Kom hard doenquote:[b]Op donderdag 1 september 2011 17:08 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Zit je op de basisschool of zo met je strafwerk?
Alleen een nieuwe klas, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nieuwe school of alleen een nieuwe klas?
Zo doe ik het ookquote:Op donderdag 1 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Indroductiedagen/weken![]()
![]()
![]()
Ik heb het overgeslagen vorig jaar
Laat me raden, je moet regeltjes schrijven?quote:
Ik vind hem creepy. Je vorige was leuker.quote:
Hele paragraaf van verzorging. Sowieso verzorgingquote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, je moet regeltjes schrijven?
Introductiedagen zijn echt kansloos als je alleen maar een nieuwe klas hebt, je deed het juiste door gewoon gelijk weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen een nieuwe klas, vandaar.
Jupquote:Op donderdag 1 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Introductiedagen zijn echt kansloos als je alleen maar een nieuwe klas hebt, je deed het juiste door gewoon gelijk weer naar huis te gaan.
Ik heb nooit verzorging gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hele paragraaf van verzorging. Sowieso verzorgingVerwachten ze serieus dat je je klasgenoten gaat vertellen waar je graag wordt aangeraakt tijdens je eerste keer
_________!
HAVO.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit verzorging gehad.Wat voor niveau doe jij dan?
Die ene die wordt getekend.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:14 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke.
Spaghettivreterquote:
Wat ?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gekozen. Krijg ik pas in de 4de, wat daar eigenlijk de 3de is.
No shit!quote:
Ah oké, maar heb je al een idee van welk profiel je wil dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gekozen. Krijg ik pas in de 4de, wat daar eigenlijk de 3de is.
Een SC, welkom.quote:
Leuk zegquote:Op donderdag 1 september 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een erg leuk topic met de allerbeste FOK!kers.
Bedanktquote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, maar heb je al een idee van welk profiel je wil dan?
[..]
Een SC, welkom.
Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
Ah oké, maar heb je al een idee van welk profiel je wil dan?
En jij maakt er nog meer reclame meequote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Dalando het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)we-iphone-kwijt.htmlgewoon reclame
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En jij maakt er nog meer reclame mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
!!! COBAN LEEFT NIET MEER !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
!!! COBAN LEEFT NIET MEER !!!Eten bestellen? Pauper, ga eens leren koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Kom dan over 100 post maar terug.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog 100 posts te gaan en dan zit ik op de 20.000 posts
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog 100 posts te gaan en dan zit ik op de 20.000 posts
!!! COBAN LEEFT NIET MEER !!!Welke site is dat, ik heb wil zin in een pizza met shoarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klik op je eigen UIquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke site is dat, ik heb wil zin in een pizza met shoarma
Tja.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat ik nog geen goeden UI heb.
Ja, en dan ga ik naar UI manager en dan kan ik alleen maar een bestand uploaden, moet ik hem dan eerst downloaden en dan weer uploaden?quote:
Yep.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik naar UI manager en dan kan ik alleen maar een bestand uploaden, moet ik hem dan eerst downloaden en dan weer uploaden?
Bij mij moet je niet klagen, klaag bij Danny.quote:
Ik ga gelijk een klachtbrief schrijven.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet klagen, klaag bij Danny.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een klachtbrief schrijven.
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Ragboer het volgende:
Pulp Fiction
Die verkrachtte neger die met een shotgun de kloten van die agent kapotschiet. Haha
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Eindbazenfilm
Hoi trouwens
UIquote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen bloeeeeeed
volkslied
dat assquote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef Ragboer het volgende:
Dalando, deze zijn dronken dus die kan je wel misbruiken:
and they're like, its better than yoursquote:Op donderdag 1 september 2011 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef aight1 het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen bloeeeeeed
volkslied
Welk liedje is dat ook alweer?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
and they're like, its better than yours
assepoester theme songquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Eindbazenfilm
Hoi trouwens
Ja dank je.quote:
"Met die dikke negerin"quote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die scene in Norbit. Met die dikke negerin
In die clip heeft ze ontzettend lekkere krullenkoppie zeg.quote:
picsquote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In die clip heeft ze ontzettend lekkere krullenkoppie zeg.![]()
![]()
Sowieso krullen
quote:
wat een kutmuziekquote:
Deze?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin ze hele tijd shakin dat ass zingen
Ja aan de 1e 5 seconden te horen jaquote:
Ja, dat is de clean versie, zag ik later. De normale versie is het wel ass.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja aan de 1e 5 seconden te horen ja
Ja nu weet ik het zeker
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer.
[..]
Nou, wat wil je nou?
Dan lijkt mij het antwoord ook vrij duidelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Die kutbuurvrouw pleurt een briefje door de bus met de vraag of ik op haar huis wil passen.
Ik heb godverdomme een bel, druk daar dan op.
Briefje door haar bus doen met: 'Nee, en bel de volgende keer verdomme aan!'quote:Op donderdag 1 september 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Die kutbuurvrouw pleurt een briefje door de bus met de vraag of ik op haar huis wil passen.
Ik heb godverdomme een bel, druk daar dan op.
"Wat vangt het"quote:Op donderdag 1 september 2011 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Dan lijkt mij het antwoord ook vrij duidelijk. Briefje in haar bus doen met 'Nee' erop
Ik moet nog eten. Ik moet zelfs nog naar de supermarkt om eten te halenquote:
Wat komt er in het mandje?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. Ik moet zelfs nog naar de supermarkt om eten te halen
Weet ik nog niet, maar het wordt in ieder geval iets makkelijks en snels. Ik heb de hele dag gewerkt en ik heb geen zin om uitgebreid te kokenquote:
Ik hed gisteren pizza op.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar het wordt in ieder geval iets makkelijks en snels. Ik heb de hele dag gewerkt en ik heb geen zin om uitgebreid te kokenWaarschijnlijk een pizzaatje
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hed gisteren pizza op.Sowieso pizza!
![]()
Wel aanbellen natuurlijk, "ik was net thuis en zag dat u een briefje door mijn deur gegooid heeft dus ik denk ik BEL even bij u aan. "quote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad.
Hoe laat? Rtl 5 toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eten, FOK!ken en Expeditie Robinson kijken.
Ohja, dat begint vandaag. Was ik bijna vergeten. Dankquote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoezo 'kut' roepen?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
fokken, bier drinken en kut roepen.
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Is best standaard eigenlijk. Veel bier drinken en hard kut roepen.quote:
Wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Is best standaard eigenlijk. Veel bier drinken en hard kut roepen.
Serieus niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed.
Dan ken jij niet genoeg gezellige mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Nog nooit meegemaakt dat iemand dat deed.
Hm.. Misschien is het iets uit Eindhoven/Brabant ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Serieus niet?
Bier drinken en kut roepen!
ja vind je hem leukquote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan ken jij niet genoeg gezellige mensen![]()
[..]
Hm.. Misschien is het iets uit Eindhoven/Brabant ofzo.
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan ken jij niet genoeg gezellige mensen![]()
[..]
Hm.. Misschien is het iets uit Eindhoven/Brabant ofzo.
Drink jij wel eens bier en roep je kut?quote:
Allicht.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Drink jij wel eens bier en roep je kut?
hi!quote:
Ja laat dezequote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja vind je hem leuk
of moet ik een van de andere kiezen
post 17 van dit topic staan al m'n UI'squote:
Zie mijn sig.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Patjeng, waar woon jij dan in het mooie zonnige Brabant?
With fire?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, er zit een dikke laag soep (champignonneonsoep) in mn pan vastgeplakt, hoe maak ik dit schoon?
Hete kraan vol open zetten en boenen als een klein chineesje.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, er zit een dikke laag soep (champignonneonsoep) in mn pan vastgeplakt, hoe maak ik dit schoon?
De warme kant van je kraan helemaal opendraaien, wachten tot ie echt heet is en dat een paar minuten laten weken.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Warm water, zeep en je handen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
vind deze het leukst omdat die echt bij je pastquote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
post 17 van dit topic staan al m'n UI's
m'n sig?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Aight, mag ik je sig jatten? 1 van de anderen dan? die met die ogen bij elkaar ?
Hoezo dat danquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vind deze het leukst omdat die echt bij je past
SVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das niet ver nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon in Breda. Dat is best dichtbij nog.
Maar hij is anders dan eerstquote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gwn ik kan niet tegen verandering
Zal ik het zeggen? Nee, toch maar niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gwn ik kan niet tegen verandering
neenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 van die UI's bedoel ik van post 15
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien leeft het een beetje
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is ie weer normaal ik werd gekquote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar wel zelfde smiley
ja maar die andere bewoog die was ook leukquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu is ie weer normaal ik werd gek
Ik vond die onnormale leukerquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu is ie weer normaal ik werd gek
beweging is stilstandquote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar die andere bewoog die was ook leuk
Wat? Hoeveel zeep heb je daar dan in gedaan? Een halve fles ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maar denken dat ik 3 jaar met mn afwasmiddel kon doen, het was gelukt als ik deze pan niet had hoeven schoonmaken
whehequote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja, laat zo aight, op z'n kop is vet.
Smakelijkquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik ga ook maar eens rondje supermarkt doen en 'koken'_
Kutwijf.quote:
mijn mening deal with itquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kutwijf.![]()
Die heeft Dalando speciaal voor mij gemaakt!
Ja wel goedquote:Op donderdag 1 september 2011 18:33 schreef Jac0bus het volgende:
MKHoe ging het? Ik dacht nog aan je
quote:
Maar jullie vonden mijn oude UI dus beter?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn mening deal with it
haha garpje weetjetoch
En je klas? Of weet je dat nog niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed![]()
!!!!!! Heb chillings rooster
haha lief
quote:
ja klas is ook wel chillquote:Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
En je klas? Of weet je dat nog niet?
Hahaquote:
Allebei even okequote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie vonden mijn oude UI dus beter?
Ook nog kaaskoppen of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja klas is ook wel chillGelukkig maar
[..]
Haha
doegquote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nu, ik ga even met een vriendin de stad in. Heb echt dringend nieuwe kleren nodig, later!
Geen flauw idee. Heb je gewoon 1 klas waarmee je alle vakken volgt ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, meer dan verwacht.
Wat hebben die cheeseheads opeens met Arabisch willen leren
Nee de groep is opgedeeld in 3 (kleine) klassen. Maar weet niet precies met wie ik in een klas zitquote:Op donderdag 1 september 2011 18:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb je gewoon 1 klas waarmee je alle vakken volgt ofzo?
Gewoon niet op reageren.quote:
Arabisch wordt best veel gesproken hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom zou je een zandbak taal leren?
Tjaquote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Arabisch wordt best veel gesproken hoor.
Eh vieze raciste.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, meer dan verwacht.
Wat hebben die cheeseheads opeens met Arabisch willen leren
Nee dan kan je beter berbers lerenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh vieze raciste.
Tevens is het handig om Arabisch te leren vanwege de opkomende islamisering van Nederland.
Steeds meer ja, wil later richting Egypte ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Best een wereldtaal, mag je best zeggen
Berbersquote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dan kan je beter berbers leren
Ik ben berbers in hart en nieren.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Berbersdat klinkt helemaal nergens naar.
Dat is wel vet! En is Arabisch inderdaad een noodzaak, ze verstaan er helaas amper Engels (tsja, een heul klein beetje in de toeristische gebieden)quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Steeds meer ja, wil later richting Egypte ofzo.
Het was dan ook een belediging naar de taal, niet het volkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben berbers in hart en nieren.
maar je hebt gelijk
En dat terwijl Engels de 2e taal in Egypte isquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel vet! En is Arabisch inderdaad een noodzaak, ze verstaan er helaas amper Engels (tsja, een heul klein beetje in de toeristische gebieden)
Weet ik, ik zie ook geen verschil in Marokkanen hoor, of ze nou berbers of Arabisch zijn.quote:[..]
Het was dan ook een belediging naar de taal, niet het volk
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Zullen we een twittertopic openen?
Heb je ze wel eens horen praten? Ik vind het echt dramatischquote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat terwijl Engels de 2e taal in Egypte is
Nah, op zich maakt het natuurlijk helemaal geen reet uit, hetzelfde bij Brabanders en Noord-Hollanders/Friezen, allemaal 1 pot natquote:[..]
Weet ik, ik zie ook geen verschil in Marokkanen hoor, of ze nou berbers of Arabisch zijn.
Ik spreek thuis bijna altijd berbers.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Zullen we een twittertopic openen?
twitter:xjosje_stylesx twitterde op donderdag 01-09-2011 om 17:47:59NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE DAT MAG NIET ! reageer retweet
Het is wat meid.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoin. De supermarkt was eng. Allemaal vreemde mensen en ik moest naar buiten
![]()
Ik bestel altijd bij de Albert Heyn, die bezorgen thuis. Protip!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Niet je boodschappen laten bezorgenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Berbers is echt zinloos, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten? Ik vind het echt dramatisch
[..]
Nah, op zich maakt het natuurlijk helemaal geen reet uit, hetzelfde bij Brabanders en Noord-Hollanders/Friezen, allemaal 1 pot nat
Mwah, wel goed voor je algemene kennis, je weet nooit wanneer het toevallig een keer van pas komt natuurlijk
Jaquote:
De AH is 3 straten bij mij vandaan, beetje onnodigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij de Albert Heyn, die bezorgen thuis. Protip!
Ik zie nergens autist staan ?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die AH thuis laten bezorgen vallen onder een van de volgende categorieën
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- te lelijk om naar buiten te gaan
- FOK!ker
NU.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Schatje van me, wanneer is de Tajine klaar?
Mensen die AH thuis laten bezorgen vallen onder een van de volgende categorieënquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie nergens autist staan ?
Spotten met autisme.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie nergens autist staan ?
Ik ben niet handicapt, wel gehandicapt. Mag dat ook?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- FOK!ker
Grappig is het zeker, ik lach altijd van binnen als ik het hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Berbers is echt zinloos, al zeg ik het zelf.
Maar wel grappig
Dan is het nog te doen jaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De AH is 3 straten bij mij vandaan, beetje onnodig
Omg.. ik ben niet dik, maar ik val onder al die categorieenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- FOK!ker
neequote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet handicapt, wel gehandicapt. Mag dat ook?
treur niet, in dit topic kan je erover pratenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. ik ben niet dik, maar ik val onder al die categorieen
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zeg altijd hendikept, problem?
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zeg altijd hendikept, problem?
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Ik spreek het alleen zo uit, ik schrijf het wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat vind ik ook engquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
treur niet, in dit topic kan je erover praten
Dat deed je dus net niet, want het is gehandicapt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik spreek het alleen zo uit, ik schrijf het wel goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |