Dat is heul niet verplicht hoor. Ik ga er vanuit dat je AAC bedoelt, dat hoeft zeker niet. Je kan je bestanden gewoon in hoge kwaliteit MP3 houden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 06:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja via iTunes. Lekker muziek weer allemaal converteren naar dat brakke apple-geluidsbestand.
Wat kan de iPhone muziekspeler wel wat andere spelers voor Android niet kunnen dan? Ik kan namelijk echt niks bedenken...quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En kan toch niet wat de iPod-app wel kan
vind ik dus ook..quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee ... maar een echte vent houdt zijn mobieltje natuurlijk gewoon 'puur natuur' ......koop je een mooi slank modelletje, moet je hem natuurlijk niet gaan zitten vetmesten met een hoesje o.i.d..
Overigens heb ik zelf al 3 maanden een SGS2 zonder hoesje en nog nul krassen en/of valpartijen.
De mijne krast anders net zo erg als zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vind ik dus ook..
koop je een ultradunne telefoon gaan mensen er een rubberen hoes omheen stoppen wat hem 2 x zo dik maakt.. die krasjes die komen horen bij een gebruiksproduct en hij blijft perfect functioneren. Daarnaast is het glas van zogenaamd Gorilla materiaal.. en het is inderdaad bijna niet te krassen.. enkel bij vallen.
En ik heb hem toch verzekerd.
Ik ga binnenkort een kapotte S2 repareren met een van ebay gekocht samsung Amuled+ scherm. kijken of dat mij een 2e goede s2 geeft.
+ dat een verzekering echt buitensporig veel geld kost. Een gloednieuwe auto a 25 duizend euro all risk verzekeren kan voor 35 per maand (schadevrije jaren) terwijl mensen soms 14 euro per maand betalen om hun telefoon a 450/500 euro te verzekerenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De mijne krast anders net zo erg als zijn voorgangers.
Mijn hoes maakt het overigens bij lange na niet 2 keer zo dik.
Rabobank (interpolis) kostbaarhedenverzekering.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:39 schreef bear87 het volgende:
Waar betaal jij 2,75 dan delano? Dan neem ik hem ook..
@automatic
Vind je dat niet erg veel premie voor een relatief goedkoop object? Ik heb mijn gehele inboedel tot 150.000 euro verzekerd voor 8 euro in de maand. Diefstal, beschadiging, regen, bliksem, noem maar op. 8 euro per maand voor max. 1,5 ton aan objecten. Jij betaalt datzelfde bedrag voor 450 euro aan objecten (goedkoopste prijs)
Ja, aan de ene kant welquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:39 schreef bear87 het volgende:
Waar betaal jij 2,75 dan delano? Dan neem ik hem ook..
@automatic
Vind je dat niet erg veel premie voor een relatief goedkoop object? Ik heb mijn gehele inboedel tot 150.000 euro verzekerd voor 8 euro in de maand. Diefstal, beschadiging, regen, bliksem, noem maar op. 8 euro per maand voor max. 1,5 ton aan objecten. Jij betaalt datzelfde bedrag voor 450 euro aan objecten (goedkoopste prijs)
'k heb je geloof ik een paar x amuled zien typen maar je weet dat 't amoled is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vind ik dus ook..
koop je een ultradunne telefoon gaan mensen er een rubberen hoes omheen stoppen wat hem 2 x zo dik maakt.. die krasjes die komen horen bij een gebruiksproduct en hij blijft perfect functioneren. Daarnaast is het glas van zogenaamd Gorilla materiaal.. en het is inderdaad bijna niet te krassen.. enkel bij vallen.
En ik heb hem toch verzekerd.
Ik ga binnenkort een kapotte S2 repareren met een van ebay gekocht samsung Amuled+ scherm. kijken of dat mij een 2e goede s2 geeft.
Bij mij ging het wel automatisch. Volgens mij moet je alles even syncen ofzo bij opties van contacten en dan "Contacten Synchroniseren".quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb sinds vandaag de witte S2 in mijn bezig, maar ik heb even een vraagje.
Op mijn HTC kwamen de foto's van Facebook contacten meteen bij mijn contacten te staan (en zodoende ook bij sms/whatsapp/etc.) Ik heb mijn FB account nu wel gekoppeld aan mijn telefoon, maar de foto's werken niet. Ja, als ik iedereen handmatig ga koppelen, dan komen de foto's wel bij contacten, maar niet bij bijvoorbeeld whatsapp.
Is dit überhaupt mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |