VoorwoordDe Samsung i9100 Galaxy S2: Het nieuwst topmodel van Samsung. Ten tijde van schrijven precies een week naar volle tevredenheid in het bezit van de TS, en sindsdien heeft hij de interwebz af zitten struinen naar een goed hoesje en goede autohouder. Om FOK het leven wat simpeler te maken, hier een aantal van de resultaten. Bespreek vooral ook je eigen accessoires, en weet je een must-have voor in de OP; laat het even weten!
Voor inhoudelijke praat over de Galaxy SII kan je het beste in het
algemeen topic kijken!
Hoesjes![1hqp9t.jpg]()
Voor de sportieve FOKker: een armstrap zodat je tijdens het sporten je favo muziek aan kan zetten, of tijdens het hardlopen eenvoudig via GPS je route kunt loggen.
Prijs: ¤ 9,95
Webshop:
Mobielbereikbaar----------------------------------------------------------------------------------
![v6tfsl.jpg]()
De Case-Mate is een populair merk; hoesjes van goede kwaliteit die altijd goed passen. Om mijn vorige telefoon zat een Case-Mate, en ik was er zeer tevreden over.
Prijs: ¤ 20,-
Webshop: o.a.
GSMParadise----------------------------------------------------------------------------------
![2laaqyr.jpg]()
De echte Androidfan kan nu op onmisbare duidelijk maken dat in zijn hoesje een Androidtelefoon zit. Een suedehoesje met hierop op weerszijden de Androidpoppetjes zichtbaar.
Prijs: ¤ 24,95
Webshop:
Budgethoesjes.nl----------------------------------------------------------------------------------
![5ukak9.jpg]()
Krussel is een bekend merk in de wereld van telefoonhoesjes, en ze maken mooie en goede hoesjes. Met het Krussellogo op je hoesje weet je dat kwaliteit in huis haalt! Ook hebben ze het hoesje in verschillende kleuren, dus kijk eens rond!
Prijs: ¤ 20,-
Webshop: o.a.
accessoires4all.nl
Autohouders![2lmas7n.jpg]()
TS heeft gelijk de meest spacy autohouder gekocht die hij kon vinden, en het is zeker een aanrader: De Clingo is niet speciaal voor de SGSII gemaakt, maar hij doet het uitstekend! Wel moet je hem af en toe even mee naar binnen nemen om schoon te maken, maar dat is deze stijvolle autohouder wel waard!
Prijs: ¤ 29,-
Webshop:
PDAShopWoord tot slotYay, mijn eerste eigen topic op FOK! Opmerkingen of aanmerkingen hoor ik graag, en zoals gezegd; deel je ervaringen met allerlei soorten accessoires en vertel de rest van FOK! waarom jij juist dát hoesje, of juist dié accu hebt gekocht, en waar...