Bron: GSMPedia.nlquote:Nu de Samsung Galaxy S2 eindelijk in Amerika gelanceerd is komen de geruchten over zijn opvolger, de Samsung Galaxy S3 weer langzaam op gang. Een anonieme Amerikaanse bron meldde eerder vandaag informatie te hebben over Samsung’s nieuwe toptoestel en vertelde dit aan GSMarena.com. Het zou om dezelfde bron gaan die ook al nieuws over de Nexus Prime en Google Ice Cream wist te melden.
De Galaxy S3 zou volgens de geruchten een 2.0 GHz quad-core processor bevatten. Ook heeft hij 1.5 GB RAM en een 4.65inch Super AMOLED display met een maximale resolutie van 1280 x 1024. Zeer opvallend ook is een 10.0 megapixel camera die in staat is om 1080p HD video opname te maken. Als laatste wordt er gesproken over een zeer krachtige 2.250 Mah batterij.
We kunnen dus echt een super smartphone verwachten! Ik kan niet wachten tot Samsung zelf meer over het toestel naar buiten zal brengen.
LOL... dan heb je een krachtige computer in zakformaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Adolecens het volgende:
Samsung Galaxy SIII
[..]
Bron: GSMPedia.nl
2GHz Quad core met 1.5 GB RAM...![]()
Het moet niet gekker worden, de gemiddelde computer heeft nog mindere specificaties!
Waarschijnlijk komt er een app voor AutoCADquote:
Haha echt hequote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er een app voor AutoCAD
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?quote:
Dit kan best wel eens zo'n maatregel zijn om energie te besparen....quote:Op donderdag 22 september 2011 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?
Leuk, maar dat zal ik als gebruiker toch zeker zélf mogen bepalen? Of is het nu ineens geen bug, maar een feature geworden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Dit kan best wel eens zo'n maatregel zijn om energie te besparen....
nee, daarvoor moet je in het apple topic zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk, maar dat zal ik als gebruiker toch zeker zélf mogen bepalen? Of is het nu ineens geen bug, maar een feature geworden?
Nee, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet dat hij er vaak uitligt nadat het scherm op zwart is gegaan?
Hmm... Ik heb nu nog hi en vanaf november dat snelle van vodafone... Mag hopen dat ik gewoon h+ heb dan! Volgens de dekkingskaart wel...quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nooit h+ met vodafone.. Met kpn had ik dat wel? Heurt dat?
Hrm, daar ben ik echt te ongeduldig voor, het liefst haal ik er gewoon eentje in een winkel en anders een nederlandse webshop denk. Webshop heb ik zo gevonden though.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef delano.888 het volgende:
ebay.com duizenden hoesjes voor hele lage prijzen, wel even wachten voordat het binnen is.
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Hrm, daar ben ik echt te ongeduldig voor, het liefst haal ik er gewoon eentje in een winkel en anders een nederlandse webshop denk. Webshop heb ik zo gevonden though.
Zouden ze 't hebben bij winkels waar ze mobieltjes verkopen? Of electronica zaken oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |