Elke micro-USB oplader past er op mits voltage niet te hoog isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef SimtekF1 het volgende:
What'sApp is ook niet al te best voor je telefoon merk ik de laatste tijd.
Vannacht voordat ik ging slapen was de batterij rond de 85% en vannacht had ik wat berichtjes gehad en vanmorgen was de batterij nog maar 55% opgeladen.
Uiteraard was ik m'n oplader vergeten maar gelukkig past de oplader van de HTC HD2 ook op de Samsung.
Even hierover:, ik zoek er nog 1 met 2a. weet iemand waar ik die kan kopen voor een laag prijsje? Wel 1 voor stopcontact:pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Elke micro-USB oplader past er op mits voltage niet te hoog is
Ik had vannacht het zelfde maar ik was nu maar iets van 9% kwijt, er is echt een touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef Dlocks het volgende:
Ik merk vrijwel geen verschil in batterijverbruik met WA aan of uit. Misschien dat er nog een ander proces actief was o.i.d?
Dat doet ie niet..... dat ding is best sterk. Ik heb een bijna dubbel geklapt en geen schrammetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef Onmisbaar het volgende:
Vreemd, ik heb nu auto-sync alleen voor gmail uitgedaan en de batterij gaat nu weer 18 uur mee met maar 14% batterijverlies.
EDIT: Heeft iemand een idee waar je dat plastic achterkantje van de SGS2 kunt kopen? Ik ben bang dat die een dezer dagen breekt, omdat ie er best wel fragiel uitziet
Jawel hoor, is normaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Made-In-Holland het volgende:
Als ik het toestel in de vliegtuigstand zet, kan ik wel nog gewoon WLAN inschakelen. Hoort toch eigenlijk niet mogelijk te zijn...?
Zo normaal vind ik dat niet. Vliegtuigstand zet normaliter alle zaken uit die 'stralen', dus ook WiFi.quote:
Mwa, het is wel handig dat wi-fi het nog doet in vliegtuigstand. Zo kun je in het buitenland zonder je zonder contact met een provider toch met wi-fi internetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo normaal vind ik dat niet. Vliegtuigstand zet normaliter alle zaken uit die 'stralen', dus ook WiFi.
Daar heb je de vliegtuigstand toch niet voor nodig? Dan zet je gewoon Data verkeer uit en alleen WiFi aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Mwa, het is wel handig dat wi-fi het nog doet in vliegtuigstand. Zo kun je in het buitenland zonder je zonder contact met een provider toch met wi-fi internetten.
En sowieso: waarom foto's gebruiken terwijl je gemakkelijk de echte toestellen kan gebruiken als bewijsmateriaal. Maar dat durven ze zeker niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Dutchguy het volgende:
Ook verkeerd fotobewijs Nederlandse rechtszaak Samsung
AMSTERDAM - Had Apple in de Europese rechtszaak tegen Samsung al verkeerd fotobewijs geleverd, ook in Nederland is er incorrect bewijs getoond aan de rechtbank.
Van de Samsung Galaxy S is de afbeelding kleiner gemaakt waardoor de afmetingen praktisch gelijk zijn als die van de iPhone 3G.
Webwereld.nl heeft ontdekt dat de Galaxy S in het plaatje in de dagvaarding niet overeenkomt met het echte apparaat.
De Galaxy S, in juli vorig jaar geïntroduceerd, is normaal gesproken groter dan de iPhone 3G: de Galaxy S is 122,4 x 64,2 mm, de iPhone 3G meet 115,5 x 62,1 mm.
Op de afbeelding in de dagvaarding is de Galaxy echter even hoog als Apple's product. De afbeelding is zo'n zes procent verkleind.
In de rechtszaak tegen Samsung vorige week beschuldigde de advocaat van Samsung, Bas Berghuis van Simmons & Simmons, Apple al ervan dat er met foto's werd gemanipuleerd. Er werd alleen geen bewijs geleverd.
In de Europese rechtszaak heeft Apple fotobewijs aangevoerd dat bewerkt is waardoor de Samsung Galaxy Tab een andere verhouding heeft gekregen dan in het echt het geval is.
nu.nl
Triest.
Vind ik vrij duur voor een coverquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.ion-factory.co(...)rj3aoCFUFI3godvFt_6A
Is al uit, alleen nog niet in Europaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef jonathan22 het volgende:
Wanner komt nou android 2.3.4 nou uit?
Idd, het duurt best lang voordat de officiële release hier is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef jonathan22 het volgende:
Wanner komt nou android 2.3.4 nou uit?
Samsung Galaxy S2, toon bij SMS niet te veranderen!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:23 schreef Schunckelstar het volgende:
mischien een domme vraag, maar hoe kun je je sms toon aanpassen dat ie een mp3 geluid afspeelt?
ik kan tot nog toe alleen maar die standaard geluidjes instellen![]()
oh, en is het normaal dat ie écht warm word tijdens het opladen van de accu?
Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Ik heb net mijn SII binnen, maar kan geen internetverbinding krijgen.. iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Bij mij deed het dat wel.... ik kon na de custom ROM bijna anderhalf dag met de batterij (intensief gebruik) en voorheen circa 14/15 uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef MetBas het volgende:
Doet litening ROM ook wonderen voor de batterijduur trouwens?
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.
Welke provider heb je?
Waar? In de menu's enzo? Nee dat is niet aan te passen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MetBas het volgende:
*gaat installeren*
Enneh, dat blauwe overal. Is dat een beetje aan te passen?
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef JohannesBavariaII het volgende:
[..]
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.
heb vodafone
dat kan ik niet voor je bepalen.... ik kom bijna nooit in de menu's en het stoorde mij totaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef MetBas het volgende:
Mweh. Is het heel aanwezig in de menu's dan?
haha ja die staat aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)
Non-wipe.... staat ook bij de beschrijving (tenminste als je 5.0 of 6.1 hebt)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef MetBas het volgende:
Oh en wiped het al je data als ik litening ga installeren? Ik draai momenteel al een andere custom ROM (villainrom).
Ook dan, hij blijft aangeven dat ik verbinding heb, maar als ik dan op internet wil op market ga geeft ie aan dat web niet beschikbaar is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook als je de power-button even kort in drukt.... (dus niet uitzetten)
Als het te lang duurt, Vodafone aanspreken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef JohannesBavariaII het volgende:
hmm, hij doet het wonderbaarlijk genoeg opeens, maar heb nog niet echt het supersnelle internet te pakken.. wie weet komt het nog..
toch bedankt!:)
Fijne hoes van meerdere lagen suedequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef bear87 het volgende:
Ik heb zojuist deze telefoon besteld, ik heb een pouch oid nodig. Uiteraard heb ik er al genoeg gevonden, prijs varieert van 3 euro op Ebay t/m 40 euro bij Zeno, aanbod zat, maar hebben jullie nog een tip welke er echt uitspringt? Welke is nou echt beter dan de rest? Zou fijn zijn om voor hooguit 2 tientjes klaar te zijn.
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijne hoes van meerdere lagen suede
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)me=ADME:L:OU:NL:1123
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |