abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101167293

^O^ Voorwoord
De Samsung i9100 Galaxy S2: Het nieuwst topmodel van Samsung. Ten tijde van schrijven precies een week naar volle tevredenheid in het bezit van de TS, en sindsdien heeft hij de interwebz af zitten struinen naar een goed hoesje en goede autohouder. Om FOK het leven wat simpeler te maken, hier een aantal van de resultaten. Bespreek vooral ook je eigen accessoires, en weet je een must-have voor in de OP; laat het even weten!
Voor inhoudelijke praat over de Galaxy SII kan je het beste in het algemeen topic kijken!

^O^ Hoesjes

Voor de sportieve FOKker: een armstrap zodat je tijdens het sporten je favo muziek aan kan zetten, of tijdens het hardlopen eenvoudig via GPS je route kunt loggen.
Prijs: ¤ 9,95
Webshop: Mobielbereikbaar
----------------------------------------------------------------------------------

De Case-Mate is een populair merk; hoesjes van goede kwaliteit die altijd goed passen. Om mijn vorige telefoon zat een Case-Mate, en ik was er zeer tevreden over.
Prijs: ¤ 20,-
Webshop: o.a. GSMParadise
----------------------------------------------------------------------------------

De echte Androidfan kan nu op onmisbare duidelijk maken dat in zijn hoesje een Androidtelefoon zit. Een suedehoesje met hierop op weerszijden de Androidpoppetjes zichtbaar.
Prijs: ¤ 24,95
Webshop: Budgethoesjes.nl

Krussel is een bekend merk in de wereld van telefoonhoesjes, en ze maken mooie en goede hoesjes. Met het Krussellogo op je hoesje weet je dat kwaliteit in huis haalt! Ook hebben ze het hoesje in verschillende kleuren, dus kijk eens rond!
Prijs: ¤ 20,-
Webshop: o.a. accessoires4all.nl

^O^ Autohouders

TS heeft gelijk de meest spacy autohouder gekocht die hij kon vinden, en het is zeker een aanrader: De Clingo is niet speciaal voor de SGSII gemaakt, maar hij doet het uitstekend! Wel moet je hem af en toe even mee naar binnen nemen om schoon te maken, maar dat is deze stijvolle autohouder wel waard!
Prijs: ¤ 29,-
Webshop: PDAShop

Woord tot slot
Yay, mijn eerste eigen topic op FOK! Opmerkingen of aanmerkingen hoor ik graag, en zoals gezegd; deel je ervaringen met allerlei soorten accessoires en vertel de rest van FOK! waarom jij juist dát hoesje, of juist dié accu hebt gekocht, en waar...
pi_101167961
iemand ervaring met deze cradle; http://www.mobielbereikba(...)Om6qoCFRBTfAodQirvQg
pi_101172814
Ik heb m'n Casemate's replica's op ebay.co.uk besteld voor 3eypo per stuk. Prima spul
pi_101172983
Ik heb het Konkis hoesje, 14,95 euro inc verzenden en ziet er mooi uit. Trekkoordje, prima leer, mooi ding en nog te betalen.
pi_101183796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef bear87 het volgende:
Ik heb het Konkis hoesje, 14,95 euro inc verzenden en ziet er mooi uit. Trekkoordje, prima leer, mooi ding en nog te betalen.
Heb je daar een foto van? Ik heb zelf het Krusselhoesje uit de OP, maar vanmiddag had een collega het Androidhoesje van budgethoesjes.nl om zn SGSII, zit nu toch te overwegen die te bestellen... Wil het eigenlijk niet, omdat ik al een prima hoesje heb, maar vind m wel erg tof!
pi_101186217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Phonelover het volgende:

[..]

Heb je daar een foto van? Ik heb zelf het Krusselhoesje uit de OP, maar vanmiddag had een collega het Androidhoesje van budgethoesjes.nl om zn SGSII, zit nu toch te overwegen die te bestellen... Wil het eigenlijk niet, omdat ik al een prima hoesje heb, maar vind m wel erg tof!
Een foto van mijn konkis of een link van shop met plaatje?

Edit: Zie pm

[ Bericht 0% gewijzigd door bear87 op 25-08-2011 21:06:38 ]
pi_101332009
Heb net dat hardloophoesje besteld. Goeie prijs voor dat ding.
pi_101352630
-edit shit, verkeerde topic :')-
Of toch du vader?
pi_101396911
Nice, voor wat extra prik; http://blog.gsmarena.com/(...)-the-juice-you-need/

Ben benieuwd wanneer hij in Nederland uitkomt! Iemand al enig idee?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 september 2011 @ 17:06:22 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101494183
Ik heb sinds kort deze houder voor in m'n auto.

http://www.smartphoneshop(...)s-ii-car-holder.html
Werkt perfect, goede zuignap zodat hij stabiel aan de ruit zit.
Alleen soms wat lastig om de telefoon uit de houder te werken...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101500934
Dat is een actieve houder zie ik... Laadt de batterij ook op tijden het navigeren op volle schermhelderheid?
pi_101501315
Zijn die siliconen hoesjes ook goed als bescherming voor het scherm?
pi_101501326
test :'(
pi_101523109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Droplollie het volgende:
Zijn die siliconen hoesjes ook goed als bescherming voor het scherm?
Er komt een klein randje aan de voorkant, dus het "veiliger" om de telefoon eens met het scherm naar beneden op een bureau o.i.d. te leggen... Verder heb je er qua bescherming voor het scherm helemaal niets aan...
pi_101531449
Oké, dus een verzekering is dan eigenlijk wel een vereiste.
pi_101536371
Ik weet niet wat je van plan bent met je telefoon, maar reken eens uit wat je na 24 maanden contract kwijt bent aan je verzekering. Dat is een erg hoog bedrag voor een relatief klein mogelijk schade bedrag.

Een inboedelverzekering tot 2 ton aan spullen kost me 9 euro per maand, aansprakelijkheid tot 1 miljoen kost me 2,25 euro per maand. Een telefoon van 450 euro verzekeren kost bij sommige toko's rustig 13,75 euro per maand met een eigen risico van 55 euro :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 3 september 2011 @ 21:54:59 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101536474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:14 schreef Phonelover het volgende:
Dat is een actieve houder zie ik... Laadt de batterij ook op tijden het navigeren op volle schermhelderheid?
Zover ik bij mij oplet wel ja. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101561421
Net de schoolspecial gekocht. Heerlijk om straks op vakantie te lezen :)
pi_101564647
Zojuist een originele lader erbij gekocht voor 6,20 euro inc verzenden via Ebay. Geen geld, leg ik er overal eentje neer waar ik hem op zou willen laden.
pi_101572854
Ik heb de (Passive) Holder van Brodit voor de Galaxy S2 gekocht en bevalt me prima.

Hij is er in 3 versies:

Passive Holder voor ¤ 29,-
Passive Holder met skin voor ¤ 35,-
Active Holder voor ¤ 49,-
pi_101820272
Zojuist het Melkco flip hoesje besteld. Wel grappig, bij coolblue / pdashop 45 euro. Ik heb hem voor 21 euro inc verzenden gevonden bij carrymobile. Minder dan de helft :o
pi_101820423
Ik zoek nog een goed hoesje, maar ik wil eigenlijk een hoesje waarbij ik de telefoon eruit moet halen. Dus niet zo'n permanent siliconen vestje, ik wil gewoon een full body protector.

Welke kunnen jullie aanraden? Uit de OP vind ik ze niet echt mooi of ze zijn niet naar m'n wens (ie siliconen / carkit / whatever).
Of toch du vader?
pi_101822409
Zoek dan eens naar een Konkis, die bevalt mij erg goed.
pi_102222558
[TK] Melkco leather case Samsung Galaxy S2 Ik verkoop een Melkco S2 hoesje, wel toepasselijk hier.
pi_102263882
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zoek nog een goed hoesje, maar ik wil eigenlijk een hoesje waarbij ik de telefoon eruit moet halen. Dus niet zo'n permanent siliconen vestje, ik wil gewoon een full body protector.

Welke kunnen jullie aanraden? Uit de OP vind ik ze niet echt mooi of ze zijn niet naar m'n wens (ie siliconen / carkit / whatever).
Ik heb bij Mobile Supplies het volgende hoesje besteld: http://www.mobilesupplies(...)laxy-ii-p-12695.html
Ondanks dat de telefoon in een hoesje zit waar ik zelf in eerste instantie juist niet naar op zoek was, bevalt deze erg goed. Door de strap kun je het toestel er makkenlijk in-en-uit halen. Je ziet deze hoesjes ook wel goedkoper maar dan is de kwaliteit een stuk minder. Dit hoesje is rondom afgestikt en gemaakt van echt leer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')