abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:10:40 #151
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101128914
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_101130601
quote:
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
pi_101130674
quote:
Welke smart-phone doet dit niet dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101130693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
Ik gebruik de gallerij niet eens maar Quick-pick
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101130794
En hoe voelt het om een telefoon te hebben die verboden wordt?
pi_101130871
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Welke smart-phone doet dit niet dan?
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:05:55 #157
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_101130910
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
Die Galerij is toch standaard Android?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:27 #158
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_101130941
Er is overigens ook een topic in NWS over het verkoopverbod voor de S2:

Nederlands verkoop verbod Samsung Galaxy S, SII en Ace
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:11:53 #159
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101131192
Heeft dit gevolg voor mijn garantie? en verzekering? Mocht de telefoon stuk gaan?

Ik wil namelijk dan gewoon weer de S2
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2011 @ 16:16:20 #160
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_101131381
Zou gay zijn als Samsung dan maar een andere telefoon uit gaat brengen en de support voor deze verdwijnt.

Krijgen ze wel hoge restwaarde van though :+
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_101131652
Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen

Samsung blijft zijn Android-smartphone Galaxy S II verkopen in Nederland. Dat zegt de advocaat van de elektronicafabrikant. Door het aanpassen van de Gallery-app maken de smartphones volgens Samsung geen inbreuk meer op Apples patent.

Samsung zal op nieuwe exemplaren van de Galaxy S II en Galaxy Ace een nieuwe Gallery-applicatie zetten die geen inbreuk maakt op patent EP 2.058.868 van Apple. Daardoor maken de toestellen geen inbreuk meer op Apples patent en kunnen de toestellen gewoon worden gebruikt. "Het verbod is er gekomen op basis van de wijze van scrollen in de Gallery. Als die vervangen wordt, is er dus geen reden meer om het verkoopverbod te handhaven", aldus Samsungs advocaat Bas Berghuis van Woortman.

De rechtbank in Den Haag besloot dat het 'scrollpatent' reden genoeg was om te beslissen dat de Android-smartphones Galaxy S, Galaxy S II en Galaxy Ace per 13 oktober uit de winkel moeten. Het verkoopverbod geldt niet voor Samsungs tablet Tab 10.1. "Daar zijn we heel blij mee, want de Tab 10.1 is een belangrijk product." Bovendien heeft de rechter geoordeeld dat Samsungs Android-producten niet teveel lijken op Apples iPad en iPhone. "Dat is belangrijk, omdat het aanpassen van hardware veel lastiger is dan het aanpassen van software, zoals nu nodig is." De Gallery-app is overigens niet van Samsung, maar wordt gemaakt door Google en wordt in veel Android-telefoons gebruikt als standaardprogramma om afbeeldingen te bekijken.

Apple dwong woensdag bij de rechtbank in Den Haag een verbod af op de Android-smartphones. De aanklacht sprak van gelijkenissen in design en verpakking en drie patenten, maar de rechter vond dat op slechts een patent inbreuk werd gemaakt.

tweakers.net
pi_101132001
Mooi zo, laat Samsung lekker die telefoons verkopen. Misschien dat dat Apple een beetje motiveert de nieuwe iPhone beter te maken.
pi_101132034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Dutchguy het volgende:
Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen

Samsung blijft zijn Android-smartphone Galaxy S II verkopen in Nederland. Dat zegt de advocaat van de elektronicafabrikant. Door het aanpassen van de Gallery-app maken de smartphones volgens Samsung geen inbreuk meer op Apples patent.

Samsung zal op nieuwe exemplaren van de Galaxy S II en Galaxy Ace een nieuwe Gallery-applicatie zetten die geen inbreuk maakt op patent EP 2.058.868 van Apple. Daardoor maken de toestellen geen inbreuk meer op Apples patent en kunnen de toestellen gewoon worden gebruikt. "Het verbod is er gekomen op basis van de wijze van scrollen in de Gallery. Als die vervangen wordt, is er dus geen reden meer om het verkoopverbod te handhaven", aldus Samsungs advocaat Bas Berghuis van Woortman.

De rechtbank in Den Haag besloot dat het 'scrollpatent' reden genoeg was om te beslissen dat de Android-smartphones Galaxy S, Galaxy S II en Galaxy Ace per 13 oktober uit de winkel moeten. Het verkoopverbod geldt niet voor Samsungs tablet Tab 10.1. "Daar zijn we heel blij mee, want de Tab 10.1 is een belangrijk product." Bovendien heeft de rechter geoordeeld dat Samsungs Android-producten niet teveel lijken op Apples iPad en iPhone. "Dat is belangrijk, omdat het aanpassen van hardware veel lastiger is dan het aanpassen van software, zoals nu nodig is." De Gallery-app is overigens niet van Samsung, maar wordt gemaakt door Google en wordt in veel Android-telefoons gebruikt als standaardprogramma om afbeeldingen te bekijken.

Apple dwong woensdag bij de rechtbank in Den Haag een verbod af op de Android-smartphones. De aanklacht sprak van gelijkenissen in design en verpakking en drie patenten, maar de rechter vond dat op slechts een patent inbreuk werd gemaakt.

tweakers.net
Mooi :). Het is ook niet best dat op dit soort rare patenten de verkoop helemaal gestopt kan worden.

De batterij van de SGS2 is wel vreemd. Soms haal ik op idle gewoon makkelijk 2 dagen en de andere keer lukt het niet eens om 20 uur te halen in idle.
pi_101133392
Even voor de liefhebbers hier, ik heb een ongebruikte Belkin dualfit sportarmband te koop voor de S2, zie --> [TK] Belkin dualfit sportarmband voor Samsung Galaxy s2

Helaas zijn mijn hoesjes nog niet binnen, maar het hoesje waar mijn keuze op gevallen is is uiteindelijk de 'Konkis' die er wel mooi uit zag.
pi_101134052
De Gallery-app, die standaard met de telefoons wordt meegeleverd, is overigens niet van Samsung maar van Google, de maker van het Android besturingssysteem dat op veel smartphones gebruikt wordt.
pi_101134230
is het mogelijk (via een app of zo) om notitites op een gemaakte foto te schrijven?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_101134842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:
is het mogelijk (via een app of zo) om notitites op een gemaakte foto te schrijven?
Wellicht is dit iets?
http://www.appbrain.com/app/fast-photo-notes/com.pragmaticcoder
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_101135206
nee, ik bedoel echt op de foto zelf korte aantekeningen.
ik moet voor mijn werk vaak dingen opmeten en doorgeven, dan zou het makkelijk zijn om maten en hoeken op de foto zelf neer te kunnen zetten, op de plaats waar dat ook van toepassing is, want nu neem ik een foto en moet ik daarna nog alles handmatig uittekenen en opschrijven :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:58:45 #169
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101135272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe voelt het om een telefoon te hebben die verboden wordt?
Heel goed!!!!

Ben wel benieuwd hoeveel die update mbt gallery view gaat veranderen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_101135290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ik bedoel echt op de foto zelf korte aantekeningen.
ik moet voor mijn werk vaak dingen opmeten en doorgeven, dan zou het makkelijk zijn om maten en hoeken op de foto zelf neer te kunnen zetten, op de plaats waar dat ook van toepassing is, want nu neem ik een foto en moet ik daarna nog alles handmatig uittekenen en opschrijven :P
Deze dan :)
http://www.appbrain.com/a(...)lus.pocketsketchbook
pi_101135696
quote:
die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler) :)
thanks!
pi_101135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler) :)
thanks!
^O^
pi_101139850
Ik heb een heleboel telefoonnummers in mijn oude telefoon staan (Nokia 5800 XpressMusic) die ik wil overzetten naar mijn nieuwe Samsung Galaxy S2. Iemand een tip hoe dat het handigst kan?
pi_101140010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb een heleboel telefoonnummers in mijn oude telefoon staan (Nokia 5800 XpressMusic) die ik wil overzetten naar mijn nieuwe Samsung Galaxy S2. Iemand een tip hoe dat het handigst kan?
Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.

Anders kan je ze naar je SIM kaart kopieeren, en op je S2 weer van de SIM kaart aflezen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')