Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Ik heb net mijn SII binnen, maar kan geen internetverbinding krijgen.. iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Bij mij deed het dat wel.... ik kon na de custom ROM bijna anderhalf dag met de batterij (intensief gebruik) en voorheen circa 14/15 uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef MetBas het volgende:
Doet litening ROM ook wonderen voor de batterijduur trouwens?
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.
Welke provider heb je?
Waar? In de menu's enzo? Nee dat is niet aan te passen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MetBas het volgende:
*gaat installeren*
Enneh, dat blauwe overal. Is dat een beetje aan te passen?
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef JohannesBavariaII het volgende:
[..]
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.
heb vodafone
dat kan ik niet voor je bepalen.... ik kom bijna nooit in de menu's en het stoorde mij totaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef MetBas het volgende:
Mweh. Is het heel aanwezig in de menu's dan?
haha ja die staat aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)
Non-wipe.... staat ook bij de beschrijving (tenminste als je 5.0 of 6.1 hebt)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef MetBas het volgende:
Oh en wiped het al je data als ik litening ga installeren? Ik draai momenteel al een andere custom ROM (villainrom).
Ook dan, hij blijft aangeven dat ik verbinding heb, maar als ik dan op internet wil op market ga geeft ie aan dat web niet beschikbaar is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook als je de power-button even kort in drukt.... (dus niet uitzetten)
Als het te lang duurt, Vodafone aanspreken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef JohannesBavariaII het volgende:
hmm, hij doet het wonderbaarlijk genoeg opeens, maar heb nog niet echt het supersnelle internet te pakken.. wie weet komt het nog..
toch bedankt!:)
Fijne hoes van meerdere lagen suedequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef bear87 het volgende:
Ik heb zojuist deze telefoon besteld, ik heb een pouch oid nodig. Uiteraard heb ik er al genoeg gevonden, prijs varieert van 3 euro op Ebay t/m 40 euro bij Zeno, aanbod zat, maar hebben jullie nog een tip welke er echt uitspringt? Welke is nou echt beter dan de rest? Zou fijn zijn om voor hooguit 2 tientjes klaar te zijn.
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijne hoes van meerdere lagen suede
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)me=ADME:L:OU:NL:1123
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |