Sipke is al een tijd geleden uit de kast gekomen, is dat niet genoeg?quote:
'De daders waren met zijn zessen'.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Harmankardon het volgende:
SJ heeft in ieder geval genoeg ooggetuigen bij dit misdrijf.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
'De daders waren met zijn zessen'.
SJ op Lauretta.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Cheja het volgende:
Er heeft toch maar 1 Belg een stem gekregen.
Dat zou betekenen dat SJ op Lauretta heeft gestemd of andersom.
Lauretta heeft volgens mij op die Belgische gestemdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Cheja het volgende:
Er heeft toch maar 1 Belg een stem gekregen.
Dat zou betekenen dat SJ op Lauretta heeft gestemd of andersom.
De leider is ook al geïdentificeerd, maar ontkende zoals verwacht.quote:
typisch gedragquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leider is ook al geïdentificeerd, maar ontkende zoals verwacht.
Terechte frustratie.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
De reactie van SJ was niet echt slim, maar volgens mij zou ik net zo reageren
Ja en dan nog met zijn alle hard ontkennen dat er een complot was, dat is zo ergerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
De reactie van SJ was niet echt slim, maar volgens mij zou ik net zo reageren
Ik vond het dan wel weer mooi dat die toch even van zijn stuk was. Zoveel directheid had hij niet verwacht.quote:
zo lang mogelijk zien te overlevenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan?
2 weken zitten tot de samensmeltingquote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan? Hoelang moet die daar zitten, en kan hij ook weer terugkomen ofzo?
Hij krijgt een budget van 40 euro, een hamer, een paar Billy-kasten van Ikea en twee weken de tijd om van een naargeestige donkere grot een geweldige woning te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef arucard het volgende:
Dit heb ik trouwens gemist, hij moet nu die grot in, en wat dan?
Het is genetisch bepaald.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:
Dat er nu al zo snel een complot duidelijk is komt ook doordat het 6 tegen 2 was. Dat alle NL in het andere kamp zaten had ik niet eens goed door.
Daarna komt Roberto Jacetti en wordt het tegen opbod verkocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij krijgt een budget van 40 euro, een hamer, een paar Billy-kasten van Ikea en twee weken de tijd om van een naargeestige donkere grot een geweldige woning te maken.
ja iedereen die afvaltquote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen er dan ook meerdere mensen in de grot samenkomen?
Ja, dan gaan ze samen die grot uitwonen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen er dan ook meerdere mensen in de grot samenkomen?
Net zoals het genetisch bepaald is dat wij denken dat Vlamingen zachtaardige mensen zijn.quote:
Misschien moeten we ze vertellen dat als ze samen gaan werken en regeren de Nederlanders kunnen wegstemmen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
Maar een regering kiezen in dat land ho maar.
Rustig rustig.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef PhalanX het volgende:
Heerlijk, ik ga me nu al ergeren aan de Belgen, in voorgaande jaren duurde het misschien een paar afleveringen, maar dit jaar is het al meteen de eerste aflevering raak.
Wat is dat toch met Belgen? Het is niet eens meer subtiel, ze doen het er om. Nu zijn Belgen van nature een verdomd naar volk dat uit de kut van de duivel zelf is ontsprongen, maar je zou denken dat het nageslacht van Lucifer een stuk slimmer te werk zou gaan. Een typische Belg konkelt zich een weg naar de eindstreep, likt zich een weg van reet naar muil om daar te komen waar hij denkt te moeten komen.
Nederlanders zijn te simpel voor woorden, want we trappen er ieder jaar weer vol overgave in. Ik vraag me af hoe de Belgen het zelf zien, of zijn die zo blind en zo verschrikkelijk bang om toe te geven dat ze verraad in hun bloed hebben zitten, dat ze deze beelden selectief afschermen?
Wij zijn God's kinderen, wij omarmen de goedheid in de mens... in tegenstelling tot de vernaggelde kromgetrokken Belg die zijn centen telt, en vanalles bekokstooft.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals het genetisch bepaald is dat wij denken dat Vlamingen zachtaardige mensen zijn.
Nee meestal kon ik het diezelfde avond al zien hoor. Als ik niet thuis was. Misschien na 23u ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Darklight het volgende:
Hoelang duurt het voor die op de RTL site staat? Toch geen dagen?
Dat kondigde hij aan ja. Met zo'n lulverhaal er omheen dat-ie het eigenlijk wel zielig vond om een 22-jarig meisje zo'n grot in te sturen. En nu mag hij fijn gaan ontdekken hoe zielig dat nou precies voor haar was geweest.quote:
Sympathiseer jij met Belgen!?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wij zijn God's kinderen, wij omarmen de goedheid in de mens... in tegenstelling tot de vernaggelde kromgetrokken Belg die zijn centen telt, en vanalles bekokstooft.
Dat dacht ik ook, maar hij staat niet bij 'verwacht'quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Nee meestal kon ik het diezelfde avond al zien hoor. Als ik niet thuis was. Misschien na 23u ofzo.
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dus de laatste 10 minuten niet kunnen zien, maar ik lees dat die Belgen alweer zo achterbaks bezig zijn.
landverrader!quote:
ER 2010 all over again, erg jammer. Toen moesten Lange Frans en Kim Feenstra het veld ruimen binnen 3 afleveringen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb dus de laatste 10 minuten niet kunnen zien, maar ik lees dat die Belgen alweer zo achterbaks bezig zijn.
Ik moet hem nog zien. Maar ik wil het zien zonder dat er reclame tussendoor komt. Dus ik download hem morgen welquote:
Ja, sorry. Ik moet hem ook nog zien. "terugkijken" is dan wel een goed woord toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien. Maar ik wil het zien zonder dat er reclame tussendoor komt. Dus ik download hem morgen wel
Hij is morgen vast wel ergens te vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moet hem ook nog zien. "terugkijken" is dan wel een goed woord toch?
Mja, balen op RTLgemist niets te vinden
Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is morgen vast wel ergens te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |