Misschien erg voor de hand liggend, maar naast de alarm tijd bij de klok staat ook dat groene werker tekentje? Anders staat hij ook uit..quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:01 schreef gogosweden het volgende:
mijn wekker gaat niet automatish af en ik moet het ook elke avond voor ik naar bed ga controleren anders staat het icoontje niet naast de batterij indicator.
Hoewel hij onder klok in het programma menu wel staat.
Iemand anders hier ook last van?
risico nooit durven nemen. maar misschien werkt hij alsnog welquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Misschien erg voor de hand liggend, maar naast de alarm tijd bij de klok staat ook dat groene werker tekentje? Anders staat hij ook uit..
Hier hoogstens een minuut, dan wel centrum Leiden. Laatst was ik op Gran Canaria en daar duurde het ook eeuwen.quote:Op zondag 4 september 2011 01:51 schreef fruitt70 het volgende:
Jongens duurt het bij jullie ook zo lang voordat de gps een fix heeft? Bij mij duurt het meestal een half uur.
Als dat groene wekkertje er niet staat, staat hij uit..quote:Op zondag 4 september 2011 03:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
risico nooit durven nemen. maar misschien werkt hij alsnog wel
Dan moet je dat auto-rotation even aanzetten, of hoe dat in het Nederlands ook heet. Of je foto's maken terwijl je je telefoon een kwartslag draait.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij mij neemt hij de foto's gedraaid.
Oe kan ik dit aanpassen. Ik krijg er een sijve nek van, of ik moet na iedere foto alles weer een kwartslag draaien.
of gewoon onder opties je foto draaienquote:Op zondag 4 september 2011 10:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan moet je dat auto-rotation even aanzetten, of hoe dat in het Nederlands ook heet. Of je foto's maken terwijl je je telefoon een kwartslag draait.
Oh daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil het glas van mijn s2 vervangen. gelukkig zijn die niet duur ( 15 dollar origineel samsung op ebay) . maar kan ik dit zelf doen en mijn garantie behouden?
Oh dat is een mogelijkheid..... jij bestelt het glas en je laat het vervolgens doen?quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Pumatje het volgende:
het is echt niet moeilijk. in ieder geval heb zelf net het glas besteld. helaas omdat de euro nu 1.38 dollar is kostte het me 11 euro *( gratis verzending ) .
ik wil bij Replacedirect ook het front cover laten vallen ( zit butsje in toen ik hem liet vallen ) en ik hoop dan voor 80 euro klaar te zijn ( glas laat ik door hun ook doen )
Top zeg! Dank voor de informatie!!quote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef Pumatje het volgende:
Dit maakt het echt gemakkelijk..
85 euro ( met gunstige koers ) heb je het complete LCD touchscreen inc glas.
http://www.shenit.com/sam(...)cement-original.html
inclusief samsung logo. Dit is een origineel product.
Kwestie van 7 schroefjes los, een kabeltje.
klik, klik en klik en terug in elkaar.. geen gefohn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |