Welke setting gebruik je? "balanced"?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik ben behoorlijk tevreden over Juice defender Ultimate, het verlengt m'n batterij duur met gemiddeld 250%, het schakelt gewoon alles uit wanneer je de phone niet gebruikt en wanneer je de phone ontwaakt synchroniseert hij gelijk gewoon de hele boel. ideale app
GPS fix gebruiken. Dan houdt-ie ook het signaal vast als je naar andere applicaties gaat (handig voor facebook en whatsapp die nogal een korte timeout hebben)quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:48 schreef fruitt70 het volgende:
Mijn navigatie gps takes meer ongeveer 5-20 minutes om een signaal te finden, niet eerste keer na een lange tijd het niet gebruik gemaakt te hebben, maar gewoon ook vijf minuten na vorige gebruik.
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef nils7 het volgende:
Ehm weet iemand waar ik een grotere batterij kan vinden?
Maatje van me heeft er 1 gehad van Samsung zelf en haalt er zeker 3 dagen mee (normaal gebruik).
Nu was hij laatst bij mij en het toestel wordt net zo dik als de onderste rand zeg maar... weet iemand waar ik die kan kopen?
thnx... het is deze (die hij heeft): Samsung genuine extended battery Galaxy S2 I9100 EB-K1A2 (2000 mah)quote:Op zondag 11 september 2011 12:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categories
Ja ik....quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Gebruiken er hier trouwens nog fokkers een hoesje o.i.d. ter bescherming van hun SGS2?
Of is dat alleen voor watjes?
huh?quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Gebruiken er hier trouwens nog fokkers een hoesje o.i.d. ter bescherming van hun SGS2?
ik heb gisteren een heel mooi roze leren mapje voor mijn samsung gs2 gekregen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Beschermhoesjes/mapjes zijn wel nuttig. Vooral als je 'm per ongeluk een keer laat stuiteren of als je zo gek bent om je sleutels bij je telefoon in je broekzak te stoppen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Moogwai10 het volgende:
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ...quote:Maar wat is dat laatste nu voor enorme troll-vraag?
Trollopmerkingquote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ......koop je een mooi slank modelletje, moet je hem natuurlijk niet gaan zitten vetmesten met een hoesje o.i.d..
Overigens heb ik zelf al 3 maanden een SGS2 zonder hoesje en nog nul krassen en/of valpartijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |