Sipke is al een tijd geleden uit de kast gekomen, is dat niet genoeg?quote:
'De daders waren met zijn zessen'.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Harmankardon het volgende:
SJ heeft in ieder geval genoeg ooggetuigen bij dit misdrijf.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
'De daders waren met zijn zessen'.
SJ op Lauretta.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Cheja het volgende:
Er heeft toch maar 1 Belg een stem gekregen.
Dat zou betekenen dat SJ op Lauretta heeft gestemd of andersom.
Lauretta heeft volgens mij op die Belgische gestemdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Cheja het volgende:
Er heeft toch maar 1 Belg een stem gekregen.
Dat zou betekenen dat SJ op Lauretta heeft gestemd of andersom.
De leider is ook al geïdentificeerd, maar ontkende zoals verwacht.quote:
typisch gedragquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leider is ook al geïdentificeerd, maar ontkende zoals verwacht.
Terechte frustratie.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
De reactie van SJ was niet echt slim, maar volgens mij zou ik net zo reageren
Ja en dan nog met zijn alle hard ontkennen dat er een complot was, dat is zo ergerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
De reactie van SJ was niet echt slim, maar volgens mij zou ik net zo reageren
Ik vond het dan wel weer mooi dat die toch even van zijn stuk was. Zoveel directheid had hij niet verwacht.quote:
zo lang mogelijk zien te overlevenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan?
2 weken zitten tot de samensmeltingquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan? Hoelang moet die daar zitten, en kan hij ook weer terugkomen ofzo?
Hij krijgt een budget van 40 euro, een hamer, een paar Billy-kasten van Ikea en twee weken de tijd om van een naargeestige donkere grot een geweldige woning te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan?
Het is genetisch bepaald.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:
Dat er nu al zo snel een complot duidelijk is komt ook doordat het 6 tegen 2 was. Dat alle NL in het andere kamp zaten had ik niet eens goed door.
Daarna komt Roberto Jacetti en wordt het tegen opbod verkocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij krijgt een budget van 40 euro, een hamer, een paar Billy-kasten van Ikea en twee weken de tijd om van een naargeestige donkere grot een geweldige woning te maken.
ja iedereen die afvaltquote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen er dan ook meerdere mensen in de grot samenkomen?
Ja, dan gaan ze samen die grot uitwonen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen er dan ook meerdere mensen in de grot samenkomen?
Net zoals het genetisch bepaald is dat wij denken dat Vlamingen zachtaardige mensen zijn.quote:
Misschien moeten we ze vertellen dat als ze samen gaan werken en regeren de Nederlanders kunnen wegstemmen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
Maar een regering kiezen in dat land ho maar.
Rustig rustig.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk, ik ga me nu al ergeren aan de Belgen, in voorgaande jaren duurde het misschien een paar afleveringen, maar dit jaar is het al meteen de eerste aflevering raak.
Wat is dat toch met Belgen? Het is niet eens meer subtiel, ze doen het er om. Nu zijn Belgen van nature een verdomd naar volk dat uit de kut van de duivel zelf is ontsprongen, maar je zou denken dat het nageslacht van Lucifer een stuk slimmer te werk zou gaan. Een typische Belg konkelt zich een weg naar de eindstreep, likt zich een weg van reet naar muil om daar te komen waar hij denkt te moeten komen.
Nederlanders zijn te simpel voor woorden, want we trappen er ieder jaar weer vol overgave in. Ik vraag me af hoe de Belgen het zelf zien, of zijn die zo blind en zo verschrikkelijk bang om toe te geven dat ze verraad in hun bloed hebben zitten, dat ze deze beelden selectief afschermen?
Wij zijn God's kinderen, wij omarmen de goedheid in de mens... in tegenstelling tot de vernaggelde kromgetrokken Belg die zijn centen telt, en vanalles bekokstooft.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals het genetisch bepaald is dat wij denken dat Vlamingen zachtaardige mensen zijn.
Nee meestal kon ik het diezelfde avond al zien hoor. Als ik niet thuis was. Misschien na 23u ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Darklight het volgende:
Hoelang duurt het voor die op de RTL site staat? Toch geen dagen?
Dat kondigde hij aan ja. Met zo'n lulverhaal er omheen dat-ie het eigenlijk wel zielig vond om een 22-jarig meisje zo'n grot in te sturen. En nu mag hij fijn gaan ontdekken hoe zielig dat nou precies voor haar was geweest.quote:
Sympathiseer jij met Belgen!?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wij zijn God's kinderen, wij omarmen de goedheid in de mens... in tegenstelling tot de vernaggelde kromgetrokken Belg die zijn centen telt, en vanalles bekokstooft.
Dat dacht ik ook, maar hij staat niet bij 'verwacht'quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Nee meestal kon ik het diezelfde avond al zien hoor. Als ik niet thuis was. Misschien na 23u ofzo.
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dus de laatste 10 minuten niet kunnen zien, maar ik lees dat die Belgen alweer zo achterbaks bezig zijn.
landverrader!quote:
ER 2010 all over again, erg jammer. Toen moesten Lange Frans en Kim Feenstra het veld ruimen binnen 3 afleveringen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dus de laatste 10 minuten niet kunnen zien, maar ik lees dat die Belgen alweer zo achterbaks bezig zijn.
Ik moet hem nog zien. Maar ik wil het zien zonder dat er reclame tussendoor komt. Dus ik download hem morgen welquote:
Ja, sorry. Ik moet hem ook nog zien. "terugkijken" is dan wel een goed woord toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien. Maar ik wil het zien zonder dat er reclame tussendoor komt. Dus ik download hem morgen wel
Hij is morgen vast wel ergens te vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moet hem ook nog zien. "terugkijken" is dan wel een goed woord toch?
Mja, balen op RTLgemist niets te vinden
Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is morgen vast wel ergens te vinden.
In de Vlaamse versie lijken Nederlanders op onbeschofte, zichzelf overschattende grootsmoelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou er op de Vlaamse TV een versie zijn uitgezonden waarin juist alle Nederlanders op sneaky sukkeltjes lijken?
ekik nié hè!quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dit soort programma's krijg ik echt een hekel aan Belgen.
En toch zijn Belgen over het algemeen best relaxte gasten. Veel rustiger dan de brutale (randstad-)Nederlanders. Woon zelf dan ook in de buurt van de NL-BE grens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dit soort programma's krijg ik echt een hekel aan Belgen.
Leuke foto's voor in de OPquote:
Niet helemaal Amtwerpenaren of Rotterdamers doen niet veel voor elkaar onder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:27 schreef zoem het volgende:
[..]
En toch zijn Belgen over het algemeen best relaxte gasten. Veel rustiger dan de brutale (randstad-)Nederlanders. Woon zelf dan ook in de buurt van de NL-BE grens.
[..]
Leuke foto's voor in de OP
Net getest via de rtlxl app en werkt hier primaquote:
Dat heb ik ook een tijdje gehad. RTL Gemist doet het soms in bepaalde browsers blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:54 schreef twiFight het volgende:
Mja hij blijft op aquiring license staan. Probeer het morgen nog wel een keer
Die indruk heb ik ook. Beetje jammer, maar ach, dat is het spel nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:35 schreef miep63 het volgende:
Helaas na de eerste editie hadden de Belgen altijd het gevoel tegen NL te moeten spelen, terwijl ik de indruk heb dat dit omgekeerd niet zo is.
Sylvia? Ik had het idee dat haar teamgenoten haar juist wel mochten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij kamp Zuid is Lauretta in ieder geval de volgende die naar de grot gaat. Bij kamp Noord Sylvia of Tanja
Volgende week niet meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvia? Ik had het idee dat haar teamgenoten haar juist wel mochten.
Ik heb het gevoel dat dat niet lang duurtquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvia? Ik had het idee dat haar teamgenoten haar juist wel mochten.
Ah ik heb het voorstukje voor volgende week niet gezien, toen werd er hier al driftig gezaptquote:
Van Kim vond ik het ook heel jammer. Maar ik denk niet dat ik Sylvia zal missenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ik heb het voorstukje voor volgende week niet gezien, toen werd er hier al driftig gezapt
Zou het echt retejammer vinden als ze er snel uit zou zijn, het is echt een smaakmakerToen Kim er de volgende keer haast meteen uit ging vond ik dat ook zo jammer. Die meiden zijn best bikkels. Beter dan die zeurende Belgische wieven.
Ik zou niet eens meer kijken als Sylvia er vrij snel uit zou gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Van Kim vond ik het ook heel jammer. Maar ik denk niet dat ik Sylvia zal missen
Nou ja, het scheelt dat Sylvia er dan niet uit-uit zou gaan hè. Ze gaat uit het kamp, maar in de grotquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer kijken als Sylvia er vrij snel uit zou gaan
Puur omdat ik dat soort types juist heel erg vermakelijk vind en ik het verder vrij saaie persoonlijkheden vind.
Nou dat dusquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Jay_Snake het volgende:
Bah, het NLers wegstemmen is alweer begonnen en het dan nog ontkennen ook. Wees dan een vent en geef het gewoon toe. Sergio en Iwein waren vreselijke mongolen, maar die kwamen er in ieder geval nog wel voor uit. Gamertje en mislukt goochelaartje zijn nu al erger dan zij....
Ik denk dat de belgen heel goed beseffen dat ze het anders niet redden.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk, ik ga me nu al ergeren aan de Belgen, in voorgaande jaren duurde het misschien een paar afleveringen, maar dit jaar is het al meteen de eerste aflevering raak.
Wat is dat toch met Belgen? Het is niet eens meer subtiel, ze doen het er om. Nu zijn Belgen van nature een verdomd naar volk dat uit de kut van de duivel zelf is ontsprongen, maar je zou denken dat het nageslacht van Lucifer een stuk slimmer te werk zou gaan. Een typische Belg konkelt zich een weg naar de eindstreep, likt zich een weg van reet naar muil om daar te komen waar hij denkt te moeten komen.
Nederlanders zijn te simpel voor woorden, want we trappen er ieder jaar weer vol overgave in. Ik vraag me af hoe de Belgen het zelf zien, of zijn die zo blind en zo verschrikkelijk bang om toe te geven dat ze verraad in hun bloed hebben zitten, dat ze deze beelden selectief afschermen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
Ik zou niet eens meer kijken als Sylvia er vrij snel uit zou gaan
Puur omdat ik dat soort types juist heel erg vermakelijk vind en ik het verder vrij saaie persoonlijkheden vind.
Dat had ik dus toen met dat Hollands Next Tap Maddel al inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Jeutje, wat zijn er al veel topics! Ga niet alles teruglezen, dus zal wel alleen oude koeien uit de sloot halen nu. Maar ook dit jaar zijn de Nederlanders weer sterker! Zitten in het winnaarskamp maar 2 belgen. En die verradelijke belgen hebben ufkurs weer een complot. Ik heb me echt zwaaaaar zitten irriteren. En ik dacht dat ik die Sylvia niet kon uitstaan, maar ik heb me helemaal ziek gelachen om dat wijf.
Ik heb ook niet het geduld om ze uit te zitten. Ik ga zappen. En dan kom ik iets tegen waar ik blijf hangen en dan vergeet ik waar ik naar zat te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja die reclame mijn god zeg
Volgende week neem ik het echt wel op.
Blokken van 8 minuten
Ja ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het geduld om ze uit te zitten. Ik ga zappen. En dan kom ik iets tegen waar ik blijf hangen en dan vergeet ik waar ik naar zat te kijken.
Ze komt ook over of ze niet zo sterk is of goede conditie heeft. Maar ze zal wel veel trainen om dit lichaam te behouden. Vorig jaar vond ik Kim ook totaal tegen verwachting in kick ass. Wel grappig dat die Kim en Sylvia besties zijn en dan allebei fucking kut praten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik dus toen met dat Hollands Next Tap Maddel al inderdaad
Aan de ene kant was het een verwend prinsesje, aan de andere kant moest ik zó om haar lachen! Toen de stylist zei dat ze er met haar make-up uit zag alsof ze achter het Centraal Station haar brood verdiende. "Nou já seggggg *pruil*"![]()
Ergens vind ik haar heel erg ontwapenend. En lijkt ze me niet al te modellerig bezig in ER. Hoop echt dat ze nog even blijft!
Is wel jammer ja. Helaas doen andere landen er net zo hard aan mee. Denk aan de BBC, US zenders, etc..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:49 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand een site waar ik de afleveringen vanuit het buitenland kan bekijken. via RTLgemist kan dat namelijk dit jaar niet meer, beetje flauw trouwens
Ik zou het begrijpen als het een uitzending was die ze zouden kunnen verkopen, series ect of docu's maar zoiets als ER, ik bedoel die kijk je eens en dan niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Is wel jammer ja. Helaas doen andere landen er net zo hard aan mee. Denk aan de BBC, US zenders, etc..
Ohjaquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:39 schreef Ghostbuster het volgende:
En Sylvia is juist onwijs grappig en eerlijk, was in HNTM al geweldig.
Gewoon Rose drinken tijdens een shoot.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij krijgt een budget van 40 euro, een hamer, een paar Billy-kasten van Ikea en twee weken de tijd om van een naargeestige donkere grot een geweldige woning te maken.
Ja. En je zag dat kamp overal over zeuren, terwijl ze het in het andere kamp vrij gezellig haddenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef rene90 het volgende:
Alleen toch vaag dat het ene kamp gewoon al die huisjes kreeg...
Dat goede eiland slaat nergens op als je het mij vraagt. Niet echt ERquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
Stelletje kutbelgenecht élke keer weer hetzelfde liedje, heel lafjes complotten smeden.
Om schijtziek van te worden, echt![]()
En ik vond Sipke Jan juisthij en Lauretta
Heerlijk ook om te zien hoe het "winnende" team daar op het slechte eiland zat met weinig voedselvoorraad, ik ben benieuwd naar hun reactie wanneer ze ontdekken dat ze het slechte eiland hebben gekregen en niet het goede.
De Belgen hebben inderdaad altijd het slimste spel, ik snap alleen niet hoe ze het toch elke keer weer weten te verpesten omdat er vaak toch ook een Nederlander in de finale staat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef Slurrrrp het volgende:
Toch wel lachen hoe echt iedere keer weer de vooroordelen bevestigd worden in dit programma...
Belgen: achterbaks/sneaky/laf
Nederlanders: naief/egoistisch/btje dom
Inderdaad, dat is het precies. En dat zie je in dit programma overduidelijk hoe dat uitpakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:26 schreef Slurrrrp het volgende:
Toch wel lachen hoe echt iedere keer weer de vooroordelen bevestigd worden in dit programma...
Belgen: achterbaks/sneaky/laf
Nederlanders: naief/egoistisch/btje dom
Dat was fantastisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:39 schreef Ghostbuster het volgende:
En Sylvia is juist onwijs grappig en eerlijk, was in HNTM al geweldig.
Gewoon Rose drinken tijdens een shoot.
Die goochelaar is juist een van de meest achterbakse Belgen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:03 schreef Stranger het volgende:
Ik ergerde me juist kapot aan Freddy en dacht dat het een makkelijke target was om er uit te stemmen.
Mijn voorlopige top 3:
1. Goochelaar
2. Gamer
3. Sylvia
Een hekel aan:
1. Nicolas
2. Freddy
3. Sipke-Jan.
En Nicolas juist 1 van de sympathiekste.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die goochelaar is juist een van de meest achterbakse Belgen.
Heb je ooit wel eens Expeditie gezien?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die goochelaar is juist een van de meest achterbakse Belgen.
Expeditie Robinson?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens Expeditie gezien?
Dan moet je toch weten dat achterbaks een vereiste is om te winnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Expeditie Robinson?
Dit is het 4e seizoen dat ik kijk.
Vooral die Belgen kunnen er wat van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je toch weten dat achterbaks een vereiste is om te winnen.
Zoals Regina vorig jaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vooral die Belgen kunnen er wat van.
Maar gelukkig wint er ook vaak genoeg iemand die het spel eerlijk speelt zonder achterbaks te zijn.
Ik vind dat het erbij hoort. Zoals DarkLight al zegt, achterbaks zonder dat mensen doorhebben dat je ze naait. Een fijne lijn bewandelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vooral die Belgen kunnen er wat van.
Maar gelukkig wint er ook vaak genoeg iemand die het spel eerlijk speelt zonder achterbaks te zijn.
En 5 jaar geleden die blonde man bijna. Alleen won Olga, die playmate, omdat de kijkers thuis mochten bepalen wie er won en al die mannen stemden natuurlijk op de playmate.quote:
daar staat ook ietsjes meer op het spel (wat het ook leuker maakt). En zijn geen bekende die de 'schijn' op moeten houden..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:48 schreef Darklight het volgende:
Je moet idd wel achterbaks zijn, moet je eens Survivor kijken daar naaien de kandidaten elkaar pas echt goed
Patrick is ook tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was fantastisch.
Zolang Sylvia en/of Patrick er lang in blijven zitten, vind ik het leuk.
Jammer van die achterbakse Belgen.
3,5 jaar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Patrick is ook tofHopen dat hij er nu langer in blijft zitten dan in Wie is de Mol twee jaar terug
Ja, een paar jaar terug hadden ze toch eten gejat van de filmcrew? Ik ben even vergeten welk jaar dat was, maar ze kregen toen wel een sanctie opgelegd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Karina het volgende:
Ook altijd spannend: mensen die eten jatten
Ik zit op mijn handenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef CrazyAces het volgende:
En ik hoop dat Sipke-Jan niet ver komt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
3,5 jaar.
Maar hij is toen ook wel ver gekomen. De laatste 4.
Patrick.![]()
![]()
S-J gaat daar in de grot een geweldig plan bedenken om met de rest die nog in de grot gaat komen een ware revolutie te ontketenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef CrazyAces het volgende:
Nicolas is m'n favorietEn ik hoop dat Sipke-Jan niet ver komt.
Blijven alle afvallers in de grot? Is het niet zo dat er een duel komt, waarbij de winnaar van dat duel terug de grot in gaat en de laatste die in de grot overblijft met de samensmelting terug in het spel is?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
S-J gaat daar in de grot een geweldig plan bedenken om met de rest die nog in de grot gaat komen een ware revolutie te ontketenen.
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Blijven alle afvallers in de grot? Is het niet zo dat er een duel komt, waarbij de winnaar van dat duel terug de grot in gaat en de laatste die in de grot overblijft met de samensmelting terug in het spel is?
Ook dat was een mini complot met Saar. Jij bent mijn vriendinnetje dus we gaan elkaar er in houden.quote:
Dat was maar goed ook anders waren er alleen Belgen overgebleven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat was een mini complot met Saar. Jij bent mijn vriendinnetje dus we gaan elkaar er in houden.
Nee dan had Sebastian Labrie gewonnen. Bovendien waren rond die tijd alle complot belgen al verdwenen .quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was maar goed ook anders waren er alleen Belgen overgebleven.
ER is natuurlijk al sinds jaar en dag een gevestigd kijkcijfer kanon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:17 schreef forzaudinese het volgende:
1,3 miljoen kijkers gister!!! voor een zender als RTL 5 is dat echt heel goed.
Dat klopt al is het wel ingezakt na het vertrek van George Clooneyquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ER is natuurlijk al sinds jaar en dag een gevestigd kijkcijfer kanon.
En na de dood van Mark Greene was het wel op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klopt al is het wel ingezakt na het vertrek van George Clooney
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:20 schreef Mr_DG het volgende:
En Nicolas juist 1 van de sympathiekste.
Via de rtlXL app kun je ER gratis terugkijken. Getest op mijn iPod Touchquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Lord Katundro het volgende:
Vraagje; Is het mogelijk om de afleveringen van ER via je iPod te bekijken?
Was cookie'probleem'.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Net getest via de rtlxl app en werkt hier prima
En een andere browser? Silverlight up to date? Adblocker?
Werkt goed. Bedankt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Via de rtlXL app kun je ER gratis terugkijken. Getest op mijn iPod Touch
Zie direct message.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef Sasman het volgende:
Waarom kan ik in dit topic nog niet kijken. Pfff...waarom komt het hier in Vlaanderen pas op maandag.
Nou, aangezien er maar weinig waren die spullen meenamen én snel waren, waren ze voornamelijk asocialer. Als je 'slim' bent kun je die tafels beter voorbij lopen. Mensen delen hun voedsel toch wel door sociale druk en visgerij/messen daar profiteert het hele kamp van. Maar populair maak je je er niet mee denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:28 schreef Greetings het volgende:
Grappig, we hebben dus het winnaars kamp met alleen Nederlanders en 2 Belgen, en het verliezerskamp met alleen Belgen en 2 Nederlanders. Aangezien Belgen altijd naar elkaar trekken liggen de 2 Nederlanders er gelijk uit, wel lullig. Aan de andere kant hebben die "winnaars" vooral aan henzelf gedacht en weinig spullen meegenomen tijdens de proef en zijn ze dus wat asocialer (of moet ik zeggen fitter?). Interessant meteen al.
Nouja, S-J ligt er nog niet uit natuurlijk. Hij heeft nog tot de samensmelting een kans.quote:Op zaterdag 3 september 2011 05:28 schreef Greetings het volgende:
Grappig, we hebben dus het winnaars kamp met alleen Nederlanders en 2 Belgen, en het verliezerskamp met alleen Belgen en 2 Nederlanders. Aangezien Belgen altijd naar elkaar trekken liggen de 2 Nederlanders er gelijk uit, wel lullig. Aan de andere kant hebben die "winnaars" vooral aan henzelf gedacht en weinig spullen meegenomen tijdens de proef en zijn ze dus wat asocialer (of moet ik zeggen fitter?). Interessant meteen al.
Ik had waarschijnlijk alleen een bijl ofzo gepakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef ejiraM het volgende:
Wat hadden jullie eigenlijk gedaan?Ik zat ook echt zo te kijken. Ik ben sowieso niet de snelste, dus grote kans dat als ik niets had gepakt, ik alsnog bij de laatste 4 zat
:/ Daarom had ik denk ik wel alle tafels meegepakt, liever dan 10 minuten later mét rijst, bloem, een mes (en voor mezelf 5 munten
), dan zonder ook maar iets in het verliezerskamp!
Vishaakjes en lijn is volgens mij ook onmisbaarquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:45 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk alleen een bijl ofzo gepakt.
Maar na een paar man, waren er al een paar kokers met vishaakjes weg. En toch pakte er nog een paar mensen hetzelfde, terwijl niemand nog een bijl oid had gepakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vishaakjes en lijn is volgens mij ook onmisbaar
Haha ja. Vooral die Anne, eerste ding dat ze moet doen in de serie, eerste beslissing die ze moet nemen, loopt ze de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef sverbern het volgende:
Het is nog niet genoemd hier maar godallemachtig, dat mens met die schoenen! Dat vond ik echt een dieptepunt zeg.En dan die Anne die zo verkeerd liep dat ze weer aan de start verscheen!
Die belgische kwam nog naar hem toe, "we gaan allemaal op Lauretta stemmen"(eigenlijk op jou, LOL)quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
SJ op Lauretta, Lauretta op Deborah en de rest op SJ.
Maar haar gedrag is wel lachen, toen ze het snelste was bijvoorbeeld, ze denkt ook echt dat ze wat voorstelt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die belgische kwam nog naar hem toe, "we gaan allemaal op Lauretta stemmen"(eigenlijk op jou, LOL)
Die sylvia praat en heeft een bek als Kim Holland zeg
Het nieuwe seizoen begint 15 september. Ik heb alleen het laatste seizoen gezien [13 volgens mij?] en die vond ik matig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:40 schreef anti-fok het volgende:
slightly off-topic , maar ik hoor altijd zoveel over survivor, amerikaanse variant van expeditie robinson? Ik heb wel zin om dat te kijken, iemand een tip welk seizoen mijn tijd het meeste waard is?
Persoonlijk vind ik dat echt veel leuker dan ER. Ik heb alle seizoen gedownload en gezien. Zijn er tot nu toe 22 geweest. Ik zou gewoon bij het begin beginnen, maar als je er een paar leuke uit wil pikken zou ik gaan voor season 13 Cook Islands, season 16 Micronesia en season 20 Heroes vs Villainsquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:40 schreef anti-fok het volgende:
slightly off-topic , maar ik hoor altijd zoveel over survivor, amerikaanse variant van expeditie robinson? Ik heb wel zin om dat te kijken, iemand een tip welk seizoen mijn tijd het meeste waard is?
Weet het niet zeker, maar kamp Noord waren de roden toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef amaranta het volgende:
Voor de OP kunnen we misschien de kampen maken.
Noord/Zuid/Grot?
Alleen ken ik al die namen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |