Is geen skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks, dat zou ik op prijs stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef MetBas het volgende:
[..]
Is geen skin.
Als ik thuis ben post ik wel even hoe en wat.
Er zijn meerdere topics.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics.
Launcher pro is de basis van de Homescreen van MetBas. Daarnaast een wallpapert en wat widgets.
Kijk anders ook eens op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441303
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Rekkie het volgende:
Voor de Calander Widget heb je ook een skin gebruikt toch?
Minimal White ofzo?
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef BramPowert het volgende:
Thanks! Via Tineye krijg ik echter de wallpaper niet te pakken..
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil toch nog even wachten op 2.3.4 voordat ik ga kloten met CR enzo.
Maar nu vraag ik me af of ik die Hubs kan verwijderen zonder root en hoe zet je dat scherm op Dynamic (MetBas)
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.
[..]
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.
[..]
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.![]()
Screen mode is settings> display (scherm)> screen mode (schermmodus oid).
Desktop visualizer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef BramPowert het volgende:
Met welk programma gebruik je die Icons?
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.
Hmm dat bevestigt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef MetBas het volgende:
[..]
Desktop visualizer.
[..]
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.
Al die moeite voor niets.quote:
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ii-in-nederland.html
Welke smart-phone doet dit niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ii-in-nederland.html
Ik gebruik de gallerij niet eens maar Quick-pickquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke smart-phone doet dit niet dan?
Die Galerij is toch standaard Android?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |