Ik zie nergens autist staan ?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die AH thuis laten bezorgen vallen onder een van de volgende categorieën
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- te lelijk om naar buiten te gaan
- FOK!ker
NU.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Schatje van me, wanneer is de Tajine klaar?
Mensen die AH thuis laten bezorgen vallen onder een van de volgende categorieënquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie nergens autist staan ?
Spotten met autisme.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie nergens autist staan ?
Ik ben niet handicapt, wel gehandicapt. Mag dat ook?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- FOK!ker
Grappig is het zeker, ik lach altijd van binnen als ik het hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Berbers is echt zinloos, al zeg ik het zelf.
Maar wel grappig
Dan is het nog te doen jaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De AH is 3 straten bij mij vandaan, beetje onnodig
Omg.. ik ben niet dik, maar ik val onder al die categorieenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
- handicapt
- overgewicht
- pleinvrees
- FOK!ker
neequote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben niet handicapt, wel gehandicapt. Mag dat ook?
treur niet, in dit topic kan je erover pratenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. ik ben niet dik, maar ik val onder al die categorieen
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zeg altijd hendikept, problem?
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zeg altijd hendikept, problem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Ik spreek het alleen zo uit, ik schrijf het wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat vind ik ook engquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
treur niet, in dit topic kan je erover praten
Dat deed je dus net niet, want het is gehandicapt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik spreek het alleen zo uit, ik schrijf het wel goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |