Dat laatste heb ik ook gedaan! Werkte prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.
Anders kan je ze naar je SIM kaart kopieeren, en op je S2 weer van de SIM kaart aflezen
Ja dat herken ik wel. Heel vreemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
Heb ik alleen maar... Hoort dat anders te kunnen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Phonelover het volgende:
Heb de tel nu een weekje, heb niet anders gehad dan wat plasticachtig geratel... Indrukken lijkt idd wel te helpen!
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bear87 het volgende:
[..]
Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilen(hopen dat ze dit niet allemaal hebben, op tweakers zijn mensen die dit in elk geval niet hebben)
Heb hem net, zo weinig zin om dan van alles weer een backup te moeten maken en mss zelfs de telefoon een paar weken kwijt te zijn als ze willen repareren i.p.v. omruilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last van
Net omgeruild, phonehouse vond het ook onacceptabel. Nieuwe toestel heeft tot nu toe geen last ervan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last van
Dat had ik dus ook met mijn HD2 toen ik die voor het eerst kreeg, nu heb ik het probleem dat ik nooit meer kleiner wilquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm
herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm
Geen last van, was van te voren wel bang dat ie te groot was maar hij past heel heel makkelijk in mijn broekzak. Veel makkelijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Vinden jullie de SG2 niet een beetje groot? Of heb je daar echt geen last van?
Ja maar dat is er na 1 dag af.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Vinden jullie de SG2 niet een beetje groot? Of heb je daar echt geen last van?
Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
herkenbaar
is er een mogelijkheid om dingen uit het message veld te verwijderen? als ik bijvoorbeeld 5 foto's op facebook upload moet ik elke notification aantikken en laten laden voordat hij weggaat.
dat is me nooit opgevallen !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.
Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etcquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is me nooit opgevallen !
Bedankt
ik bedoel die wis knopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |