al nieuws over de Nexus Prime en Google Ice Cream wist te melden.
De Galaxy S3 zou volgens de geruchten een 2.0 GHz quad-core processor bevatten. Ook heeft hij 1.5 GB RAM en een 4.65inch Super AMOLED display met een maximale resolutie van 1280 x 1024. Zeer opvallend ook is een 10.0 megapixel camera die in staat is om 1080p HD video opname te maken. Als laatste wordt er gesproken over een zeer krachtige 2.250 Mah batterij.
We kunnen dus echt een super smartphone verwachten! Ik kan niet wachten tot Samsung zelf meer over het toestel naar buiten zal brengen.
LOL... dan heb je een krachtige computer in zakformaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Adolecens het volgende:
Samsung Galaxy SIII
[..]
Bron: GSMPedia.nl
2GHz Quad core met 1.5 GB RAM...![]()
Het moet niet gekker worden, de gemiddelde computer heeft nog mindere specificaties!
Waarschijnlijk komt er een app voor AutoCADquote:
Haha echt hequote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er een app voor AutoCAD
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?quote:
Dit kan best wel eens zo'n maatregel zijn om energie te besparen....quote:Op donderdag 22 september 2011 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?
Leuk, maar dat zal ik als gebruiker toch zeker zélf mogen bepalen? Of is het nu ineens geen bug, maar een feature geworden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Dit kan best wel eens zo'n maatregel zijn om energie te besparen....
nee, daarvoor moet je in het apple topic zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk, maar dat zal ik als gebruiker toch zeker zélf mogen bepalen? Of is het nu ineens geen bug, maar een feature geworden?
Nee, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?
Hmm... Ik heb nu nog hi en vanaf november dat snelle van vodafone... Mag hopen dat ik gewoon h+ heb dan! Volgens de dekkingskaart wel...quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nooit h+ met vodafone.. Met kpn had ik dat wel? Heurt dat?
Hrm, daar ben ik echt te ongeduldig voor, het liefst haal ik er gewoon eentje in een winkel en anders een nederlandse webshop denk. Webshop heb ik zo gevonden though.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef delano.888 het volgende:
ebay.com duizenden hoesjes voor hele lage prijzen, wel even wachten voordat het binnen is.
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Hrm, daar ben ik echt te ongeduldig voor, het liefst haal ik er gewoon eentje in een winkel en anders een nederlandse webshop denk. Webshop heb ik zo gevonden though.
Zouden ze 't hebben bij winkels waar ze mobieltjes verkopen? Of electronica zaken oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |