Waarom?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:29 schreef Rekkie het volgende:
Ik wordt steeds minder enthousiast over de S2.
Zakelijk gezien vind ik niet allemaal even sterk en dat is nou net de reden dat ik de telefoon gebruik.quote:
Wat mis je eraan dan, zakelijk gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zakelijk gezien vind ik niet allemaal even sterk en dat is nou net de reden dat ik de telefoon gebruik.
Gelukkig heb ik hem ook niet zakelijk aangeschaft.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef delano.888 het volgende:
Zakelijk een GS2 nemen, dat is niet echt logisch idd. Neem dan een BB of een Nokia e7 ofzo
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhonequote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mis je eraan dan, zakelijk gezien?
Ah ok, de eeuwig belangijke intuitieve bediening inderdaad. Tja, daar heeft Nokia in den beginnen ook zijn marktaandeel mee behaald. Ik ben geen iphone gewend dus ik heb het niet zo zeer.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhone
Android is redelijk tweakable dus je moet 't toch wel enigzins naar je hand kunnen zetten?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem ook niet zakelijk aangeschaft.
[..]
Logica, het is niet zo zeer dat ik iets mis maar dat ik het gevoel heb dat ik allemaal wat logischer kan. Dat gevoel heb ik meer bij de iPhone
Blijkbaar niet... en ik tweak wat af. Het blijft mijn inziens te speels. Uiterlijk gezien kan ik er echt alles mee hoor maar ik krijg het niet voor elkaar om het strakke zakelijke gevoel naar boven te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Android is redelijk tweakable dus je moet 't toch wel enigzins naar je hand kunnen zetten?
Wat je zegt. Ik kom net van een Blackberry en iets daarvoor had ik een iPhone, en terwijl ik gewend ben zodra ik een telefoon in mijn handen heb alles meteen te 'kunnen' en bedienen, moet ik bij deze telefoon echt wel even wennen. Verder geen probleem, maar wat Rekkie zegt ben ik het wel mee eens, niet alles is even logisch en intuïtief.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, de eeuwig belangijke intuitieve bediening inderdaad. Tja, daar heeft Nokia in den beginnen ook zijn marktaandeel mee behaald. Ik ben geen iphone gewend dus ik heb het niet zo zeer.
Nee dat kan ik niet... daarom noem ik het ook gevoel. Gevoel is abstract.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef MetBas het volgende:
Maar dat is vrij abstract, dat 'zakelijke gevoel'. Zou je dat concreet kunnen beschrijven? Niet om jouw ervaring met het toestel af te branden hoor, gewoon benieuwd.
bekend probleem. Echter ook nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, de alarmfunctie van mijn agenda werkt maar half![]()
af en toe gaat ie helemaal niet af, af en toe gaat het alarm pas uren/ dagen later af en soms werkt het gewoon zoals het hoort..
niet echt betrouwbaar dus, gister ook al een boze sms gekregen waar ik bleef
is dit een bekend probleem? en zo ja, hoe is dit op te lossen?
Een echte wekker kopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, de alarmfunctie van mijn agenda werkt maar half![]()
af en toe gaat ie helemaal niet af, af en toe gaat het alarm pas uren/ dagen later af en soms werkt het gewoon zoals het hoort..
niet echt betrouwbaar dus, gister ook al een boze sms gekregen waar ik bleef
is dit een bekend probleem? en zo ja, hoe is dit op te lossen?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Een echte wekker kopen![]()
Ik had het vanmorgen ook dat ik gewekt werd door de echte wekker en niet door de S2!
ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef Toryu het volgende:
Hij bedoelt de herinnering bij een agenda-afspraak, niet de wekker.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[..]
dit![]()
maar ik begrijp dus dat ie het probleem bij de wekker ook heeft?
daar heeft die van mij altijd al last van gehad, dacht dat dat normaal was..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef Crank het volgende:
Nou wel al een paar keer gehad dat ineens me gehele netwerk wegviel (gelukkig niet onder het bellen) en dan naar 5 seconden terug kwam, vreemd!
Heb idd ook wel eens alleen dan is het signaal ineens helemaal maar heb ik nog wel gewoon 3g...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heeft die van mij altijd al last van gehad, dacht dat dat normaal was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |