Je had naar links of rechts moeten scrollen. Dan komt hij terug. Gewoon zeg maar met je vinger over logboek, contacten, favorieten etc. heen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef automatic_ het volgende:
IK heb hem opnieuw opgestart en ee toetsen zijn terug! Beetje apart...
Oke, bedankt. Ik zal het eens onthouden voor de volgende keer, haha.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je had naar links of rechts moeten scrollen. Dan komt hij terug. Gewoon zeg maar met je vinger over logboek, contacten, favorieten etc. heen.
Je hebt idd gelijk. Waar ben je verzekerd dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef kalinhos het volgende:
Verzekering via de provider is, wat al eerder gezegd is, zonde van je geld. Ikzelf betaal 22,- per jaar voor de verzekering, bij een beetje provider betaal je dat per 2-3 maanden
Ik ben zelf verzekerd via VGZ, maar ik heb helaas niets kunnen vinden op de website van het VGZ om zoiets te kunnen laten verzekeren. Misschien kan het niet bij alle verzekeraars?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef kalinhos het volgende:
Verzekering via de provider is, wat al eerder gezegd is, zonde van je geld. Ikzelf betaal 22,- per jaar voor de verzekering, bij een beetje provider betaal je dat per 2-3 maanden
Reboot inclusief afsluiten? Of valt hij weg en start weer op. Als het laatste is, kijk even of je batterij stevig zit en doe er eventueel een papiertje oid tussen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi. Sinds een paar dagen reboot mijn Galaxy S2 op willekeurige momenten. Zo'n 3 à 4 keer per dag. Ik heb niks aan de instellingen of software veranderd deze week. Wat nu?
Ik had dat bij mijn Desire ook & dat bleek te wijzen op een kapot moederbord. Misschien is dat hier ook...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi. Sinds een paar dagen reboot mijn Galaxy S2 op willekeurige momenten. Zo'n 3 à 4 keer per dag. Ik heb niks aan de instellingen of software veranderd deze week. Wat nu?
Via Unigarant, mobiele apparatuur verzekering. Unigarant is een onderdeel van Asr overigensquote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Waar ben je verzekerd dan?
Inclusief afsluiten, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Reboot inclusief afsluiten? Of valt hij weg en start weer op. Als het laatste is, kijk even of je batterij stevig zit en doe er eventueel een papiertje oid tussen.
Ik hoop het verdomme niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had dat bij mijn Desire ook & dat bleek te wijzen op een kapot moederbord. Misschien is dat hier ook...?
Waarom niet? Dan laat je hem toch repareren onder garantie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Inclusief afsluiten, ja.
[..]
Ik hoop het verdomme niet.
Is gedoe. Maar ik dacht dat iemand aan het begin van deze reeks ergens hetzelfde probleem had, kan het alleen niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan laat je hem toch repareren onder garantie?
Ah joh valt mee... vodafone bijvoorbeeld duurde slechts een week en ik kreeg een gelijkwaardige vervanger (Een HTC sensation)quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:52 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Is gedoe. Maar ik dacht dat iemand aan het begin van deze reeks ergens hetzelfde probleem had, kan het alleen niet meer terug vinden.
Check of je de laatste firmware hebt. Scheelde bij mij aanzienlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef MissJ het volgende:
sinds vorige week heb ik de witte![]()
![]()
![]()
Echt een geniale foon! Hiervoor had ik een Blackberry en ik zie nu pas dat een Blackberry echt een pauperfoonis vergeleken met deze Galaxy S2.
1 nadeel: de batterij is echt snel leeg. Ik laad hem op als ik ga slapen, om 6.00 moet ik (doordeweeks) opstaan en haal dan de stekker eruit en dan in de loop van de avond issie bijna helemaal alweer leeg... Kan ik daar iets aan veranderen?
oh ok! Hoe kan ik dat checken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Check of je de laatste firmware hebt. Scheelde bij mij aanzienlijk.
Instellingen->over het toestel->Adroid versie moet 2.3.3 zijn. Das de laatste.quote:
gecheckt en ja heb die versie...quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Instellingen->over het toestel->Adroid versie moet 2.3.3 zijn. Das de laatste.
Er zijn nog een paar zaken om te checken:quote:
Dank voor de infoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar zaken om te checken:
1. Displayhelderheid op automatisch zetten
2. Kijk of niet constant je WiFi, Bluetooth en GPS aanstaat, die zuipen stroom.
3. Kijk of synchroniseren op de achtergrond niet voor allerlei apps aan staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |