Hmm, ik zou er dan even mee terug gaan want dat hoort natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:10 schreef TeenWolf het volgende:
Sinds vorige week de galaxy 2 , valt steeds zomaar uit. echt klote. Terug naar fabrieksinstellingen helpt ook al niet.
Het gerucht gaat nu dat ze die in NL overslaan en direct naar 2.3.5 gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:39 schreef Onmisbaar het volgende:
Is er al meer nieuws over de datum van de 2.3.4 update?
Zeker vanwege die rechtszaak dat ze gelijk de galerij aanpassen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat ze die in NL overslaan en direct naar 2.3.5 gaan.
Dat zal idd wel ja...quote:Op maandag 19 september 2011 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeker vanwege die rechtszaak dat ze gelijk de galerij aanpassen.
Leg is uitquote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef fruitt70 het volgende:
Waarom krijgt amerika een betere sgs2?
Mapje download in de map Mijn Bestanden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Leee het volgende:
De galaxy s2 is helemaal geweldig en tot nu toe helemaal zonder problemen.
1 ding lukt niet helemaal. Als ik bv. een wallpaper van 4walled.org probeer te downloaden (in de standard browser van samsung) staat er: ''gekopieerd naar klemboord''. Maar waar is het klemboord??? is dat een widget? kan het nergens in de phone vinden. Quickpic en de standarard gallerij vind em ook niet :S
Thanks, heb het gevonden. Alleen het is niet de picture die ik had opgeslagen, het is gewoon de startpagina in het wit..quote:Op maandag 19 september 2011 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mapje download in de map Mijn Bestanden.
Ze krijgen eentje met 4g, betere batterij, en groter scherm.quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat zal idd wel ja...
[..]
Leg is uit
Via Kies.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellciht wel een domme vraag maar hoe backup je de phone? Gewoon bij Account en Synchronisatie en dan syncen?
Met Titanium Backupquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellciht wel een domme vraag maar hoe backup je de phone? Gewoon bij Account en Synchronisatie en dan syncen?
Ik nog niet waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Onmisbaar het volgende:
Heb nu ineens die nieuwe market, wel even wennen, maar het ziet er een stuk beter uit!
Ik heb ook gewoon hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |